E-stay with me dear Cro-mega DX ;-)

#1
Zanabyłem tym razem cały rower. Myślałem że będzie 100% oryginał, tylko czemu RD i FD są XT :?: :!: :?: FD wygląda na przytwierdzone seryjnie...

Stan taki sobie, musiałem zmienić cały napęd żeby w ogóle nim wyjechać. W ogóle chyba nad nim jeszcze popracuję.

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Marin PM '92, AE Concorde '96, Raleigh Technium Peak '92, Alpinestars Cro-mega DX '91, Cycle Wolf Tucano, Panasonic MC-7500 '89, Wheeler Team 9900 '93
Załączniki
alp.jpg

#3
Właśnie korbę dostał, łańcuch i kasetę - strasznie zużyte i nie do jazdy miał.
Elektrycy zrobili w lesie rzeż drzewostanu, a po Polsce Szerokopasmowej ciągle wymywa glinę w miejscach, gdzie kładli światłowody w wąwozach i jest kupę wyrw nawet i metrowych - myślałem że zęby na nim wczoraj zgubię. Marin jakoś lepiej wybierał, kontrola była. Muszę ją pierw oswoić bo narowista sztuka.
Marin PM '92, AE Concorde '96, Raleigh Technium Peak '92, Alpinestars Cro-mega DX '91, Cycle Wolf Tucano, Panasonic MC-7500 '89, Wheeler Team 9900 '93

#6
suchy1704 pisze:Veng z okolic Kazimierza, Nałęczowa jestes? :)
Nie nie, dalej - już Roztocze ;-)
skolioza pisze:
veng pisze:Marin jakoś lepiej wybierał, kontrola była.
co się dziwisz - Alpina tak już ma! wyraźnie krótsza baza, prosty sztywny wideł, główka 1 1/4" a wszystko po to aby właśnie osiągnąć sztywność i natychmiastową reakcję na ruch kierą :-)
Ha. Nigdy nie miałem e-staya. Okiełznam ;-)
Marin PM '92, AE Concorde '96, Raleigh Technium Peak '92, Alpinestars Cro-mega DX '91, Cycle Wolf Tucano, Panasonic MC-7500 '89, Wheeler Team 9900 '93
cron