Piękny rower , doskonały a najważniejsze że nie jest wyłącznie do wstawienia za szybkę.
Jaki smar jest zalecany do montażu sterów aluminiowych oraz do sterów tytanowych w ramie tytanowej ?
PS: Przypadkowo natknąłem się na MEGA promocję ( pytanie czy aktualna) Van Nicholas w cenie 750euro co prawda rozmiar14 ale jest sliczny :
https://shop.vannicholas.com/en/sale/Tu ... Frame/8092
#107
Do tytanu można użyć smaru Finish Line Ti-prep. W przypadku alu np. Juice Lubes AAS Juice.
Odnośnie tej tytanowej 14-stki jest aktualna i co ciekawe rozmawiałem o niej wczoraj. Niestety rozmiar mocno ogranicza zastosowanie tak naprawdę do młodzieżowego lub kobiecego (a i to nie zawsze) jeżdżenia.
Odnośnie tej tytanowej 14-stki jest aktualna i co ciekawe rozmawiałem o niej wczoraj. Niestety rozmiar mocno ogranicza zastosowanie tak naprawdę do młodzieżowego lub kobiecego (a i to nie zawsze) jeżdżenia.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#108
Drogawy ten smar do aluminium ( duża pojemność ) , czy taki Shimano https://www.rowertour.com/p/18549/shima ... -spiekaniu
też będzie ok dla połączenia rama Ti - stery aluminium ?
Odnośnie tematu nowej ramki i niepasujących sterów CK Ti , Litespeed proponuje montaż tuleii ze stali nierdzewnej , taka redukcja.
Znajomy tyle że w ramie alu na takiej tuleii szaleje po bikeparkach i nic się nie dzieje. Dobry tokarz ogarnie temat za ok 200zł. Zapytam z Ciekawości , dlaczego zamówiłeś nową taka samą ramę którą posiadasz ? Inna specjalna geometria ?
też będzie ok dla połączenia rama Ti - stery aluminium ?
Odnośnie tematu nowej ramki i niepasujących sterów CK Ti , Litespeed proponuje montaż tuleii ze stali nierdzewnej , taka redukcja.
Znajomy tyle że w ramie alu na takiej tuleii szaleje po bikeparkach i nic się nie dzieje. Dobry tokarz ogarnie temat za ok 200zł. Zapytam z Ciekawości , dlaczego zamówiłeś nową taka samą ramę którą posiadasz ? Inna specjalna geometria ?
#109
AAS można kupić też w małym opakowaniu a'la małe smary Shimano Dura-Ace. Linkowany przez Ciebie na pewno też sobie poradzi. Niemniej Finish Line Ti-prep byłby tu najwłaściwszy, jest gęsty i bardzo dobrze trzyma się powierzchni. Można go kupić w malutkich opakowaniach za grosze.
A ramę dostałem za darmo od VN i sobie leży. Myślałem nad przekładką części i przejściem jakieś nietuzinkowe tarcze ale połączenie taperowanej główki z klasycznym amortyzatorem wygląda fatalnie i dla mnie jest nie do zaakceptowania wizualnie.
A ramę dostałem za darmo od VN i sobie leży. Myślałem nad przekładką części i przejściem jakieś nietuzinkowe tarcze ale połączenie taperowanej główki z klasycznym amortyzatorem wygląda fatalnie i dla mnie jest nie do zaakceptowania wizualnie.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl