Cannondale F400

#46
[center]Obecnie F400 wygląda tak. Cały czas poszukuje fajnych opon i siodła. Czy będzie się opłacać ulepszyć na bezdętkowy system na tublesie na starych oponach ? (oczywiście mowa o stanie bardzo dobrym)[/center]
[center]
Obrazek
[/center]
Ostatnio zmieniony 2017-07-19, 17:18 przez Lukanio, łącznie zmieniany 1 raz.

#47
W sumie dość fajnie wygląda ale szału jeśli chodzi o kompnenty nie ma :-/
Brak korków w kierownicy to wiocha na maxa :mrgreen:
Jaki bezdętkowy system w retro :shock: :!: :?:
W ogóle bawienie się w mleko i tym podobne gówna to absurd i strata czasu.
Cały system bezdętkowy to lipa no chyba że do DH/FR.
Dętka jest lżejsza i jak coś padnie w terenie masz szanse naprawić.
Opony bezdętkowej już nie no chyba że wsadzisz awaryjnie dętkę więc po co to wszystko ?
Nie kombinuj tylko zbieraj szmal na koła , korbę i coś tam jeszcze.

#50
Lukanio pisze:Czy będzie się opłacać ulepszyć na bezdętkowy system na tublesie na starych oponach ?
Jakie opony chcesz uszczelnić?
hit00r II pisze:Jaki bezdętkowy system w retro
Martinez w Sydney testował prototyp Michelinów w tym systemie więc jest na granicy ;-)
hit00r II pisze:W ogóle bawienie się w mleko i tym podobne gówna to absurd i strata czasu.
Błądzisz :-) Dobrze zainstalowany system TLR ma właściwie same przewagi nad dętką. Różnica w masie jak się postarasz to ok. 40 gramów na obydwu kołach.
Co jak padnie opona (duże rozcięcie nie do załatania przez uszczelniacz)? To samo, co w przypadku dętki. A nawet więcej, bo są zestawy naprawcze, dzięki którym całkiem spore rozcięcia naprawiasz z zewnątrz nie zdejmując opony.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#51
Punkxtr pisze:
Błądzisz :-) Dobrze zainstalowany system TLR ma właściwie same przewagi nad dętką.
Co nie zmienia faktu że to jest rzeźba i do tego kłopotliwa.
No ale każdy lubi inaczej - ja bym się w to nie bawił.
Nawet pomimo posiadania kół UST nie używałem bęzdętkowych opon za wyjątkiem przodu w Octanie.
Chce to niech kombinuje - zobaczymy co z tego wyjdzie :lol:

#52
Panowie śmigałem u kumpla na bezdętce na zwykłych kołach i zwykłych oponach. i da się ;) a waga jest naprawdę odczuwalna w toczeniu się kół. Proszę was aby nie róbcie mi w moim temacie zamętu i śmietnika. Tylko konkrety żadnych starć kto ma rację itp.

A korki Misza mam tylko w innym rowerze siedzą.

W planach idą zmiany jak korba, wspornik siodła, kierownica Eastona carbonowe. Chyba ze okaże się że Kore lite jest lżejszy. Ale z tym dam sobie rade :P W niedziele jadę na pierwszy wyścig XC w tym sezonie i zobaczę jak się śmiga na nim bo w 70% się przyzwyczaiłem do niego :P