#18
@pankierownik - rama rozmiar 17" , długość C-C po górnej rurce 57cm

przeważnie w górnym chwycie , do dolnego muszę trochę obniżyć klamki względem kierownicy, żeby był pewniejszy chwyt klamki przy hamowaniu, zobaczymy - będę testować różne ustawienia.

#27
w czym upatrujesz niebezpieczeństwa?
w tym że kierownica może się przekręcić bo mostek trzyma nieco słabiej niż na płaskiej powierzchni?

tym bym się nie przejmował - jest ściśnięte wystarczająco mocno,
a od góry trzyma standardowo 'grzybek' ściągnięty do gwiazdki nabitej w rurze sterowej

#28
W erze, gdy dostęp do części był mocno ograniczony, jakieś 20 lat temu, miałem takie rozwiazanie w rowerze MTB. Działało, działało, aż się złamało. I to w górach. Na szczęście najpierw pękło i zaczęło się ruszać, na co szybko zareagowałem. Mogło skończyć się to tragicznie, więc odradzam.
Dzisiaj jest bezproblemowy dostęp, więc lepiej nie rzeźbić w gównie, tylko kupić coś co działa.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#29
W widelcach z gwintem, wewnątrz rury sterowej jest rura mostka co wzmacnia konstrukcję. W przypadku sterów ahead zamocowanych na gwintowanej rurze tego nie ma. W dodatku nacięty gwint wywołuje zjawisko karbu, więc ryzyko pęknięcia jest bardzo duże. Nabita gwiazdka nie pomaga a wręcz przeciwnie.

#32
To nie chodzi o poddawanie się ;-)

Ten wideł jest kupiony za 50zeta na próbę w celu sprawdzenia geo, jak się na tym będzie jeździć - jest ok.
Jak widać przyjmuje 29x2.1 w zasadzie na styk - więc i tak będzie podmieniany na coś z większym prześwitem.

Re: powitanie

#33
Powrót 'ku fabryce' - ale opony BigApple 26x2.35 i mostek 40stopni / 100mm
Na razie za długie pancerze, co widać pod kierownicą - to pozostałość bo starych setupach.


Zaczyna wyglądać prawilnie czy dalej ulep? ;)
Obrazek