RetroMTB FORUM Dyskusyjne Strona Główna

     
     

Poprzedni temat «» Następny temat
Cannondale F700 1995
Autor Wiadomość
Lukanio 


Wiek: 23
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 791
Skąd: Urz
Wysłany: 2017-10-04, 20:40   Cannondale F700 1995

Dzisiaj przedstawię wam kolejnego już 2 Cannondale'a w moim życiu a mianowicie F700 w pięknej czerwieni.
Rower ogólnie przygotowuję jako pod wyprawy. Dlatego powoli będzie modyfikowany według wygody.

Co do modyfikacji opony nowe + mleczko w dętkach myślę o krótkim mostku i o szosowej kierownicy.
Jak już może niektórzy wiedzieli rower kupiłem od kolegi z forum Adama. Polecam biznesy z tym panem ;-)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Lukanio 2017-10-16, 22:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Skeevo 


Wiek: 35
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 3001
Skąd: Poland
Wysłany: 2017-10-04, 21:28   

Zacny, już sobie wyobrażam jak ta czerwień musi wyglądać w rzeczywistości 8-)
_________________
'94 Wheeler 7800 Comp Line
'95 Checker Pig CPX 4050
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'99 Specialized S-Works M4
'99 Kona Kula
 
 
DOMAN 
BIKER


Wiek: 25
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 295
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-10-05, 13:10   

Dlaczego chcesz zamienić rower, który służył do ścigania, na wyprawowy?
 
 
cardamon 


Wiek: 36
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 4993
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2017-10-05, 14:08   

może to będą wyprawy wyścigowe :lol:
 
 
Lukanio 


Wiek: 23
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 791
Skąd: Urz
Wysłany: 2017-10-05, 14:53   

Geo jak każdy F od Cannondale'a a ścigać się na nim trochę szkoda bo ostatnio niezle przetyrałem swój rower na maratonie gdzie było kozackie błoto a co dopiero w F700 zapłakałbym się. Lecz przejdę do odpowiedzi, dla czego ? Ponieważ jest to niezawodna konstrukcja lekka sztywna + bezawaryjny headshok.
_________________

 
 
hit00r II 
Już będę grzeczny :)

Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 897
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-10-05, 14:57   Re: Cannondale F700 1997

Lukanio napisał/a:

Co do modyfikacji opony nowe + mleczko w dętkach myślę o krótkim mostku i o szosowej kierownicy.
;-)

Mleko w oponach to DEBILIZM w najczystszej postaci :!: :shock:
Szosowa kierownica z baranem :!: :?:
Przecież to jakaś paranoja :idea:
Teraz ci , którzy uważali że ja bezczeszczę retro zapewne zmienią zdanie :-P
 
 
skolioza 
Administrator
Ojciec Dyrektor :P


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 13451
Skąd: RetroMTB.pl

Wysłany: 2017-10-05, 15:04   

hit00r II napisał/a:
Teraz ci , którzy uważali że ja bezczeszczę retro zapewne zmienią zdanie :-P

nie zmienią, dorzucą kolejną czarną owcę na listę :lol: :lol: :lol:
_________________
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
 
 
Lukanio 


Wiek: 23
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 791
Skąd: Urz
Wysłany: 2017-10-05, 15:12   Re: Cannondale F700 1997

hit00r II napisał/a:
Lukanio napisał/a:

Co do modyfikacji opony nowe + mleczko w dętkach myślę o krótkim mostku i o szosowej kierownicy.
;-)

Mleko w oponach to DEBILIZM w najczystszej postaci :!: :shock:
Szosowa kierownica z baranem :!: :?:
Przecież to jakaś paranoja :idea:
Teraz ci , którzy uważali że ja bezczeszczę retro zapewne zmienią zdanie :-P


Nie w oponach tylko w dętkach ze swojego doświadczenia taki system jest dla mnie lepszy niż bez mleczka.
Ja nie widzę tutaj żadnej profanacji. Nie zmieniam nic na nowe części po prostu ma być to klasyk użytkowy a nie tylko do patrzenia i wyjechania na niedziele, ten rower ma sporo rys i odprysków i nie jest do końca idealny.
Chyba za mało widzieliście bo ja sporo ludzi widziałem na wyjazdach na Cannondale'ach z sakwami.
A sam projekt podpatrzyłem z kanału RJ The Bike Guy
Lecz co do kierownicy szosowej to jest tylko przymiarka do tego jeżeli by to mi nie pasowała zostaje inny mostek i prosta kiera z rogami i na tym się zakończy.
_________________

 
 
hit00r II 
Już będę grzeczny :)

Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 897
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-10-05, 15:17   Re: Cannondale F700 1997

Lukanio napisał/a:

Lecz co do kierownicy szosowej to jest tylko przymiarka do tego jeżeli by to mi nie pasowała zostaje inny mostek i prosta kiera z rogami i na tym się zakończy.

Wygodniej było by z krótkim mostkiem i giętą kierą.
Mleko w dętkach to dobry patent.
Skoro rama porysowana wypadało by porobić zaprawki przynajmniej tak jak ja :mrgreen:
 
 
skolioza 
Administrator
Ojciec Dyrektor :P


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 13451
Skąd: RetroMTB.pl

Wysłany: 2017-10-05, 16:22   

hit00r II napisał/a:
Wygodniej było by z krótkim mostkiem i giętą kierą.

trzymasz poziom :lol: :lol: :lol:
_________________
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
 
 
Lukanio 


Wiek: 23
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 791
Skąd: Urz
Wysłany: 2017-10-05, 16:29   

Nie przy tej ramie w tym rozmiarze muszę utrzymać długość mostka 110-130 ponieważ to jest komfortowa granica. Widzę że Hito masz jakieś wizje pochwal się twoim projektem wycieczkowym ;)
_________________

 
 
hit00r II 
Już będę grzeczny :)

Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 897
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-10-05, 18:10   

skolioza napisał/a:
hit00r II napisał/a:
Wygodniej było by z krótkim mostkiem i giętą kierą.

trzymasz poziom :lol: :lol: :lol:

YOU :!: :!: :!: :evil:
 
 
hit00r II 
Już będę grzeczny :)

Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 897
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-10-05, 18:13   

Lukanio napisał/a:
Nie przy tej ramie w tym rozmiarze muszę utrzymać długość mostka 110-130 ponieważ to jest komfortowa granica. Widzę że Hito masz jakieś wizje pochwal się twoim projektem wycieczkowym ;)

Wycieczkowym :?:
Zależy o jakich wycieczkach myślisz :mrgreen:
Na asfalt mam Orbe'ę a w teren najlepszy jest High Octane FR :-D
Sakw i tym podobnych udziwnień nie uznaję bo dla mnie wycieczka oznacza zapierniczanie w zasięgu własnych nóg i max 5 godzin w pedałach 8-)
 
 
RS 

Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 222
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-10-05, 18:57   

Wątek mnie zainteresował z dwóch powodów: Lubię Cannony i za chwile będę składał kolejnego "retrowycieczkowca" uwzględniając swoje dotychczasowe porażki :-D

Idąc od początku:
Jeśli rower ma jeździć w dość wymagającym terenie, to jakoś nie widzę tu barana. Tym bardziej, jeśli rower na fotce przedstawia rzeczywiste wysokości i długości.
A jeżeli ma być szutrowo-asfaltowy, a tak chyba ma być, bo wspomniano o sakwach, to są chyba bardziej odpowiednie ramy. Trudno mi znaleźć uzasadnienie dla przedstawionego układu, ale to decyzja właściciela.

Nie ma innej drogi w tym temacie, jak własne doświadczenie.
Ja postawiłem na sztywny widelec i stosunkowo wysoką ramę, żeby zmieściła obszerny framebag albo niezbyt dużą torebkę i pod nią dużą butelkę z wodą. Do tego worek na kierownicy i worek na tylnym bagażniku (i parę innych drobiazgów). Nienawidzę bujających się, wielkich podsiodłówek. Tzw. bikepacking, oparty wyłącznie na miękkich torbach nie jest dla mnie, więc mam bagażnik, do którego mogę przytroczyć cokolwiek w razie potrzeby. A że wygląda niestylowo... Trudno, wyżej sobie cenię swoje zdrowie psychiczne niż ocenę otoczenia, najczęściej kompletnie niezorientowanego w temacie.
Uważam, że należy zacząć od ustalenia koncepcji wycieczek, a sam rower potraktować jako narzędzie. Z drugiej strony to się chyba nie uda.
Ja założyłem,że sprzęt i ekwipunek ma służyć wycieczkom maks. tygodniowym, od późnej wiosny do "średniej" jesieni, w naszym kraju.
Na dłuższe wycieczki zimowe będę musiał jednak zabierać jakieś nieduże sakwy, ale zimowa jazda to zupełnie inny temat.
Czekam zatem na ciąg dalszy, bo rzucić hasło jest dość łatwo. Teraz czas na realizację ;-)

Chciałbym poprosić Ojca Dyrektora o wyjaśnienie. Jak rozumieć poniższe zdanie? Bez żadnych podtekstów, pytam bo nie rozumiem.
skolioza napisał/a:
hit00r II napisał/a:
Wygodniej było by z krótkim mostkiem i giętą kierą.

trzymasz poziom :lol: :lol: :lol:
 
 
Lukanio 


Wiek: 23
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 791
Skąd: Urz
Wysłany: 2017-10-05, 19:14   

Ogólnie mam już do niego torby na kierownicę 6L i z tyłu torbę pod siodło 10L

Co do torby do trójkąta ramy to mi się ciężko jezdziło strasznie ściąga przy dobrym wietrze, dla tego, myślę nad zakupem po prostu połówki gdzie plusem było by miejsce na koszyk z bidonem.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template designed and created by Falcone
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13