Zacznijmy zatem od strony producenta:

Całkiem rzadka rama rzadko kiedy występowała w specyfikacji prezentowanej przez producenta. Odnalazłem ciekawą notkę w czasopiśmie "Rowery Świata":

W związku z tym, że rower kupiłem z częściowym brakiem nalepek, problemami z damperem i brakiem adekwatnych opon do stylistyki roweru trzeba było się za niego ostro wziąć. Napisy wykonałem w pracy za pomocą lasera, którego projekt odwzorował mój ojciec. Przesadził jednak ze szczegółami - w oryginale nalepki nie posiadały tylu charakterystycznych krzywizn, a także kolor nie krzyczał aż tak z jakim rowerem mamy tutaj do czynienia. Po załatwieniu spraw wizualnych trzeba było zająć się także mechaniką. Damper w środku nie posiadał oleju, brakowało uszczelki, ale całe szczęście po uzupełnieniu braków wszystko zaczęło działać jak należy. Uszkodzone manetki zastąpił model ośmiorzędowy spoza grupy odpowiadający deore xt. Zdecydowałem się także kolorystycznie uzupełnić rower czerwonymi akcentami tak więc zyskał hamulce z żółtego (tamten dostanie coś nie gorszego), a także dopełniające grupę pedały. No i kończąc opony 2.1 Wildgrip'r - coś na ciężkie warunki. Fotki!
Z przygotowań do zlotu:


Dotarł cało na zlot w takiej konfiguracji:

Z numerem startowym:

W akcji!

Zyskał sobie nawet zlotową nagrodę za którą jeszcze raz dziękuję:

Co w przyszłości... Nie tylko on, ale także pozostałe rowery z damperami zyskają tuleje, które wykonam z poliamidu. Jakbym o czymś zapomniał to piszcie

No i zapomniałem:
Hot Chili w wąwozie: https://www.youtube.com/watch?v=WlqOht_nv0U