#76
Ten luz można łatwo zniwelowac dokładając podkładke do wnetrza łożyska)

No i kanapeczka gotowa. Podkładka trafiła pomiedzy łożyska i luz został usuniety w 90%..

Punkxtr wiem, że też pozbyłeś sie tego luzu u siebie w xtr po przebojach na trasie wyścigu;)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
Screenshot_2016-11-07-22-03-21.png

#77
W piątek rama będzie na miejscu, wszystko przygotowane)_
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
DSC01545.JPG
DSC01565.JPG
DSC01567.JPG
DSC01568.JPG
DSC01569.JPG

#79
Tak jak było.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#82
Lukanio pisze:Nigdy nie miałem szosy tylko raz w życiu się przejechałem ostatnio oglądam wasze projekty i sie zastanwiam czy nie zabrać się za złożenie fajnej maszyny
heheh może żeby Cię podkrecić to np moja najgorsza szosa do codziennej jazdy, najwięcej tyrana z rana, codziennie 30-50 km
wczoraj
Obrazek

a dzisiaj na innych kołach ...testuje się non stop
Obrazek


Lukanio nie bądź miętki :mrgreen: szosa jest tylko dla twardzieli walka z autami to nie pikuś....
www.velotech.pl

#83
Znalazłem dla mnie idealną alternatywe a dokładnie przełajówkę :-D ciekawe rozwiazanie i w lekki teren i na szose. Tylko jaka marka ? Co do budżetu wiadomo nie mówimy tutaj o kosmicznych kwotach najnowszysch modeli :P I czy warto na V-kach śmigać ? z racji że koła na szose są cholernie drogie co za tym idzie nie lepsze są tarcze ?

#84
Koła na szose nie są drogie, jesli nei przekraczasz np 75 kg spokojnie mieścisz sieponizej 7 stówek w kołach ok 1600 g jeśli chodzi o wage, ale nie do każdego zastosowania lekkie koła sa dobre , takze ood ok 6 stówek mozna coś zrobić .
Pod tarcze koła są cięższe niestety, lekkie sa dosyć drogie , kwestia zastosowania piast lekkich ( PIasty kpl ok 4oo zł lekkie )

Ptrzełajowka tylko na hamulcach szczękowych, nie ma sensu żadncyh tarcz zwlaszcza mechanicznych wynalazkow
www.velotech.pl

#85
Piotr, idź już spać... Przełajka = błoto, dalej twierdzisz, że tarcze w przełaju nie mają sensu?

Oczywiście przełaje na canti czy vkach nie są złe, ale jednak trzeba uznać wyższość tarczówek jeżdżąc w syfie.

#86
Wy tu gadugadu a ja rower poskładałem). Rama wróciła. Jest ładnie ale nie idealnie. Co mnie wkurza to jakiś chochlik, oderwany kawałeczek kleju w tylnich górnych widełkach hałasuje, rozstaw jest 127 mm a nie jak wiadomo 130.Widać jakieś tam nierówności powłoki lakierniczej. Rama przytyła o 150g lakieru) Jak za 4 cyfrową sumę za usługe u mnie P. Lech ma 3 z plusem hehe. Kilka fotek oczywiście bo już nie będzie taki czysty, jutro w trasę....)

P.S Wyciągnąłem z szafy starą cyfrówkę i popstrykałem retro już aparatem z 2002r. Sony DSC F717.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
DSC00179.JPG
DSC00180.JPG
DSC00182.JPG
DSC00190.JPG
DSC00193.JPG
DSC00200.JPG

#87
i jeszcze to)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
a.jpg
DSC00184.JPG
DSC00202.JPG
DSC00181.JPG

#89
Widać, że było malowane ale dla mnie jest ok.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#92
Hehe co zrobic :-D Ja znalazlem nowa taka jak mam tylko czarna za 1500zl.....
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#94
Deal życia to robiłem rok temu jak wychodziłem grać w klamoty i przez godzinke kilka ram nieraz poszło :-/

Merida mnie wyniosła tak jak stoi 4tys. To dobra cena bo wyglada jak nowa i czesci tez nowych sporo. Kola opony naped....
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#96
E tam, nie warto. Lakier i tak sie niszczy a ten rower sporo jeszcze pojeździ.
Bardziej mnie zastanawia jak taki fachowiec mógł rozstaw 127mm zostawić...?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#98
Z tego co wiem Rychtarski robi wszystko sam. Haki tylko on by mi wymienił więc nie narzekam. Kiedyś już pisałem, że mam pecha na zakupy i inne takie...;)

Napiszę pewną historyjkę jaka spotkała mnie rok temu. Kupiłem zabytkowy kołowrotek wedkarski Shimano z 1995r. wysoki model Twin Power. Trafił się rodzynek, nówka, ostatni nieużywany o jakim słyszano nie do kupienia nigdzie, na e-bay w Japoni też, itp, itd. Dałem 2tys co było chore ale wedkarski sprzet to moje drugie hobby a ten kołowrotek to tak jakby kupić pełen xtr 900 nowke wiec rozumiecie...)
Stwierdziłem, że tylko smar trzeba wymienić bo po tylu latach pewnie należy to zrobić chociaż działał idealnie... Sam się bałem chociaż robie takie serwisy od lat na innych kreciołkach i zawsze cacy było.
Historia jak z ramą bo zamiast wysłać też zawiozłem osobiście robiąc 500km) Zawiozłem do speca starego wyjadacza japońskich shimano osoby najbardziej znanej w Polsce.
Po tygodniu sprzęt wrócił ale nie pracował już tak dobrze. Niby miało się ułożyć. Rozebrałem bebechy i widać było że przekładnia używana. Po wielu naprawde wielu staraniach i rozmowach z różnymi osobami wyszło że gość ten podmienił przekładnie bo używał identyczny sprzęt i nie wytrzymał żeby nie podmienić i kręcić kolejne 20 lat jak nowym...
Głośno o tym było na jerkbait.pl rok temu we wrześniu)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#99
Niby robi sam a tytanowe ramy , które miał w ofercie podobno robił dla niego rosyjski Triton. Pospawania mojej tytanowej ramy nie chciał się podjąć ( "nie robimy już tytanu").

#100
Z tą podmianą w kołowrotku to kpina, osobiście bym gościowi jaja urwał. Pamiętam jak koledze dobre 10 lat temu podmieniono w serwisie tłoczek z nowej klamki hamulcowej na używany, zepsuty (bo akurat facetowi, który prowadził serwis nie działał).

Z mojej wiedzy wynika, że Rychtarski do tytanu nigdy się nie dotykał i nie robiono mu go w Rosji, tylko na Litwie. A dokładnie tutaj: http://www.4t-bikes.com/ Spójrzcie do zakładki dealerskiej.

Swego czasu zamawiałem u niego tytanowe combo. Oprócz tego, że wszystko zostało zrobione na odwrót (np. kąty, wznos mostka) i całość była cięższa niż twierdził o niemal 100 gramów to było pospawane tak niechlujnie, że szok. Sam Rychtarski wyciął otwory ulżeniowe w mostku wg mojego zamówienia ale jako, że nie spawał tych rzeczy to nie wiedział na ile sobie może pozwolić i po cięciu pozostała dziura. Gdzieś powinienem mieć jeszcze zdjęcia tego cudu techniki. Tyle dobrego, że facet oddał mi pieniądze.

Dziś wiem, że jak idę do rzemieślnika w Polsce i spytam go, czy jest w stanie zrobić mi coś w dużym naciskiem na estetykę i twierdzi, że tak to na 99% będzie do kitu. Aktualnie stoję właśnie przed problemem przyspawania dwóch tytanowych przelotek do tytanowej ramy i jak rozmawiam z ludźmi to wychodzi na to, że najlepiej wysłać ramę za granicę albo samemu je przykleić...
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#101
Jak pewnie pamiętasz załatwiałeś mi kiedyś tytanowe szprychy dt które posłużyły jako materiał do spawania ramy wheelera. Pospawał Kuba Sikorski chociaż nigdy go nie spytałem czy robił to osobiście. Dzisiaj pewnie poszedłbym do znajomego magika który od 30 lat nie robi nic innego tylko spawa alu i nierdzewke. Ramy nam spawał za 20zł. No i plus jest taki że moja teściowa jest handlowcem u dystrybutora spawarek itp. to może drut tytanowy załatwi.

#102
Z tymi oszustwami w serwisach jest dramat. Jakiś czas temu oddałem koła do wymiany łożysk. Serwisant przekonywał do zainstalowania EZO, zapłaciłem za EZO, wstawił chińczyki po 3zł tak by oznaczenia były do wnętrza piasty (twierdził, że przez pomyłke). Myślenie głupie bo przecież już nie skorzystam z tego serwisu, tak samo jak ten spec od kołowrotka pewnie stracił na renomie (ale ma mowy mechanizm).

#104
Punkxtr pisze:Z mojej wiedzy wynika, że Rychtarski do tytanu nigdy się nie dotykał i nie robiono mu go w Rosji, tylko na Litwie. A dokładnie tutaj: http://www.4t-bikes.com/
trzecioligowcy;) sadzac bo dacie powstania firmy Nadal sie ucza albo zamawiaja na dalekim wschodzie
Tu macie Lige Mistrzow ;) tez z Litwy (dawnej ZSRR) .
http://wittson.com/custom-titanium-frame-builder
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie