#16
Dałeś mi do myślenia tym Sunnem odnośnie mojego Speca. Może faktycznie pomyślę nad zrobieniem z niego zimówki. Bardzo dobry pomysł i do tego nie musiałbym inwestować tyle co w rower do cieszenia oka.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#21
focker pisze:Pytanie konkursowe - jaka była największa wada przerzutek DiRT sygnowanych jeszcze przez Sachsa?
Dla zwycięzcy jak zawsze nagroda.
Miękka i wiotka konstrukcja ... łapały kilometrowe luzy :-/

#22
E tam - nawet z luzami działy lepiej niż niejedna Shimano - szczególnie w błocie.
W pierwszej serii od byle patyka pękały tylne elementy pantografu w przerzutce. Dziś spotkało to i mnie
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na szczęście w czeluściach mam też to - biedy nie będzie:
Obrazek


Myślałem, żeby ten plastik zastąpić aluminiowym Sachsem New Success o tym, ale po pierwsze jest za ładny do zimówki,a po drugie nie jest czarny.
Obrazek


I bardzo proszę, darujcie sobie komentarze typu "Rurku, czemu ten łańcuch jest taki upierd...lony". Nie bawcie się w Durczoka. Zimówka to zimówka, syf na niej być musi :P Już się w tym tygodniu z tego musiałem raz tłumaczyć- raz mi wystarczy ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#29
To pękanie było znane przede wszystkim w pierwszej serii - pod szyldem Sachsa. W 1999 Sram zmodyfikował pantograf i pod swoją nazwą sprzedawał przerzutki trochę lepiej znoszące pierwszy lepszy patyk. Co do rwania linek, to tu się chyba niewiele zmieniło.

Do domu było jakie 25 km, ale jeśli nie było pod górkę, to się nawet dało jechać na luźnym łańcuchu. Jak było pod górę - to już przeskakiwał. Mogłem skrócić łańcuch i jechać normalnie na jednym biegu - ale mi się nie chciało :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#30
Mi dzisiaj spinka od lancucha wyleciała gdzies w bloto. 10 km jak na hulajnodze. Narzedzi ze soba brak
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#31
miałek i mam saksa kwarca, wytrzymał wiele, trza się strzec.
a w ogóle, to jak się wyliczy ze wzoru długość ostatniego kawałka pancerza, to nie penka :-D
Fajna przygoda, ja z przerzutkami to mam innego pecha, że mi się już trzy razy rozkręciły śrubki od ostatniego kółeczka w wózku, poszły w trawę, i weź tu jedź. Tak się teraz na to wk..., że loktitem wsio zasmarowałem, i spokój.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

Re: Fockerowy Sunn Crosss

#32
Koniec roku się zbliża, każdy picuje i kończy swoje rowery, a ja od kilku dobrych lat co roku startowałem w konkursie. Szkoda by mi było to przerwać, więc wzorem innego użytkownika forum przedstawiam coś, co nie ma szans na wysokie miejsce, ale pozwala na udział w rywalizacji w tym sezonie.

Rower to moja zimówka. Generalnie go nie oszczędzam, jeżdżę w soli, nie bardzo dbam o zarysowania, czystość itp. Z piast schodzi lakier, często widzi błoto itp.

Generalnie jednak w tym rowerze udało mi się osiągnąć 100% części od europejskich firm. Nie ma nic firm z Japonii, USA czy innego Tajwanu. Gdzie były faktycznie produkowane to inna sprawa.

Specyfikacja wygląda tak:
Rama Sunn Cross z 1998 r, wyprodukowana w St Gaudens, Francja.
Widelec Rond Magura Quake CP75, spreżyna-olej. Firma niemiecko-holenderska. Wyprodukowany prawdopodobnie jeszcze w Holandii.
Stery Rond Magura - j.w.;
Hamulce Magura HS33 - Niemcy;
Przerzutki, manetki, korby, suport, kaseta, łańcuch - Sachs Francja;
Obręcze Sunn Francja;
Piasty Sachs Francja;
Szprychy - DT Swiss Szwajcaria;
Opony i dętki- Continental Niemcy;
Siodło: Selle San Marco Paola Pezzo Włochy;
Pedały Look Francja;
Kierownica, sztyca - oryginalne Sunn, Francja;
Mostek Syntace Niemcy;
Rogi Olpran Czechy;
Koszyk na bidon Zefal Francja;
Chwyty Pro Grip Włochy;
Linki i pancerze BTwin Francja;

Taka zimówka, ale z jakimś tam zamysłem zrobiona.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: Fockerowy Sunn Crosss

#33
Rama jest super, chętnie bym sobie taką sprawił :-) Ekstra rowerek i jak najbardziej ma szansę na pierwszą trójkę.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
cron