#17
sztopi17 pisze:Ściągnij sobie apke DigiHUD Speedometer . Powiem Cię , że całkiem dokładnie mierzy prędkość
Jeśli to jest na telefon to nie posiadam odpowiedniego bo te nowe działają mi na nerwy.
Po za tym najdokładniejszy jest licznik ... no i odpadł mi już jeden problem z zamocowaniem bo ... wepchnę Białego FOX Talas 36 do tego drugiego Octane'a :lol:
Trafił mi się z nieszczęścia ale będzie pięknie siedział z białymi kołami - zobaczysz jak złożę 8-)

#18
hit00r II pisze:Po dzisiejszej przejażdżce w góry Sokole stwierdziłem że w terenie opony p/t Continental X-King , Race King to jest masakra.


Bzdura ...za duzo po asfalcie na tych swoich "goralach " jezdzisz

Na X-King´ach spokojnie mozna medale MP XC zdobywac ;)
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=5005&start=0
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#19
marcin74 pisze:
hit00r II pisze:Po dzisiejszej przejażdżce w góry Sokole stwierdziłem że w terenie opony p/t Continental X-King , Race King to jest masakra.


Bzdura ...za duzo po asfalcie na tych swoich "goralach " jezdzisz

Na X-King´ach spokojnie mozna medale MP XC zdobywac ;)
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=5005&start=0
X-King jeśli jest NOWY to jeszcze jak cię mogę ale Race King to jest masakra.
Na asfalt są super ale do roweru Enduro w PRAWDZIWY TEREN się kompletnie nie nadają.
Trzeba po prostu zdecydować czy chcesz się męczyć na lochach aby dojechać na miejscówkę i mieć później super parametry czy bardziej cenisz sobie szybkość ale o wiele gorsze parametry w terenie.

#20
A więc żeby dać wszystkim odpocząć od tematu Cube'a zamieszczam foty z ostatniego apgrejdu :-)
Moim zdaniem rower na tym zyskał bo koła robią robotę.
Korba również wygląda dobrze 8-)
Powodem wymiany kół jest budowa nowego lekkiego roweru do którego będę potrzebował tylnego Tune'a.
Stwierdziłem że nie ma sensu kupować całego zestawu skoro szare SX'y zalegają mi na półce :-P
Załączniki
IMG_20180825_133952.jpg
IMG_20180825_133931.jpg
IMG_20180825_133909.jpg

#21
ech . . .

Dobre koła lekkie i sztywne to wyłącznie na obręczach karbonowych, temat sprawdzony i przetestowany, zysk i trakcja na wersjach tubless hokkless i przy szer C ok 25 mm w XC.
Pamiętam jak kumplowi poskładałem takie koła do 29" , jeździł cały dzień po okolicach Babiej Góry aż uwalił oponę :lol: dyszał do telefonu że już nigdy alu obręczy nie założy . . . .
www.velotech.pl

#22
Piotr pisze:ech . . .

Dobre koła lekkie i sztywne to wyłącznie na obręczach karbonowych, temat sprawdzony i przetestowany, zysk i trakcja na wersjach tubless hokkless i przy szer C ok 25 mm w XC.
Pamiętam jak kumplowi poskładałem takie koła do 29" , jeździł cały dzień po okolicach Babiej Góry aż uwalił oponę :lol: dyszał do telefonu że już nigdy alu obręczy nie założy . . . .
Pytanie po cholerę komu karbon w rowerze Enduro ?
Jeden ostry kamień i masz po obręczy.
Crossmax SX to klasa sama w sobie - idealny kompromis między niską masą a wytrzymałością.
No i ten wygląd 8-)
Ja już nie używam bezdętek ... nawet jak mam taką oponę to robię superciężki zestaw z dętką - 1,5 kilo opona z dętką :mrgreen:
To głupie ale w końcu muszę zajechać taką oponę a kombinować z wentylami i zakładaniem UST już nie mam zdrowia. :?: :shock:
PS - dlaczego nie napisałeś że rower jest brzydki :!: :?: Tak bardzo na to liczyłem w twoim wykonaniu :-x

#23
Bo rower w tym przypadku gówno mnie obchodzi, był temacik o kołach to podałem ciekawostke, a nawet McAskil dawał na karbonach . . . . .
jest taki mały team w Zakopanem i gość śmiga na enduro na karbonach z Enve i parę lat koła żyją, raz do roku przywozi do sprawdzenia i tyle, jak się nie umie to palec w dupie też można złamać.

Enduro Uphill ? po asfaltach ? nie ma takiej dyscypliny mtb :lol:

Hejtować ? Ty już masz swój świat :mrgreen:
www.velotech.pl

#24
Piotr pisze:nawet McAskil dawał na karbonach . . . . .
jest taki mały team w Zakopanem i gość śmiga na enduro na karbonach z Enve i parę lat koła żyją, raz do roku przywozi do sprawdzenia i tyle, jak się nie umie to palec w dupie też można złamać.

Enduro Uphill ? po asfaltach ? nie ma takiej dyscypliny mtb :lol:

Hejtować ? Ty już masz swój świat :mrgreen:
No ale te koła co testował McAskill to ewenement i najnowszy twór.
Zapewne nie do kupienia w rozmiarze 26 cali.
Enve wcale nie są takie mocne - gość miał po prostu fart.
Twoim zdaniem Crossmaxy kosztujące niegdyś ponad 3 koła są chaujota warte bo obręcz jest z alu ?
Hmmm tyle lat używam Crossmaxów i jakoś nie miałem większych problemów.
Karbon wszedł dopiero nie dawno i wcześniej alu spisywało się bardzo dobrze.
Czyli teraz jest ZŁE 8-) ... tak samo jak koła 26 cali ponieważ 27,5 , 27,5+ i 29 jest trendy - KUPUJ PAN KUPUJ BO TO NOWE WIĘC MUSI BYĆ LEPSZE 8-)
No właśnie Enduo Uphill ... tylko cioty i słabiaki podprowadzają rower 8-)
Ja wolę PODJECHAĆ a później jest Enduro w terenie.
Ty byś wprowadzał ?
Przecież to OBCIACH :!: :!: :!:

#26
Bart pisze:
hit00r II pisze:27,5 , 27,5+ i 29 jest trendy - KUPUJ PAN KUPUJ BO TO NOWE WIĘC MUSI BYĆ LEPSZE 8-)
Do samotnego, niedzielnego tułania się na kacu po okolicy, 26'' na pewno wystarczy. Nie zależy Ci na średnich prędkościach i lepszych czasach. Tym bardziej, że nigdzie się nie ścigasz.
Ciężko się ŚCIGAĆ na rowerze do Enduro 8-)
A w dół to zapierdziela co pokazują moje maksymalne prędkości :-)
Gdyby to był rower do XC to można by sobie te ślepe teorie dorabiać że większe koło to już jest nie wiadomo jaka różnica.
A prawda jest taka że jak nie masz łydy to pozostaje ci tylko pseudo rower elektryczny żeby siebie oszukać iż jesteś kozak 8-)

#27
hit00r II pisze:
Piotr pisze:nawet McAskil dawał na karbonach . . . . .
jest taki mały team w Zakopanem i gość śmiga na enduro na karbonach z Enve i parę lat koła żyją, raz do roku przywozi do sprawdzenia i tyle, jak się nie umie to palec w dupie też można złamać.

Enduro Uphill ? po asfaltach ? nie ma takiej dyscypliny mtb :lol:

Hejtować ? Ty już masz swój świat :mrgreen:
No ale te koła co testował McAskill to ewenement i najnowszy twór.
Zapewne nie do kupienia w rozmiarze 26 cali.
Enve wcale nie są takie mocne - gość miał po prostu fart.
Twoim zdaniem Crossmaxy kosztujące niegdyś ponad 3 koła są chaujota warte bo obręcz jest z alu ?
Hmmm tyle lat używam Crossmaxów i jakoś nie miałem większych problemów.
Karbon wszedł dopiero nie dawno i wcześniej alu spisywało się bardzo dobrze.
Czyli teraz jest ZŁE 8-) ... tak samo jak koła 26 cali ponieważ 27,5 , 27,5+ i 29 jest trendy - KUPUJ PAN KUPUJ BO TO NOWE WIĘC MUSI BYĆ LEPSZE 8-)
No właśnie Enduo Uphill ... tylko cioty i słabiaki podprowadzają rower 8-)
Ja wolę PODJECHAĆ a później jest Enduro w terenie.
Ty byś wprowadzał ?
Przecież to OBCIACH :!: :!: :!:
Masz dziwną filozofie życia , której nie pojmuję , a żyję sporo dłużej . . . .
Cena produktów firmowych nie odzwierciedla rzeczywistości , a Mavic wybitną kichą jest.
Enve jakie miał, były seryjne i to bardzo mocne koła.
Teoria ewolucji mówi że karbon zastępuje alu wszędzie, zwłaszcza ramy i obręcze.
Jak pojeździsz na karbonowych dobrych kołach to możemy wznowić polemike.
Co do wprowadzania . . .praktyka mówi tak . . .że czasem lepiej podejść te parę metrów niż przeciążyć mięśnie i stracić na następnym podjeździe lub podjazdach, nie jest to żaden wstyd, jedynie kalkulacja, zakładając że robimy to świadomie, a nie że nie mamy kondychy i zdychamy.
Przejście się odpręża nogi i rozluźnia napięcie, po zakwaszeniu już nie będzie dobrze.
A obciach jest jak się na fulu enduro po asfaltach goni . . ..
www.velotech.pl

#28
Piotr pisze: A obciach jest jak się na fulu enduro po asfaltach goni . . ..
Ja bym raczej napisał że WZBUDZAM PODZIW turystów , którzy widzą jak PODJEŻDŻAM tym rowerem takie podjazdy bo ktoś inny dawno by sobie odpuścił 8-)
Później zapierniczam terenem więc nie za bardzo rozumiem ten twój ból :-P
Jeśli jest odpowiedni wiatr do bicia rekordu na tym asfaltowym odcinku to próbuję pocisnąć po czym podjeżdżam z powrotem i cisnę terenem :mrgreen:

#29
hit00r II pisze: Ja bym raczej napisał że WZBUDZAM PODZIW turystów , którzy widzą jak PODJEŻDŻAM tym rowerem
Obrazek


Rozumiemy ...wszystko rozumiemy
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#33
Przyszedł czas na kolejne zmiany ... choć ten rower to ideał w swojej klasie biorąc pod uwagę jego wiek.
Z racji wymiany kół na Crossmax SX z szarymi obręczami oraz hebli na Avid Juicy Carbon ze srebrnymi klamkami podjąłem radykalną decyzję.
Obecny FOX 36 na kashimie zostanie zastąpiony przez starszy szary model.
To nie było podyktowane jedynie względami estetycznymi bo czarny ładnie tu wygląda ale te starsze modele były bardziej poduchowate i komfortowe.
Na razie foto samego amora a foty całości wkrótce 8-)
Może wsadzę czarnego Talasa do ... Sparka :lol: :lol: :lol: :lol: ... nie no to już by było ostre przegięcie ;-)
Załączniki
IMG_20181004_163721.jpg
IMG_20181004_161629.jpg
IMG_20181004_161610.jpg

#37
Zastanawiam się nad tym co na foto.
Rama nówka sztuka z Kanady.
Ostatni wypust - bez skrzydełek :roll: , inne profile rur , nowy wahacz z wymiennymi hakami oraz na sztywną oś.
Jedyne co pozostało ze starszej ramy to karbonowy element podsiodłowy.
FOX'a w bieli , koła oraz siodło już mam.
Do tego czerwone przerzutki , manetki i inne dodatki.
To chyba najładniejsza z tych ostatnich ram.
Była jeszcze w szarym wydaniu - strasznie paskudna :-x
Załączniki
p5pb15929636.jpg
p5pb15929631.jpg

#40
Paskudne malowanie, wygląda jak cała seria gównianych Voltage. Natomiast świetnie wygląda ta główka z tuleją. Jakby jej trzasnąć jakieś ciekawsze malowanie to byłoby fajnie.

#41
Piotr pisze:nie pomyliłeś se forum ? co to ma wspólnego z retro ?
Jak słusznie zauważył Focker , który nie ma problemu z oczami - " Kategoria 2000+."
Nie podoba się , nie masz nic konkretnego do dodania to nie pisz 8-)

#42
qsik pisze:Paskudne malowanie, wygląda jak cała seria gównianych Voltage. Natomiast świetnie wygląda ta główka z tuleją. Jakby jej trzasnąć jakieś ciekawsze malowanie to byłoby fajnie.
No w porównaniu do tych starszych , które mam to faktycznie nie powala wizualnie.
Ale to jest najmniej wstrętne.
Po za tym przy odpowiednim doborze części powinno być zajebiście.
Ciekawi mnie również czy zmiany , które wprowadzili w istotny sposób wpływają na jazdę w stosunku do poprzedniej wersji ramy.
Ile daje sztywna oś z tyłu , itp.

#44
hit00r II pisze:
qsik pisze:Paskudne malowanie, wygląda jak cała seria gównianych Voltage. Natomiast świetnie wygląda ta główka z tuleją. Jakby jej trzasnąć jakieś ciekawsze malowanie to byłoby fajnie.
No w porównaniu do tych starszych , które mam to faktycznie nie powala wizualnie.
Ale to jest najmniej wstrętne.
Po za tym przy odpowiednim doborze części powinno być zajebiście.
Ciekawi mnie również czy zmiany , które wprowadzili w istotny sposób wpływają na jazdę w stosunku do poprzedniej wersji ramy.
Ile daje sztywna oś z tyłu , itp.
Samo qrwa pedałami kręci i samo podjeżdża, a w dół to szybuje miedzy choinkami . . . .weź nie kupuj tych parchów . .. kup porządny rower retro .
www.velotech.pl