#17
sztopi17 pisze:Hitler mam dla Ciebie wideł on one superlight carbon (nowka) widze go tutaj!
A jak on wygląda ?
Zgaduję że jest pod tarczę :-D :?:
Masa 500 gram ;-) :?:

#20
Rower w końcu sprawdzony ... miałem wrażenie że nie jedzie jakoś szczególnie szybko.
Miałem nie najlepszy dzień do jazdy - nie było mocy ale po sprawdzeniu licznika okazało się że było najszybciej :shock:
Zjazd z prędkością 86 km/h nie rozczłonkował ramy :->
Waga pokazała 10,04 kg a więc w miarę przyzwoicie choć spodziewałem się wartości poniżej 10 kg ... Strike był cięższy jedynie o 700 gram z damperem :shock: :?:
Nie zakładam sobie więcej odchudzać ... ewentualnie koła aby szybciej się zbierał.
Amor musi pozostać bo nasze syfiaste drogi nie tolerują sztywnego widelca.
Rower prezentuje się tak jak na foto.
Wszelkie komentarze mile widziane :-)
Sprzęt z giętą kierą jest dla mnie o wiele wygodniejszy niż z prostą i chyba taki rizer pozostanie.
Załączniki
IMG_20170817_143205.jpg
IMG_20170817_143155.jpg
IMG_20170817_143125.jpg
IMG_20170817_143106.jpg

#21
sztopi17 pisze:Obrazek

Jak najgrasz filmik przy 90 km/h oddam 50% ceny!
Hmmmm serio :-P :?:
Może się uda ale musiał bym się ubezpieczyć :mrgreen:
A z tak bardzo mnie NIE LUBISZ 8-) :?:

Re: Scott Scale 10 Concept 2007

#23
post z 17 08 13
hit00r II pisze:Tym razem mam do zrealizowania projekt , którego bazą jest rama Scott'a model Scale 10 z 2007 roku.
Zakupiona w piątek :-)

Może macie jakieś sugestie ?
po pieciu dniach wszystko gotowe ....Mistrz
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#25
mekp pisze:Przekladanie gratow to nie projekt.
Nie :-P :?:
To jak to nazwać :?:
Kupując ramę miałem już pod czaszką ułożone to na jakich częściach będzie.
Zakup zrobiłem tak aby WSZYSTKO dało się przeszczepić ze Strike'a.
Zawsze chciałem mieć taką ramę ale była ta , którą ceniłem wyżej - Strike.
A ponieważ walka z tym cholernym wahaczem mnie wqufiła stwierdziłem że przyszedł czas na zmiany.
Za Scale'a zapłaciłem tyle samo co uzyskałem za Strike'a.
Tak więc zamieniłem ramę za ramę.
Głównym przeznaczeniem tego Scale'a jest podjazd na Odrodzenie//Przełęcz Karkonoską a później zjazd.
Niby asfalt ale amor się BARDZO przydaje na zjeździe bo tam są kratery jak w cygańskich zębach :-)
W piątek zamierzam rąbnąć przez Odrodzenie do Spindlerovego Mlyna.
Podjazd i zjazd razy 2 :mrgreen:

#29
Dziękować :->
Może z czasem zamienię ją na coś szerokiego i wygodnego z mniejszym gięciem bo też mnie ona odrobinę razi ... zwłaszcza przy bocznym ujęciu :-) .
Załączniki
IMG_20170817_143056.jpg

#30
Poprzedni full robił robotę, a tutaj mimo - w gruncie rzeczy - niezłych części nie ma na czym oka zawiesić. Plus za hamulce i amortyzator (który jedna wizualnie mnie nie pasuje). Gięta kierownica i siodło - kanapa kłócą mi się z oponami.

Niemniej jako całokształt poprawnie choć mieszanka piorunująca. Jeśli cieszy Właściciela, reszcie kij w oko.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#31
Też mi się podoba ten Szkot :-)

Byłem kiedyś w Spindlerovym Mlynie na obozie... mega fajne miasteczko :-) Mógłbyś cyknąć kilka fotek z tego miasteczka? Fajnie by było zobaczyć jak się zmieniło.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#32
Skeevo pisze:Też mi się podoba ten Szkot :-)

Byłem kiedyś w Spindlerovym Mlynie na obozie... mega fajne miasteczko :-) Mógłbyś cyknąć kilka fotek z tego miasteczka? Fajnie by było zobaczyć jak się zmieniło.
Wybacz ale raczej nie jestem typem turysty ... rower traktuję bardziej jako środek do umęczenia swojego ciała :->
Ale jak zauważę jakieś ciekawe miejsce i akurat nie będę podjeżdżał w trupa to cyknę :mrgreen:
Tam jest ładna tama z łososiami ... sęk w tym że raczej nie wiele się zmieniła :-P

#33
Punkxtr pisze:Poprzedni full robił robotę
No niestety nic nie poradzę na to że rama Strike'a jest ładniejsza :-|
Jednak cieszy mnie fakt że moja kobita posiada jeszcze Strike Team Issue więc czasem będę mógł się na niego poślinić ... i może walnę jakieś wspólne foto :-)

#38
Właśnie usunąłem z roweru jedyną część , która w nim nie grała.
Jak się zapewne domyślacie - chodzi o kierownicę :-)
Zamiast Ritchey'a zagościł Answer Pro Taper Carbon , udało mi się skołować nówkę sztukę :mrgreen:
Jest szersza i ma mniejszy wznios ale tego aż tak nie widać na foto.
Dodatkowo wzór karbonu jest tożsamy z tym na ramie 8-)
Na razie jedynie foto porównawcze z Ritcheyem.
Później zrobię foto w rowerze czymś lepszym niż pralka.
Załączniki
Zdjęcie0103.jpg

#40
hit00r II pisze:Później zrobię foto w rowerze czymś lepszym niż pralka.
polecam zmywarke :idea:
do tego roweru tylko prosta kiera :!:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#41
marcin74 pisze: zmiany, zmiany a kierownica dalej nie będzie pasowała :mrgreen:
do tego roweru tylko prosta kiera :!:
No właśnie się mylicie.
Pisałem już że ta kiera nie ma takiego gięcia jak wygląda na foto.
Po odpowiednim ustawieniu jest minimalnie podgięta i bardziej do tyłu.
Wygląda w rowerze O NIEBO LEPIEJ niż ten Ritchey.
Już niczego nie muszę zmieniać.
Dodatkowo zamontowałem ładniejszy mostek Thomson X4 80mm i to wybitnie poprawiło moją pozycję na tym rowerze 8-)

#44
cardamon pisze:Ja bym na Twoim miejscu do tego rowera wstawił jakas kiere minimum 760mm i z 2-3cale wzniosu, wyglądaby jeszcze bardziej RASOWO
Wiem że robisz sobie jaja 8-)
Tej kierownicy nie przycinałem ponieważ lubię długie nowa ma 720 a stara 670.
Tu nie chodzi tylko o wygląd ale również o wygodę.
Ritchey nie pasował za bardzo wizualnie ani ergonomią.
Obecnie jest tak jak być powinno do normalnej jazdy bo nie biorę udziału w zawodach XC :->

#45
W tej chwili masz set jak z 29era, jeśli ci wygodnie to zostaw, ale gdybyś chciał zachować spójność we wszystkich dziedzinach to mostek syntace f99 i kiera duraflite carbon załatwiłyby temat 🙂