#16
focker pisze:A może ma 90mm? Nie pamiętam. Muszę pomierzyć. Tak czy inaczej jest coś takiego u mnie.
Hmmm to przemyślę - ważne żeby pasował wizualnie do tego roweru , który już wkrótce pojawi się na forum.
Najlepszy by był z epoki - tam jest błyszczący czarny z napisem Coda montowany na dwie śruby.
Ja z tego co pamiętam miałem czarny mat z dziurą i bez napisu.
Sądzisz że można dostać sam korek regulacyjny do Headshoka ?
Pewnie prędzej kupię jakąś padlinę i wymontuję aniżeli znajdę oddzielnie :-/

#18
skolioza pisze: długawy, ale coda i na 2 śruby
Ale co to znaczy długawy :lol: ?
Jeśli ma 120 albo 110 to mnie raczej nie ratuje bo przy ramie 50 cm i tak będzie za duży :-/
Ale dzięki za zainteresowanie ... przynajmniej wiadomo że ktoś to czyta.
A tamto to będzie cuś podobnego : http://s3.photobucket.com/user/wiredfox ... 1.jpg.html
Tyle że nie taka BIEDA jak na tym foto :-D
Podejrzewam że to będzie mój pierwszy rower , który nie zostanie zhejtowany bo nie będzie nawet najmniejszej podstawy ku temu :-P

#20
skolioza pisze:110, 120? proszę Cię! 135 to minimum!
Widziałem w katalogu że Cannon montował w owym czasie krótsze mostki z ujemnym wzniosem.
Myślę żeby czegoś podobnego poszukać.
Dzisiaj jest taki SYF że nawet nie mogę zrobić fot tego roweru :!: :evil:

#21
Krótszych błyszczących (nie matowych) to raczej nie znajdziesz. Epoka krótszych mostków nastała wraz z żadnym matem
Ten co u mnie leży ma 100 km i napis Coda z przodu, ale jest matowy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#22
focker pisze:Krótszych błyszczących (nie matowych) to raczej nie znajdziesz. Epoka krótszych mostków nastała wraz z żadnym matem
Ten co u mnie leży ma 100 km i napis Coda z przodu, ale jest matowy.
Setka to może była by dobra :)
Kwestia ceny i jej stanu bo do tego roweru nie mogę wsadzić jakiegoś szajsu :-/
Niedługo będę miał jakieś części do wymiany to może jakoś się dogadamy :-)

#23
W końcu doszedłeś do wniosku i założyłeś konto :D Panowie dobrze się składa bo jak wiecie też mam Canona F400 z powietrznym i chciałbym go sam rozebrać. W moim nie chodzi blokada... I działa dziwnie ponieważ gdybym śmigał na asfalcie to by nie chodził wcale a na dokłach by się odblokowała. Tylko że tak się blokuje do pewnego momentu siły. A za sam serwis podstawowy wołają ponad 200 uszczelki sam sobie bym załatwił. Pamiętam mieliśmy też problem z ustaleniem jaki to model grubaska.