#31
Też mi się podoba ten Szkot :-)

Byłem kiedyś w Spindlerovym Mlynie na obozie... mega fajne miasteczko :-) Mógłbyś cyknąć kilka fotek z tego miasteczka? Fajnie by było zobaczyć jak się zmieniło.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#32
Skeevo pisze:Też mi się podoba ten Szkot :-)

Byłem kiedyś w Spindlerovym Mlynie na obozie... mega fajne miasteczko :-) Mógłbyś cyknąć kilka fotek z tego miasteczka? Fajnie by było zobaczyć jak się zmieniło.
Wybacz ale raczej nie jestem typem turysty ... rower traktuję bardziej jako środek do umęczenia swojego ciała :->
Ale jak zauważę jakieś ciekawe miejsce i akurat nie będę podjeżdżał w trupa to cyknę :mrgreen:
Tam jest ładna tama z łososiami ... sęk w tym że raczej nie wiele się zmieniła :-P

#33
Punkxtr pisze:Poprzedni full robił robotę
No niestety nic nie poradzę na to że rama Strike'a jest ładniejsza :-|
Jednak cieszy mnie fakt że moja kobita posiada jeszcze Strike Team Issue więc czasem będę mógł się na niego poślinić ... i może walnę jakieś wspólne foto :-)

#38
Właśnie usunąłem z roweru jedyną część , która w nim nie grała.
Jak się zapewne domyślacie - chodzi o kierownicę :-)
Zamiast Ritchey'a zagościł Answer Pro Taper Carbon , udało mi się skołować nówkę sztukę :mrgreen:
Jest szersza i ma mniejszy wznios ale tego aż tak nie widać na foto.
Dodatkowo wzór karbonu jest tożsamy z tym na ramie 8-)
Na razie jedynie foto porównawcze z Ritcheyem.
Później zrobię foto w rowerze czymś lepszym niż pralka.
Załączniki
Zdjęcie0103.jpg

#40
hit00r II pisze:Później zrobię foto w rowerze czymś lepszym niż pralka.
polecam zmywarke :idea:
do tego roweru tylko prosta kiera :!:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#41
marcin74 pisze: zmiany, zmiany a kierownica dalej nie będzie pasowała :mrgreen:
do tego roweru tylko prosta kiera :!:
No właśnie się mylicie.
Pisałem już że ta kiera nie ma takiego gięcia jak wygląda na foto.
Po odpowiednim ustawieniu jest minimalnie podgięta i bardziej do tyłu.
Wygląda w rowerze O NIEBO LEPIEJ niż ten Ritchey.
Już niczego nie muszę zmieniać.
Dodatkowo zamontowałem ładniejszy mostek Thomson X4 80mm i to wybitnie poprawiło moją pozycję na tym rowerze 8-)

#44
cardamon pisze:Ja bym na Twoim miejscu do tego rowera wstawił jakas kiere minimum 760mm i z 2-3cale wzniosu, wyglądaby jeszcze bardziej RASOWO
Wiem że robisz sobie jaja 8-)
Tej kierownicy nie przycinałem ponieważ lubię długie nowa ma 720 a stara 670.
Tu nie chodzi tylko o wygląd ale również o wygodę.
Ritchey nie pasował za bardzo wizualnie ani ergonomią.
Obecnie jest tak jak być powinno do normalnej jazdy bo nie biorę udziału w zawodach XC :->

#45
W tej chwili masz set jak z 29era, jeśli ci wygodnie to zostaw, ale gdybyś chciał zachować spójność we wszystkich dziedzinach to mostek syntace f99 i kiera duraflite carbon załatwiłyby temat 🙂

#47
DOMAN pisze:W tej chwili masz set jak z 29era, jeśli ci wygodnie to zostaw, ale gdybyś chciał zachować spójność we wszystkich dziedzinach to mostek syntace f99 i kiera duraflite carbon załatwiłyby temat 🙂
NIE , nie zależy mi na spójności.
Chodziło o to żeby rower miał jak najlepsze części , które komponowały by się wizualnie.
Przejechałem się nim dzisiaj na trzeźwo i po 3 piwach i muszę stwierdzić że jest bardzo dobrze :lol:
Rama jest CHOLERNIE DŁUGA a ja nie jestem sporym człowiekiem dla tego musiałem sięgnąć po krótki mostek.
Dopiero teraz pozycja jest w miarę komfortowa a szeroka kierownica sprawia że rower prowadzi się jeszcze pewniej.

#48
skolioza pisze:
hit00r II pisze:Czy teraz rozwiałem wszelkie wątpliwości
ja tam wcale nie miałem wątpliwości że to nie będzie pasować :-P
Widocznie za dużo piszesz z Piotrem , który mieszka w Krakowie oraz wielbicielem VW Corrado :mrgreen:
Stąd ta złośliwość 8-)

#50
Ja to bym do niego włożył kiere prostą 700 plus rogi ;) oczywiście wszystko na karbonie o wiele lepiej by wyglądał. Co do jakości zdjęć to wez rób mniej ostrzejsze bo oczy bolą od oglądania. Ten widelec do Cały z karbonu ?

#51
Lukanio pisze:Ja to bym do niego włożył kiere prostą 700 plus rogi ;) oczywiście wszystko na karbonie o wiele lepiej by wyglądał. Co do jakości zdjęć to wez rób mniej ostrzejsze bo oczy bolą od oglądania. Ten widelec do Cały z karbonu ?
Prosta kiera i rogi w tym rowerze ... MASAKRA :-/
Sama prosta kierownica była by OK ale rogi w tym rozmiarze dla mnie są absolutnie nie przydatne z powodu długości ramy.
Zdjęcia odrobinę wyostrzyłem bo nie złapało odpowiedniej ostrości.
Widelec to Pace RC 39 z tego co pamiętam.
Dolne lagi są karbonowe 8-)

#54
A takie o to coś sobie zafundowałem :->
Piasty Tune King Kong + szprychy Dt Aero + Alu nyple + obręcze ZTR Olimpic.
Tylna obręcz posiada wgnioty więc pewnie będę musiał ją wymienić , choć podobno nie bije ... akurat bo w to uwierzę :-/
Zapewne założę ZTR ale solidniejszą 400 gramową bo moje dupsko nie należy do najlżejszych :mrgreen:
Koła HOPE będą do sprzedania więc jak by ktoś był chętny to służę pomocą 8-)
Załączniki
Tune ZTR.jpg

#55
Na odrodzenie będzie lżej jeszcze. Super.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#56
Retromen pisze:Na odrodzenie będzie lżej jeszcze. Super.
Ciekawy jestem o ile szybciej rower będzie się zbierał.
Ogólnie nie jest przyciężkawy bo 10 kilo to już w miarę sensowna waga.
Te koła Tune pewnie będą ze 300 gram lżejsze a to jest masa rotowalna więc szczególnie istotna.
Ciekawe jak z ich sztywnością bo masa to jedno a sztywność to dwa.
Trochę mi szkoda tych HOPE'ów ... może je sobie zostawię , choć nie wiem po co :->
Albo zaadoptuję do Scotta Strike mojej kobieciny.

#58
Adamello pisze:Tak jak skolioza pisał na samym początku - 10kg Scott Scale to "szaunima".
Można zejść niżej na samych oponach i dętkach z jakieś 500 gram , odrobinkę lżejsze hamulce kolejne 100-150 gram. Jakieś pierdółki , śrubki i zbliżymy się do 9 kilo ... tylko po co :?:
Teraz na nowych kołach będzie ze 300 gram mniej czyli już poniżej 10 8-)
Nie ma co świrować bo rower i tak sam nie pojedzie :mrgreen:

#59
Adamello, Jak ktoś patrzy na rower pod względem jego wagi to szaunima. Biorąc pod uwagę resztę dużo istotniejszych czynników rower jest zajebisty.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike