#78
skolioza pisze:Histeria jakaś - od nastu lat jeżdżę głównie 2x8 i niewiele sytuacji w których mi brakło biegu sobie przypominam Kwestia zestrojenia napędu pod siebie
Ty to golinoga jesteś więc się nie wypowiadaj :-P
Takiemu to zawsze starczy sił żeby podjechać na 2x8 ;-)

#80
hit00r II pisze:
Bart pisze:Przygotowania do sezonu 2018 czas zacząć. Będzie zmiana 3x10 na 2x10 :) ]
Będziesz tego żałował.
No chyba że tam gdzie mieszkasz nie ma porządnych gór.
Porządnych gór na mazurach nie ma. Kaseta ma teraz 11-42, a korba 38/28 ( było 11-36 i 40/30/22 ).
Z przodu tej najmniejszej i tak prawie się nie używa, także po co mi ona ;)
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939

#86
Napisze cos bo głupio prawie same twoje posty wygladaja. Fajny dywanik na ktorym obcinaczki leżą.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#88
Ale wy jesteście WREDNI :!:
A odnośnie roweru to spory skok technologiczny bo już nie będziesz miał jakiegoś tańszego sortu tylko 10 rzędowe Shitmano Deore :-)
Później wywal ten amor i kup lżejsze koła to będzie cacy 8-)

#90
Bart pisze:
hit00r II pisze:Później wywal ten amor
Amor będzie zmieniony razem z ramą tapered i sztywne osie, ale to na przyszły sezon ;)
To już chyba było by lepiej i prościej kupić cały "nowy" rower na lepszym osprzęcie ... na pewno bardziej ekonomicznie 8-)
Kupisz ramę i się okaże że znowu coś nie pasuje ze starego roweru ... :-x
Ale co ja ci tam będę chrzanił skoro sam robię podobnie ;-)

#98
Bart pisze:
hit00r II pisze:To już chyba było by lepiej i prościej kupić cały "nowy" rower na lepszym osprzęcie ... na pewno bardziej ekonomicznie 8-)
Nie mam zamiaru dawać za rower 6000 zł.
Nie znam się na tych nowych rowerach ale powiedz mi, Ile dałeś za tego Kjuba i ile poszło już teraz na te wymiany napędu i inne zakupy? A do tego piszesz że chcesz zmienić ramę i amortyzator jeszcze. Z doświadczenia wiem że po zmianie ramy leci też do wymiany sporo innych gratów, nie przekroczy to tego budżetu 6 tysięcy jak to wszystko policzyć?
Lodzermensch

#99
Ilekroć patrzę na te nowe gówna to dochodzę do wniosku że są PASKUDNE :-/
Może i jeżdżą sprawniej ... są mniej podatne na rożne czynniki ale to mnie nie przekonuje.
Kaseta takiej wielkości wygląda tak anormalnie że aż się nie chce wierzyć.
Biorąc pod uwagę że ceny tych podzespołów są CHORE mówię im stanowcze NIE :!:
Shitmano ma komponenty o połowę tańsze niż SRAM ale to i tak nie wiele zmienia.
Ja już wolę moje złomy ... z napędem 3X9 :roll:
Mam 17 łańcuchów w zapasie i 8 kaset więc chyba do śmierci tego nie skończę :mrgreen:
Ale ty buduj swój projekt - zapewne 50% forumowiczów jest ciekawych co z tego wyniknie i jaka będzie waga.

#100
hit00r II pisze:Ilekroć patrzę na te nowe gówna to dochodzę do wniosku że są PASKUDNE :-/
Może i jeżdżą sprawniej ... są mniej podatne na rożne czynniki ale to mnie nie przekonuje.
Kaseta takiej wielkości wygląda tak anormalnie że aż się nie chce wierzyć.
Biorąc pod uwagę że ceny tych podzespołów są CHORE mówię im stanowcze NIE :!:
Shitmano ma komponenty o połowę tańsze niż SRAM ale to i tak nie wiele zmienia.
Ja już wolę moje złomy ... z napędem 3X9 :roll:
Mam 17 łańcuchów w zapasie i 8 kaset więc chyba do śmierci tego nie skończę :mrgreen:
Ale ty buduj swój projekt - zapewne 50% forumowiczów jest ciekawych co z tego wyniknie i jaka będzie waga.
Ciężko mi to napisać ale nie mogę się z Tobą nie zgodzić, brzydkie to jest ale na bank lepiej jedzie. Nie ciekawi mnie co z tego wyjdzie ani ile będzie ważyło. Ale ciekawy jestem całkowitego kosztu po tych wszystkich przeróbkach, sam Kjub już tam ileś kosztował, do tego te zmiany teraz i w planach rama i amor. To nie są tanie rzeczy Panie Boczek.
Lodzermensch

#101
corrado1111 pisze: ciekawy jestem całkowitego kosztu po tych wszystkich przeróbkach, sam Kjub już tam ileś kosztował, do tego te zmiany teraz i w planach rama i amor. To nie są tanie rzeczy Panie Boczek.
To mnie rozwala bo wyszukałem na OLX Scott Spark 2010 rok na osprzęcie XTR/XT , FOX , Crossmax SLR na oko w bardzo przyzwoitym stanie za 4200 ... a jak ten Cube się ma do tamtego Scotta pod względem osprzętowym wagowym nijak.
26 cali osiąga tak śmieszne ceny że aż żal - JAK SIĘ SPRZEDAJE a morda się cieszy kiedy kupujesz :mrgreen:
Drogie to chyba są tylko rodzynki na Spenglach ... ramach Kleina itp.
Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby koło 29 było aż o tyle szybsze żeby płacić za nie krocie.
Porsche 911 sprzed 10 lat nie jest aż tyle wolniejsze od modelu 2018 a kosztuje ułamek kwoty nowego :->

#103
https://r2-bike.com/SRAM-GX-Eagle-Kompl ... ettenblatt

Bo ja wiem czy to jest drogie? Jak się dobrze pokombinuje można jeszcze taniej.
Powyżej kompletna grupa 1x12. 500% zakresu, porządek na kierownicy, koniec z zaciąganiem łańcucha w błocie itp. Z 27 biegów przy 3x9 realnie wykorzysta się jedynie z 15tu, a i tak sporo się dubluje.

Ta grupa powyżej waży ok. 1800g. W moim przypadku 1x11 waży niespełna 1250g niewiele wyższym kosztem. Dla porównania XTR 970 z dwiema przerzutkami, manetkami i trzyblatową korbą wychodzi ok. 1900g.
Sęk w tym, że do nowoczesnych ram nierzadko nie da się zamontować przednich przerzutek i jest się skazanym na napęd 1x11 lub 1x12.


A że właściciel Kjuba lekką ręką wydaje bessęsu sporo kasy to swoją drogą ... :mrgreen:
https://www.facebook.com/evobikesycow

#104
[quote="Adamello"
A że właściciel Kjuba lekką ręką wydaje bessęsu sporo kasy to swoją drogą ... :mrgreen:[/quote]
Ty mi tu nie wkręcaj bo na alledrogo oferujesz kobrę XTR 970 za cenę mocno odbiegającą od jej wartości (stanu) :->
Chce to niech wymienia ... jego szmal.
Skoro woli wymienić i przepłacić zamiast odłożyć i kupić wypas na XTR to jego sprawa.
A my będziemy mieli o czym piertolić na forum ... pomimo że to nie retro :mrgreen:

#105
To żaden tuning, ani moje jakieś tam fantazje. Części się zużywają i trzeba je wymieniać. Ten rower ma prawie 3 lata. Przejechałem nim 12000 km.

Zmiana napędu nastąpiła z wielu powodów.

To czy wymienię jeszcze ramę, amor (oczywiście trapezowa główka i sztywne osie) czas pokaże. Może kupię nowy rower.

Dla mnie poważne jeżdżenie to 29er i szosa. Retro to taka odskocznia.
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939