[center]Obecnie F400 wygląda tak. Cały czas poszukuje fajnych opon i siodła. Czy będzie się opłacać ulepszyć na bezdętkowy system na tublesie na starych oponach ? (oczywiście mowa o stanie bardzo dobrym)[/center]
[center][/center]
#47
W sumie dość fajnie wygląda ale szału jeśli chodzi o kompnenty nie ma
Brak korków w kierownicy to wiocha na maxa
Jaki bezdętkowy system w retro
W ogóle bawienie się w mleko i tym podobne gówna to absurd i strata czasu.
Cały system bezdętkowy to lipa no chyba że do DH/FR.
Dętka jest lżejsza i jak coś padnie w terenie masz szanse naprawić.
Opony bezdętkowej już nie no chyba że wsadzisz awaryjnie dętkę więc po co to wszystko ?
Nie kombinuj tylko zbieraj szmal na koła , korbę i coś tam jeszcze.
Brak korków w kierownicy to wiocha na maxa
Jaki bezdętkowy system w retro
W ogóle bawienie się w mleko i tym podobne gówna to absurd i strata czasu.
Cały system bezdętkowy to lipa no chyba że do DH/FR.
Dętka jest lżejsza i jak coś padnie w terenie masz szanse naprawić.
Opony bezdętkowej już nie no chyba że wsadzisz awaryjnie dętkę więc po co to wszystko ?
Nie kombinuj tylko zbieraj szmal na koła , korbę i coś tam jeszcze.
#49
Weź sobie zamień na żółte napisy za grosze
https://www.olx.pl/oferta/rama-rowerowa ... 68b2185660
Bo sam kupię
https://www.olx.pl/oferta/rama-rowerowa ... 68b2185660
Bo sam kupię
#50
Jakie opony chcesz uszczelnić?Lukanio pisze:Czy będzie się opłacać ulepszyć na bezdętkowy system na tublesie na starych oponach ?
Martinez w Sydney testował prototyp Michelinów w tym systemie więc jest na granicyhit00r II pisze:Jaki bezdętkowy system w retro
Błądzisz Dobrze zainstalowany system TLR ma właściwie same przewagi nad dętką. Różnica w masie jak się postarasz to ok. 40 gramów na obydwu kołach.hit00r II pisze:W ogóle bawienie się w mleko i tym podobne gówna to absurd i strata czasu.
Co jak padnie opona (duże rozcięcie nie do załatania przez uszczelniacz)? To samo, co w przypadku dętki. A nawet więcej, bo są zestawy naprawcze, dzięki którym całkiem spore rozcięcia naprawiasz z zewnątrz nie zdejmując opony.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#51
Co nie zmienia faktu że to jest rzeźba i do tego kłopotliwa.Punkxtr pisze:
Błądzisz Dobrze zainstalowany system TLR ma właściwie same przewagi nad dętką.
No ale każdy lubi inaczej - ja bym się w to nie bawił.
Nawet pomimo posiadania kół UST nie używałem bęzdętkowych opon za wyjątkiem przodu w Octanie.
Chce to niech kombinuje - zobaczymy co z tego wyjdzie
#52
Panowie śmigałem u kumpla na bezdętce na zwykłych kołach i zwykłych oponach. i da się ;) a waga jest naprawdę odczuwalna w toczeniu się kół. Proszę was aby nie róbcie mi w moim temacie zamętu i śmietnika. Tylko konkrety żadnych starć kto ma rację itp.
A korki Misza mam tylko w innym rowerze siedzą.
W planach idą zmiany jak korba, wspornik siodła, kierownica Eastona carbonowe. Chyba ze okaże się że Kore lite jest lżejszy. Ale z tym dam sobie rade :P W niedziele jadę na pierwszy wyścig XC w tym sezonie i zobaczę jak się śmiga na nim bo w 70% się przyzwyczaiłem do niego :P
A korki Misza mam tylko w innym rowerze siedzą.
W planach idą zmiany jak korba, wspornik siodła, kierownica Eastona carbonowe. Chyba ze okaże się że Kore lite jest lżejszy. Ale z tym dam sobie rade :P W niedziele jadę na pierwszy wyścig XC w tym sezonie i zobaczę jak się śmiga na nim bo w 70% się przyzwyczaiłem do niego :P
#54
Nie tylko Jety, wersje terenowe też były (Comp S, Front S i XL-S bodajże)cardamon pisze:Zielone Miśki Jest S z czarnym boczkiem były tublessy ale one ciut powyżej 2000 chyba