,,A no taka synu głębokiego PRLu ,, tym stwierdzeniem- przegiąłeś parasol.
Więc odpowiem.
Dla ciebie synu moich rówieśników - ,,cham i prostak chamem na wieki wieków-Amen,,- po prostu z urodzenia, wychowania- dziedziczne
A konto w PKO mam od 79 r.( wtedy w śród moich rówieśników ,,głębokiego PRLu,, nawet w planach nie byłeś - więc odrobina szacunku - młody inteligencie szpagatowy- ucz się, bo wiecznie żyć nie będę
#17
Jak dla mnie DHL super - szybciutko odbierają, dostarczają, dobry kontakt i życzliwi kurierzy. Ostatnio rower z Niemiec szedł do mnie niecałe 3 dni DHLem własnie.
Wysyłam dość dużo paczek, wszystkie większe właśnie za pośrednictwem firm kurierskich a nie poczty. Bo jest taniej, bo przyjeżdżają po paczki do mnie do firmy a nie muszę się z tym pałować na pocztę i stać w kolejkach. Ale kurierzy też ludzie - mają lepsze i gorsze dni i raz czy drugi więcej roboty niż zwykle. Zdarzało mi się nie raz, że nie odebrali paczki. Dzwonię wtedy następnego dnia i się pytam co jest? A oni - sorry, taka zawalona trasa była, upał do tego, nie wyrobiłem się. Aha. OK. Nie robię z tego problemu. W końcu i tak zabierze, nigdy nie zawiedli.
Klienci też niewyrozumiałe typy - gościu płaci o 11 i myśli że mu tego samego dnia rower zapakuję i jeszcze wyślę. Bo on na jutro potrzebuje... A ja to od razu rzucam wszystko żeby mu dobrze zrobić. No litości!!!
Z przelewami od jakiegoś czasu rzeczywiście nic nie trzeba wpisywać (tzn. wystarczy cokolwiek, nic nie musi się zgadzać poza numerem konta). I dziwie się typom którzy w XXI wieku zasuwają na pocztę lub do punktu opłat przelewy puszczać
A o samych wysyłkach - robię zlecenie dla firmy kurierskiej i od razu system wyrzuca mi gotowy kwit z numerem przesyłki. A paczka nawet nie spakowana..
Zależy jak dana firma działa - czasem od razu do nich też to wchodzi do systemu, czasem troszkę to przetrawiają, a niektóre firmy (np Geis) wymagają, żeby ich jeszcze powiadomić telefonicznie, dopiero wtedy odbiorą.
Wysyłam dość dużo paczek, wszystkie większe właśnie za pośrednictwem firm kurierskich a nie poczty. Bo jest taniej, bo przyjeżdżają po paczki do mnie do firmy a nie muszę się z tym pałować na pocztę i stać w kolejkach. Ale kurierzy też ludzie - mają lepsze i gorsze dni i raz czy drugi więcej roboty niż zwykle. Zdarzało mi się nie raz, że nie odebrali paczki. Dzwonię wtedy następnego dnia i się pytam co jest? A oni - sorry, taka zawalona trasa była, upał do tego, nie wyrobiłem się. Aha. OK. Nie robię z tego problemu. W końcu i tak zabierze, nigdy nie zawiedli.
Klienci też niewyrozumiałe typy - gościu płaci o 11 i myśli że mu tego samego dnia rower zapakuję i jeszcze wyślę. Bo on na jutro potrzebuje... A ja to od razu rzucam wszystko żeby mu dobrze zrobić. No litości!!!
Z przelewami od jakiegoś czasu rzeczywiście nic nie trzeba wpisywać (tzn. wystarczy cokolwiek, nic nie musi się zgadzać poza numerem konta). I dziwie się typom którzy w XXI wieku zasuwają na pocztę lub do punktu opłat przelewy puszczać
A o samych wysyłkach - robię zlecenie dla firmy kurierskiej i od razu system wyrzuca mi gotowy kwit z numerem przesyłki. A paczka nawet nie spakowana..
Zależy jak dana firma działa - czasem od razu do nich też to wchodzi do systemu, czasem troszkę to przetrawiają, a niektóre firmy (np Geis) wymagają, żeby ich jeszcze powiadomić telefonicznie, dopiero wtedy odbiorą.
#18
,,Szanowny kliencie,
Zlecenie nr 1459490917PS nie zostało zrealizowane, co jest podstawą zwrotu środków z transakcji nr P24-70-977-987 na Twoje konto. Przewidywany czas jego realizacji to 3 dni robocze. ,,
Taki mail wysłaŁ mi dziś DHL o 13.08.- na moje konto- przecież to nie ja wysyłalem
A o godz.18 dziś dzwoni do mnie Wysyłający ,że był kurier i odebrał przesyłkę
-to co opowiedział o rozmowach z DHL to po prostu szok .
Ciekaw jestem kiedy dotrze i w jakim stanie przesyłka.
Ostatecznie każdy ma swobodny wybór.
Zlecenie nr 1459490917PS nie zostało zrealizowane, co jest podstawą zwrotu środków z transakcji nr P24-70-977-987 na Twoje konto. Przewidywany czas jego realizacji to 3 dni robocze. ,,
Taki mail wysłaŁ mi dziś DHL o 13.08.- na moje konto- przecież to nie ja wysyłalem
A o godz.18 dziś dzwoni do mnie Wysyłający ,że był kurier i odebrał przesyłkę
-to co opowiedział o rozmowach z DHL to po prostu szok .
Ciekaw jestem kiedy dotrze i w jakim stanie przesyłka.
Ostatecznie każdy ma swobodny wybór.
#19
Tak na prawdę wszystko zależy od kuriera operującego na danym rejonie...
Również mam do czynienia ze spedycją na co dzień i wiem, że nawet jeśli dana firma generalnie trzyma poziom, to i tak występują białe plamy, gdzie kurierzy permanentnie dają ciała... Jak do tego dołożymy jeszcze nasilający się od pewnego czasu co raz większy niedobór kurierów (i to z tego co wiem niezależnie od firmy), to zaczyna to wszystko działać jak właśnie jest tu przedstawione....
U mnie w rejonie DHL nie sprawdza się kompletnie - sortownie mają daleko i kurierowi ciężko tyłek ruszyć do mnie Obecnie drugi czy trzeci raz huśtam się z nimi o dostawę paczki (pech chce że moja sieć komórkowa nie ma w ofercie wyboru innej firmy spedycyjnej), na trackingu wpisują bzdury (jakoby kurier był i nikogo nie zastał) - jak zależy Ci na paczce to marnym pocieszeniem jest że to po stronie nadawcy jest de facto cała szarpanina z przewoźnikiem...
Również mam do czynienia ze spedycją na co dzień i wiem, że nawet jeśli dana firma generalnie trzyma poziom, to i tak występują białe plamy, gdzie kurierzy permanentnie dają ciała... Jak do tego dołożymy jeszcze nasilający się od pewnego czasu co raz większy niedobór kurierów (i to z tego co wiem niezależnie od firmy), to zaczyna to wszystko działać jak właśnie jest tu przedstawione....
U mnie w rejonie DHL nie sprawdza się kompletnie - sortownie mają daleko i kurierowi ciężko tyłek ruszyć do mnie Obecnie drugi czy trzeci raz huśtam się z nimi o dostawę paczki (pech chce że moja sieć komórkowa nie ma w ofercie wyboru innej firmy spedycyjnej), na trackingu wpisują bzdury (jakoby kurier był i nikogo nie zastał) - jak zależy Ci na paczce to marnym pocieszeniem jest że to po stronie nadawcy jest de facto cała szarpanina z przewoźnikiem...
#20
Mr.Skolioza- w 100% zgadzam się z Twoja opinią. Poruszyłem ten temat ponieważ uważam, że DHL dał ciała w stosunku do Wysyłającego a pośednio ja zostałem w to wplątany.
Opisałem zaistniałą sytuację ponieważ uważam ,że warto informować o nierzetelności- a Wysyłający nawet nie usłyszał słowa przepraszam od DHL-i będzie się domagał jakiegoś zadośćuczynienia i życzę Mu powodzenia- ponieważ DHL (olaniem) rozpaliła Go do białości - i powiedział mi, że nie odpuści.
Ja cierpliwie czekam na przesyłkę-ale jeżeli znajdę chociaż małe naruszenie opakowania przesyłki (zadrapanie itp.) wtedy ja zacznę z nimi walkę - oczywiście nie z kurierem .
Pozdrawiam
Opisałem zaistniałą sytuację ponieważ uważam ,że warto informować o nierzetelności- a Wysyłający nawet nie usłyszał słowa przepraszam od DHL-i będzie się domagał jakiegoś zadośćuczynienia i życzę Mu powodzenia- ponieważ DHL (olaniem) rozpaliła Go do białości - i powiedział mi, że nie odpuści.
Ja cierpliwie czekam na przesyłkę-ale jeżeli znajdę chociaż małe naruszenie opakowania przesyłki (zadrapanie itp.) wtedy ja zacznę z nimi walkę - oczywiście nie z kurierem .
Pozdrawiam
#22
wiele raczej nie nawojuje... o ile mi wiadomo wg regulaminów świadczenia usług firm spedycyjnych nieterminowość pozwala jedynie na dochodzenie zwrotów kosztu nadania (ale bez usług dodatkowych, jeśli takie były wykupione) Nie wiem jak jest w wypadku przesyłek "strategicznych" typu przetarg np, ale sądzę że raczej bez wymiaru sprawiedliwości też niewiele by się zwojowałorysiek123 pisze: będzie się domagał jakiegoś zadośćuczynienia
#23
Mr.Skolioza- dostałem sms-a od sprzedającgo że DHL przyznał reklamację i w przeciągu tygadnia wpłacą kasiorkę za przesyłkę na konto wysyłającego Znaczy się ,że jak dają dupy firmy kurierskie to trza walczyć o swoje- DHL zachował się jak trzeba- tylko mi nic nie zwrócił
Pozdro
Pozdro