#17
modzel pisze:A może zamiast wymieniać klamki to poszukam canti do nich... zresztą w tym moim Giancie oryginalnie były jakieś canti jeszcze.
Trochę masz taki mix z tym co kupiłeś, korbę i V-ki masz 739, manetki 737. Rocznikowo bardziej by już pasowało 737, ale to nie będzie raczej rower na półkę więc musisz zdecydować czy V-ki czy kanty. Kanty znów bardziej pasują do tej ramy.
Lodzermensch

#18
corrado1111 pisze: Trochę masz taki mix z tym co kupiłeś, korbę i V-ki masz 739, manetki 737. Rocznikowo bardziej by już pasowało 737, ale to nie będzie raczej rower na półkę więc musisz zdecydować czy V-ki czy kanty. Kanty znów bardziej pasują do tej ramy.
Dokładnie. To będzie rower do codziennej jazdy, nie na półkę dlatego złożenie go na kompletnej jednej, konkretnej grupie nie jest moim priorytetem.
PozdRower
modzel

#24
Lukanio pisze:
piotrex pisze:Zmień te manetki bo hamulce są szmaciane bez oporu,zbieraj 739
Nie rozumie twierdzisz że v-ki 739 są kałowe ? :shock:[/quote
W tej konfiguracji manetki od kantów do vb
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31

#26
No ... tu się zgodzę nawet z kimś takim jak szanowny Piotruś :->
Hebel jest ciężko wyczuwalny a jak już zahamuje to możesz polecieć na ryj.
Oczywiście można to opanować pod warunkiem że nie zaczyna hamować gdy klamka jest przy samej kierownicy :mrgreen:
Masz PECHA bo już puściłem klamkomanetki 739 w idealnym stanie jednemu z użytkowników naszego WSPANIAŁEGO i PRZEZAJEDWABISTEGO forum :-)