#22
kuba84 pisze:AT-2 mam ale srebrną, lepiej by pasowała czarna. Do baranka to już raczej klamkomanetki, a chyba z dostępnością kiepsko? Ewentualnie thumby na górny chwyt. Najpierw zobaczę jak to jeździ w ogóle :)
pokaż ten rower z boku ...

Baranek moze tu bedzie fajny jak jeszcze mostek dobierzesz .

a co do klamkomanetek to są na 7 produkowane caly czas i działają bardzo dobrze , szkoda szukać starych do ktorych gum nie dokupisz

skotowskie wyginane kierownice raczej tu nie pasuja , rowerek powinien mieć ładna linie jak na cr- mo przystało
www.velotech.pl

#23
Projekt idzie jak burza... tak wygląda na kołach:

Obrazek


Jeszcze tylko polerka korby. Tylko nie wiem czy dać standardowo trzy blaty czy dwa, np. 46/30 lub 28, chyba pójdę jednak w dwa. No i mostek przydałby się dłuższy do prostej kiery, jakiś 110 lub 120.
allegro
rowerki

#24
super się prezentuje :-)

jak chcesz zrobić 46/30 na korbie DX/LX tj 110bcd? Młynek + od tarcza od wewnętrznej strony i z zewnątrz goła korba albo z bushringiem? Jeśli nie planujsz baranka to może lepiej jednak normalne 24/36/48 - jaka uniwersalność :-)

#27
profaner pisze:fajowo... :-)

kolor jest niezidentyfikowany, wygląda jak kolor pomiędzy czerwonym a tym sokiem z gumi jagód (moja żona na pewno wie jak on się nazywa)
Obrazek
Lodzermensch

#33
oba fajne, w cruz fajne jest to, że górna rurka jest równoległa do podłoża, bez slopingu - moim zdaniem lepiej to wygląda w tego typu rowerach (zwłaszcza jak ma dojść baran). A co do samego barana to gdybym jeszcze raz miał składać taki rower to nie wiem czy bym się zdecydował :-) Dużo roboty z szukaniem, plusy jakieś tam z tego są nie powiem, ale ograniczenia też.

#34
Ja z baranem problem mam taki, że ciężko znaleźć odpowiednio szerokiego, a już w "klasycznym" kształcie to w ogóle.

Mam baranka ergo 44cm i jest to dla mnie absolutne minimum, ale nie pogardziłbym szerszym.

Zalety baranka są oczywiste - kilka pozycji chwytu :)

#35
Mi akurat się dobrze jeździ na wąskich kierownicach, więc nie w tym rzecz. Trudno jest dostać barana 26mm kompaktowego, a to najlepsze pod górny chwyt, potem problem z mostkiem i na koniec problem z klamkomanetkami. To jest wąska ścieżka, jak się z niej zboczy to jest słabo i można dużo kasy wydać na darmo. No i do tego jak kupisz sobie klamkomanetki szosowe 2xileś_tam a potem chcesz korbę dającą pełną uniwersalność x3 to nie da rady bez zupełnej przebudowy. z resztą baran i korba 3x się trochę gryzą (wizualnie), z jeszcze innej strony kasety z małą ilością zębatek i kończące się np na 34 wyglądają trochę rażąco, choć to nie koniec świata, a ewentualnie można rozkuć i wsadzić coś między 34 a 26 żeby nie było przerwy rodem z mega-range, choć wiadomo, dodatkowa robota i kolejne płapki. No i jeszcze to co pisze Piotr o starych ST - brak gum, a nie każdy będzie chciał nowe ST w klasycznym rowerku. Ja przeszedłem tę drogę i mam co potrzebuję (nawet te stare gumy dają radę i mam lewą w zapasie), ale z perspektywy czasu - nie była to gra warta świeczki no i do tego z szosową kierą rower bardziej rasowo wygląda - znaczy kusi złodziei :-)
o i na koniec, zapomniałbym - przeciskanie kompaktowego barana przez klasyczny mostek 26.0mm - mysz rodząca górę, choć ostatecznie się udało :-)

ostatecznie są typowe zalety barana - pozycje, klimat i wygląd :-) Główna rada - jeśli się zdecydujesz - dobrze wszystko przemyśl zanim cokolwiek kupisz! I pomyśl jak często w tej "branży" zmienia się zdanie i czy jak wybierzesz 2x to nie zachcesz za jakiś czas 3x ?!