#17
Mam kilka korb Race Face ale muszę przyznać że polerowane srebro i zębatki cnc wygladają rewelacyjnie.
#18
No ja też mam srebrną tą drugą ale płyta jest zwykła czarna i to nie ten efektqsik pisze:Mam kilka korb Race Face ale muszę przyznać że polerowane srebro i zębatki cnc wygladają rewelacyjnie.
Ciekawe jak z wytrzymałością tych lżejszych koronek ...
#19
Szykuje się małe ulepszenie
Co prawda to tylko pedały ale te VP w moim rowerze stanowczo zaniżały poziom
Teraz będzie pięknie i ... drogo
Cena dystrybutora zwala z nóg , na szczęście udało mi się je nabyć sporo taniej
Sądzę że ładnie się zgrają z korbą.
A jeśli się okaże że lepsze wizualnie będą białe to zamienię z tymi Dartmoor'ami z drugiej maszyny.
Co prawda to tylko pedały ale te VP w moim rowerze stanowczo zaniżały poziom
Teraz będzie pięknie i ... drogo
Cena dystrybutora zwala z nóg , na szczęście udało mi się je nabyć sporo taniej
Sądzę że ładnie się zgrają z korbą.
A jeśli się okaże że lepsze wizualnie będą białe to zamienię z tymi Dartmoor'ami z drugiej maszyny.
#20
hit00r II, ale ty masz duże stopy
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#22
To te?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#23
Tak to dokładnie teRetromen pisze:To te?
Cena dystrybutora wynosi ponad 800 zł ... i to jest PRZEGIĘCIE
Ale wyszedłem z założenia że to się kupuje jeden raz i masz do końca życia więc warto wydać odrobinę więcej
Jak przyjdą to zobaczę czy było warto.
Rozważałem również zakup pedałów Saint ale ostatecznie utargowałem z tym sprzedawcą na flaszkę i zdecydowałem się na HOPE'y.
#24
Kiedyś w 4anna były w promocji chyba za 600 zł (normalnie 700). Szukałem po europejskich sklepach i najtańsze widziałem za 500 zł , ale nie było srebrnych. Najładniejsze platformy na rynku zazdroszczę
#25
Hmmm ... ja znalazłem nawet za 800 zł + koszt wysyłkisztopi17 pisze:Kiedyś w 4anna były w promocji chyba za 600 zł (normalnie 700). Szukałem po europejskich sklepach i najtańsze widziałem za 500 zł , ale nie było srebrnych. Najładniejsze platformy na rynku zazdroszczę
http://www.bikecenter.pl/p16321,hope-f2 ... rwone.html
Nie wiem skąd oni je brali że dowalili taką cenę ... chyba że to zabieg marketingowy i WSPANIAŁA okazja po przecenie ... nic tylko brać
Nigdy nie kupiłem pedałów droższych niż 150 zł
Sprzedający dał mi wybór pomiędzy srebrnymi a czarnymi.
Uznałem że srebrne będą rozsądniejszym wyborem bo nie będzie widać rys.
To czy one są najładniejsze tego nie wiem - kwestia gustu.
Spank chyba też robi ładne pedały.
Jeszcze ich nie mam więc na razie nie masz czego zazdrościć
Zastanawiam się nad tym żeby okleić bok pedałów przezroczystą folią ochronną ale to chyba bez sensu bo i tak się prędzej czy później porysują
#26
Mała ciekawostka
Główki z dodatkową regulacją kąta wyprzedzenia widelca.
Takie wynalazki tylko u Scotta
Główki z dodatkową regulacją kąta wyprzedzenia widelca.
Takie wynalazki tylko u Scotta
#28
Watpię żeby była wymienna główka pod 1,5 cala.qsik pisze:Nie tylko. Mongoose też to stosował w serii Black Diamond.
#29
ale Ty nie pisałeś o wymiennych główkach, tylko o główkach z regulacją kąta dostępnych tylko u Scotta i do tego Qsik się odniósł
#30
Masz RACJĘ szefieskolioza pisze:ale Ty nie pisałeś o wymiennych główkach, tylko o główkach z regulacją kąta dostępnych tylko u Scotta i do tego Qsik się odniósł
#32
No OK ale ... co mają do tego steryLukanio pisze:Ja miałem to samo tylko ze w sterach E Thirteen w Iron Horsie Sunday spoko sprawa
#33
to że anglesety i wymienna główka robią to samo ? (no chyba ,że coś mi się pomyliło)
p.s.Nawet ładny ten scott, acz 120 skoku i ten śmieszny damper +3blat w tym rowerze to jakaś bzdura.. no ale jak masz 3 ..to co zrobić.
Może jeszcze kup 4go i przerób go na gravela ?
p.s.Nawet ładny ten scott, acz 120 skoku i ten śmieszny damper +3blat w tym rowerze to jakaś bzdura.. no ale jak masz 3 ..to co zrobić.
Może jeszcze kup 4go i przerób go na gravela ?
#34
Angleset ? O co dokładnie chodzi ?rurokura pisze:to że anglesety i wymienna główka robią to samo ? (no chyba ,że coś mi się pomyliło)
p.s.Nawet ładny ten scott, acz 120 skoku i ten śmieszny damper +3blat w tym rowerze to jakaś bzdura.. no ale jak masz 3 ..to co zrobić.
Może jeszcze kup 4go i przerób go na gravela ?
Po prostu stworzyłem set o najmniejszym możliwym skoku dopuszczanym przez producenta i na tyle jest bodajże 127 a Shiver SC ma 115 lub 120.
Dla czego śmieszny damper ?
Rower z Tallasem 180 tył i 160 przód natomiast Z Shiverem DC 240 tył 190 przód.
Katalogowo one miały 3 blaty ... po za wersją do DH gdzie był jeden ale nie chce mi się pchać tego kloca pod górę więc jest jak jest
Chciał bym mieć 4 i nawet 5 jeśli by się trafiła pierwsza wersja oraz żółta bądź biała.
Ot takie ZBOCZENIE
#35
Angleset -zmienią kąt główki za pomocą sterów ..
Wymienna główka też zmienia kąt główki ,jeśli dobrze rozumiem ,więc wychodzi ostatecznie na to samo jeśli się nie mylę i to ma to ze sobą wspólnego ,że efekt ten sam :)
Co do samego szpeju w rowerze ,tak się tylko naigrywam ,bo patrzę na niego z mojej perspektywy.
Rzecz jasna w tej lekkiej konfiguracji ten damper jest jak najbardziej na miejscu..
Ciekawi mnie też jak taka rama się prowadzi w wersji xc i dh ,bo coś nie dowierzam ,że da się zrobić aż tak uniwersalną ramę ..
A co do lekkiego zboczenia -każdy je ma -ja mam 3 (teoretycznie takie same kuwahary) i jakoś nie mam zamiaru się ich pozbywać
Wymienna główka też zmienia kąt główki ,jeśli dobrze rozumiem ,więc wychodzi ostatecznie na to samo jeśli się nie mylę i to ma to ze sobą wspólnego ,że efekt ten sam :)
Co do samego szpeju w rowerze ,tak się tylko naigrywam ,bo patrzę na niego z mojej perspektywy.
Rzecz jasna w tej lekkiej konfiguracji ten damper jest jak najbardziej na miejscu..
Ciekawi mnie też jak taka rama się prowadzi w wersji xc i dh ,bo coś nie dowierzam ,że da się zrobić aż tak uniwersalną ramę ..
A co do lekkiego zboczenia -każdy je ma -ja mam 3 (teoretycznie takie same kuwahary) i jakoś nie mam zamiaru się ich pozbywać
#36
Powiem ci że różnica po między najmniejszą a największą opcją jest kolosalna ... zupełnie inna pozycja z powodu różnej długości damperów oraz sporej różnicy w wysokości przednich widelców.rurokura pisze: Ciekawi mnie też jak taka rama się prowadzi w wersji xc i dh ,bo coś nie dowierzam ,że da się zrobić aż tak uniwersalną ramę ..
Dodatkowo różnej długości mostki powodują inną pozycję że o sztycach nie wspomnę
Masa kół i całego roweru też jest nie bez znaczenia.
Przy tych ustawieniach dampera zmienia się również progresja tylnego zawieszenia .
Tutaj dodatkowo istnieje możliwość podniesienia całego zawieszenia ale ja tego nie stosuję bo wtedy z roweru robi się straszna kobyła ... chyba tylko do skakania z dachów
Chciał bym jeszcze mieć takie wersje kolorystyczne jak w załącznikach
Moim zdaniem również są przepiękne ...
#37
A takie tam do Skociny
FOX trafił się przypadkiem ... ale teraz ten rower to będzie kozak na maxa
Shiverek powędruje na półkę żeby cieszyć oko
FOX trafił się przypadkiem ... ale teraz ten rower to będzie kozak na maxa
Shiverek powędruje na półkę żeby cieszyć oko
#38
Więc po złożeniu do kupy rower prezentuje się jak na zdjęciach
Moim zdaniem jest zarąbiście
Amor FOX 36 Talas , białe siodło Fizik Gobi Kium , heble Formula Oro Bianco i zamieniłem tylną przerzutkę na inny egzemplarz SRAM X-0.
Prawdopodobnie jeszcze wymienię opony na jakieś konkretniejsze.
Talas niby podobny do tego mojego nowszego na Kashimie ale regulacje kompresji ma z zupełnie innej strony ... a w pracy jest jakiś taki bardziej miękki i poduchowaty przy takim samym ciśnieniu.
W Lapierre kolegi połączyłem to co stare z nowym
Podoba się , czy nie
Moim zdaniem jest zarąbiście
Amor FOX 36 Talas , białe siodło Fizik Gobi Kium , heble Formula Oro Bianco i zamieniłem tylną przerzutkę na inny egzemplarz SRAM X-0.
Prawdopodobnie jeszcze wymienię opony na jakieś konkretniejsze.
Talas niby podobny do tego mojego nowszego na Kashimie ale regulacje kompresji ma z zupełnie innej strony ... a w pracy jest jakiś taki bardziej miękki i poduchowaty przy takim samym ciśnieniu.
W Lapierre kolegi połączyłem to co stare z nowym
Podoba się , czy nie
#39
Po tym jak Shivera SC zastąpił pokaźnej wielkości FOX 36 uznałem że aby rower był bardziej endurowy należy zakupić jakiś krótszy mostek.
To jest niby pierdoła ale w zasadniczy sposób zmienia pozycję , którą przyjmujemy na rowerze.
Sprawdziłem w praniu że lepiej się jeździ z krótkim mostkiem bo tak mam ustawionego drugiego Octane'a.
Obecny mostek to 80 mm a wpadnie Thomson X4 o długości 50 mm.
Będzie sztywniejszy i moim zdaniem lepiej wpasuje się wizualnie do tego roweru.
Co ciekawe ... albo ja mam takie mocne giry albo śruby do blatów w korbie RF są do dupy
Z 4 trzymających średnią i dużą koronkę korby odkręciły się aż 3
Śruby wraz z kominami są z Alu więc wymieniłem je na zbliżone wizualnie shitmanowskie od XT , które są ze stali.
To jest niby pierdoła ale w zasadniczy sposób zmienia pozycję , którą przyjmujemy na rowerze.
Sprawdziłem w praniu że lepiej się jeździ z krótkim mostkiem bo tak mam ustawionego drugiego Octane'a.
Obecny mostek to 80 mm a wpadnie Thomson X4 o długości 50 mm.
Będzie sztywniejszy i moim zdaniem lepiej wpasuje się wizualnie do tego roweru.
Co ciekawe ... albo ja mam takie mocne giry albo śruby do blatów w korbie RF są do dupy
Z 4 trzymających średnią i dużą koronkę korby odkręciły się aż 3
Śruby wraz z kominami są z Alu więc wymieniłem je na zbliżone wizualnie shitmanowskie od XT , które są ze stali.
#40
Uaha Octany dwa , uaha czerwone , uaha pod murem stały
Mostek zainstalowany i sądzę że jest lepiej.
Foto porównawcze 50 X4 oraz X2 o długości 135
Który Octane bardziej się podoba
Mostek zainstalowany i sądzę że jest lepiej.
Foto porównawcze 50 X4 oraz X2 o długości 135
Który Octane bardziej się podoba
#43
Mały upgrade
Kierownica Crank Brothers została zastąpiona karbonową Race Face SIXC
Szerokość 78 cm tamta w drugim Octane ma 76 więc może minimalnie przytnę do tamtego rozmiaru jeśli odczuję wyraźną różnicę
Teraz w obydwu maszynach mam identyczne kierownice a co za tym idzie chwyt.
Kierownica Crank Brothers została zastąpiona karbonową Race Face SIXC
Szerokość 78 cm tamta w drugim Octane ma 76 więc może minimalnie przytnę do tamtego rozmiaru jeśli odczuję wyraźną różnicę
Teraz w obydwu maszynach mam identyczne kierownice a co za tym idzie chwyt.