#1077
DługiDżon pisze:Kolorystycznie nawiazuje do tradycji, i to wszystko. Tani chwyt.
Przecież to jest jeden z najlepszych sprzętów do XC na świecie.
Po za tym to malowanie powstało specjalnie z okazji 60-lecia firmy Scott.
Nie ma tutaj mowy o tanim chwycie bo Scott nie musi niczego udowadniać od wielu lat są w ścisłej czołówce.

#1078
Przeca wiem że nic nie muszą udowadniać, ale ten rower nie ma nic wspólnego z retro dziadkiem (no może oprócz nazwy i kolorów ;) ). Jak za 30 lat będę je widział w użytkowaniu oraz osprzęt na jakim wyszły ze stajni to powiem że fajna maszyna ;)

#1079
No ale czego się Długi Dżonie spodziewałeś? Że machną replikę dla idei?
Byli tacy którzy próbowali tej drogi i chyba średnio im to wypaliło
A tu masz ewidentne nawiązanie jak idzie o kolorystykę, grafiki, ale sprzęt na miarę dzisiejszych wymagań (a więc będzie go widać znacznie szerzej niż jako pokazówkę na salonach) - moim zdaniem udany zabieg
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#1080
Dwa lata temu taki zabieg zastosował Marin w modelu FC Elite, stosując malowanie "rasta". Znikomy procent ludzi ma o tym pojęcie, ale gdy tłumaczę co i jak, to często ocena "wiocha" się zmienia na "fajne". Nawet jeśli się nie znajduje wartości sentymentalnej albo edukacyjnej, to trudno też znaleźć złe tego strony. Ja lubię takie przypominajki.
VW New Beetle albo Fiat 500, to też tylko wizualny "powrót", a znalazły uznanie także w oczach fachowców.

#1081
Wiem ze technicznie jest napewno swietny, w sensie dzialania, zpasowania, precyzji itd. jest idealny pewnie dla zawodnikow, ale mnie nie urzeka tylko zewnetrzny powrot do retro, jak by za tym poszla wytrzymalosc, dlugowiecznosc szczegolnie szpeju, prostota to by mi sie to znacznie bardziej podobalo, a tak to tylko kolejny nowoczesny rower obarczony pietnem wspolczesnej jednorazowosci (krotkiego zywota) podobnie jak wiekszosc produktow dzis. Nie cenie takich produktow, ale jako zawodnik pewnie bym docenil ten rower. Czy chwyt marketingowy dobry? Jak przedmowca napisal, pewnie kilka osob bedzie wiedzialo co jest grane a dla reszty to bedzie po prostu kolejny wypasiony rower.

#1082
Warto????? 1.5 tys.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
Screenshot_20180817-150335.jpg

#1084
Cały mocno wyeksploatowany niestety. Dostałem zdjęcia szczegółwe
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#1085
Jest to rarytas, ale trzeba zawsze skalkulować koszty, jakby był oryginał to można kalkulować , a jak widze przemielony i styrany.

Za 5 stówek szczerze można się bawić ale więcej to nie ma co się w tym przypadku jarać.
www.velotech.pl

#1094
Tytan :)

Poprosiłem , żeby mi stery z zamrażarki przyniosła a ta schodzi z butlą i szklankami :mrgreen: Jak jej nie kochać 8-)

Przycinanie odpada :-/ zmienię podkładki na tytanowe albo alu

#1095
sztopi17 pisze:Tytan :)
A dla czego nie zostawiłeś oryginalnego framesetu ?
Rozmiar ramy nie pasował ?
Taki wideł do mojego Marina fajnie by pasował ...
Ciekawe czy z powodu tego że jest prosty bije po łapach ?