Re: Scott Comp Racing
#17Dawno nie aktualizowałem zdjęć jednego z moich ulubionych przecinaków, a muszę przyznać że rower jest mocno eksploatowany w ostatnim czasie prze zemnie. Trochę się pozmieniało, a jak patrzę na zdjęcie z pierwszego posta, jak rower wyglądał zaraz po zakupie, to aż mi nawet ciężko uwierzyć że tak się zmienił.
Galeria:
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... tuNFlsd2hn
Galeria:
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... tuNFlsd2hn
Re: Scott Comp Racing
#18Ale przecinak!
Dawno nic na forum nie wpadło mi tak w oko jak ten rowerek. Osobiście zmieniłbym amor na jakiś w kolorze np. czerwonym , ale jak to mówią o gustach się nie dyskutuje. Świetny sprzęt i przyznam trochę zazdroszczę
Dawno nic na forum nie wpadło mi tak w oko jak ten rowerek. Osobiście zmieniłbym amor na jakiś w kolorze np. czerwonym , ale jak to mówią o gustach się nie dyskutuje. Świetny sprzęt i przyznam trochę zazdroszczę
Re: Scott Comp Racing
#19Faktycznie robi super wrazenie
Nawet nie przeszkadzaja puste wieszaki canti i delikatna mikstura epokowa
Gratuluje maszynki!
Nawet nie przeszkadzaja puste wieszaki canti i delikatna mikstura epokowa
Gratuluje maszynki!
Re: Scott Comp Racing
#20Fajny i te zolte akcenty :) W sumie gdyby nie prowadnice pod canti to by wygladalo jak by tak wlasnie mialo byc z katalogu.
Re: Scott Comp Racing
#21Też mi się podoba ale podoba mi się również komentarz Adamella :) "Kolejny rower z za małą rama porozciągany na siłę." to prawda niestety
Re: Scott Comp Racing
#22Porzciagany na sile... Ja tez zauwazam plusy mniejszych ram. Taki wiekszy bmx wychodzi wtedy, ale kontrola nad takim sprzetem jest zupelnie inna, na plus w moim odczuciu.
Re: Scott Comp Racing
#23Na ostatnim zdjęciu nie wygląda jakby sztyca byla wywalona w kosmos Wrecz powiedzialbym, ze wieksza rama i mniej wysuniete siodlo sprawialoby wrazenie za duzej ramy
Jakby nie patrzec to rower wyscigowy a nie turystyk
Jakby nie patrzec to rower wyscigowy a nie turystyk
Re: Scott Comp Racing
#24Ogólnie rower złożony na częściach, które miałem na stanie, w sumie, tak jak każdy mój rower. Może i jest wydłużony jak się da, ale jak dla mnie, jest on naprawdę bardzo wygodny i świetnie jeździ się nim w terenie i miło pokonuje się większe dystanse.
Re: Scott Comp Racing
#25Kurdę ale fajny !!! Patrząc na zdjęcia z pierwszego posta, nie ma żadnego porównania. Wszystko sklejone bardzo fajnie !!
Re: Scott Comp Racing
#29To prawda robi wrażenie Ale dream bike z purystycznego punktu widzenia nie powinien mieć wieszakow do canti przy vkach
Re: Scott Comp Racing
#30Uciąć. Uciąć je :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Re: Scott Comp Racing
#31Ekstremizm normalnie jak ze starymi autami. Najdrożej/najtrudniej/najbardziej purystyczne to auto zgodne numerycznie gdzie VIN nadwozia musi pasować z numerami skrzyni i silnika i nic w aucie nie przerabiane typu inne hamulce czy zawieszenie. Oczko w dół to silnik/skrzynia nie pasują numerycznie, ale takie same jak w tym nadwoziu fabrycznie siedziały i pasujące rocznikowo. Kolejne oczko w dół, jak punkt poprzedni, ale nie pasują rocznikowo. Kolejne oczko skrzynia/silnik inne niż fabryka włożyła do danego VINu, ale w tym modelu występowały w latach jego produkcji i w tym zakresie już nie ważne w jakich, czyli np. zamiast silnika V6 siedzi V8 tego producenta z tych lat modelowych. A potem to już różne wariacje/kundle
W rowerach jest prościej bo nie ma zgodności numerycznej, ale może być że stopień pierwszy to wszystkie części identyczne jak te na których fabryka wypuściła dany model w danym kolorze. Ja mam zboczenie pośrednie, ale i tak pewnie dlatego do dziś swoich bajków nie złożyłem . Mój mus to do ramy produkowanej powiedzmy 1992-1995 (nieważna kolorystyka) zakładać osprzęt tej samej marki, ale wyższy, więc jak było Shimano to nie kundlimy Suntourem i jak było LX to tylko w górę. Opony muszą być z tych lat, armatura też. No i wiadomo że jak wieszak pod canti jest to muszą być canti i odwrotnie.
W rowerach jest prościej bo nie ma zgodności numerycznej, ale może być że stopień pierwszy to wszystkie części identyczne jak te na których fabryka wypuściła dany model w danym kolorze. Ja mam zboczenie pośrednie, ale i tak pewnie dlatego do dziś swoich bajków nie złożyłem . Mój mus to do ramy produkowanej powiedzmy 1992-1995 (nieważna kolorystyka) zakładać osprzęt tej samej marki, ale wyższy, więc jak było Shimano to nie kundlimy Suntourem i jak było LX to tylko w górę. Opony muszą być z tych lat, armatura też. No i wiadomo że jak wieszak pod canti jest to muszą być canti i odwrotnie.
PŁACĘ ZŁOTEM Tioga Psycho K Skin Wall; Kierownica alu Zoom 130 lub 150 złotawa, Mostek ahead czarny i srebrny ControlTech mocowanie kiery na jedną śrubę, 1i 1/8 cala ,120-135mm