#31
hit00r pisze: Co mnie zaskoczyło to te cantilevery CODA hamują całkiem przyzwoicie ... naprawdę jestem w szoku - przód staje dęba a tył blokuje bez problemu :!:

U was też jest coś takiego że tylna przerzutka strasznie się ociąga na najmniejszej zębatce kasety aby wejść wyżej :?:
Tylko ten jeden bieg a reszta hula jak trzeba :-/
:roll:
Z dobrze ustawionymi canti spokojnie można stawać na przenim kole.
Z biegami ja mam zawsze odwrotnie - nie schodzi na najmniejszą (pewnie sprężyna wyciągnięta). Jak nie wskakuje to może kwestia regulacji - podciągnięcia linki?

no a biorac pod uwage twoją univege to w tym nawet amor nie razi;)
a serio to ta korba jest ladna.

#33
kapelusznik pisze: Z biegami ja mam zawsze odwrotnie - nie schodzi na najmniejszą (pewnie sprężyna wyciągnięta). Jak nie wskakuje to może kwestia regulacji - podciągnięcia linki?

no a biorac pod uwage twoją univege to w tym nawet amor nie razi;)
a serio to ta korba jest ladna.
No właśnie o to chodzi że jak podciągnę linkę to wtedy jest problem ze zrzucaniem ... tu wszystkie biegi chodzą poprawnie tylko ten jeden i tylko w górę kolejny już bez problemów :roll:
Przerzutka jest walnięta to ja wiem ale w RB gdzie mam XT 739 w super stanie mam podobne zjawisko :idea:
Amortyzator wcisnąłem do tego roweru widząc że katalogowo też montowano Zokesa ... który mi leżał :lol:
A Univega to rower do trzaskania kilometrów już bardziej RETRO jest RB ale Skolioza coś nie ma zamiaru przenieść wątku :-(
A odnośnie cantów to te zwykłe Shimano co mam w Mongoose są od tych CODA ze 2 razy słabsze :shock:

#38
Sądziłem że już więcej nie będę w nim grzebał ale ... przejechałem się 10 kilometrów i stwierdziłem że wkład dostał MEGA :shock: luzów :-/ - wywaliłem i wstawiłem inny LX :mrgreen:
Opony zostały wymienione na Bontrager Revolt X czy jakoś tak - ładnie się toczą :-)
Ale nie o tym - wybebeszyłem amortyzator raz jeszcze bo strasznie tempo chodził - zostały jedynie po 2 elastomery na goleń.
Jeden na początku skoku i drugi na samym końcu - sprężynki te same bo od Suntoura nie pasują średnicą :-/
Całość zaciapałem smarem Motorexa i olejem do amortyzatorów tej samej firmy.
Powstała taka fajna ciapka i wideł pracuje naprawdę super :lol: :lol: :lol:
Małe dziurki są nie wyczuwalne :mrgreen:
Aż mi się zachciało nim jeździć :roll: 8-) :-P
Załączniki
Obraz 068.jpg
Obraz 067.jpg

#40
Cóż , jakiś czas temu naszła mnie myśl żeby WEPCHNĄĆ to co zalega na półce i mi przeszkadza do ramy Wheelera.
Założenie było takie żeby ... rower stał i tyle :mrgreen:
Wszystkie części miałem sprzedać i ostatnio kolega z naszego forum nabył korbę wraz z hamulcami.
Była to ostatnia okazja żeby uwiecznić rower na tych częściach.
Jedyne co nie jest w nim stare to klamki - Accent :-P ale odwróciłem je aby nie było widać :lol:
Zamieszczam to jako ciekawostkę bo można zobaczyć 3 wcielenia tego roweru.
Zapewne nasi dyżurni hejterzy nie zostawią na tym suchej nitki ale ... NA TO LICZĘ :!:
Przynajmniej będzie się coś działo 8-)
Załączniki
IMG_20180108_130242.jpg
IMG_20180108_124132.jpg
IMG_20180108_124034.jpg
IMG_20180108_124103.jpg
IMG_20180108_123947.jpg
IMG_20180108_124023.jpg

#41
Wyszło bardzo ciekawie. Drugie życie lub trzecie życie tego roweru.
Właśnie dlatego też lubię te pancerne ramy. Można iść w oryginał, można też zrobić na tej bazie fajnego custom`a. Kolorystyka bardzo przyjemna. Warto zwrócić uwagę na to jak dobrze prezentuje się ta rama, akurat w tym kolorze gdy jest czyściutka.
Wheeler Cross Line 3000 `93 -RESPAWNED
Alpinestars Cro-Mega LX `92 -IN PROGRESS
Breezer Thunder `92 -RESPAWNED
DB Axis `91 -IN PROGRESS

#42
90s_fan pisze: Warto zwrócić uwagę na to jak dobrze prezentuje się ta rama, akurat w tym kolorze gdy jest czyściutka.
Teraz to już jest jedynie cień tego koloru :-|
Przez tyle lat STRASZNIE wyblakł.
Widać to doskonale pod naklejkami gdzie kolor został tak jak w oryginale.
To jest różnica kilku odcieni.
A odnośnie roweru - to na tym secie na pewno nie pojeździ bo wszystko idzie na sprzedaż.
Ot taka pamiątka na forum.

#50
90s_fan pisze:Wheeler Pro Line, Comp Line, Race Line, to projekty który muszę zrobić za mojego żywota.
Jeśli chcesz to oddam ci tą ramę za pól darmo bo jej nie potrzebuję.
Razem z oryginalnym sztywnym widelcem i kilkoma pierdołami :->

#51
hit00r II pisze:
90s_fan pisze:Wheeler Pro Line, Comp Line, Race Line, to projekty który muszę zrobić za mojego żywota.
Jeśli chcesz to oddam ci tą ramę za pól darmo bo jej nie potrzebuję.
Razem z oryginalnym sztywnym widelcem i kilkoma pierdołami :->
Dzięki za propozycję ale ja szukam Comp Line 6600 albo wyżej. Na dużej ramie i o bardzo dużym stopniu oryginalności osprzętu:

http://www.retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166788

Takiego ktoś sprzątnął mi sprzed nosa gdy byłem u pewnego gościa po Alpinkę.
Mogłem tylko obejrzeć tego Wheeeler`a ale był już sprzedany :(
Wheeler Cross Line 3000 `93 -RESPAWNED
Alpinestars Cro-Mega LX `92 -IN PROGRESS
Breezer Thunder `92 -RESPAWNED
DB Axis `91 -IN PROGRESS