Są takie kiery, które rogi mają zdecydowanie innej średnicy, dużo węższe, tam to jakoś przechodzi na zakrętach. Ale kiera Scotta jest raczej wygiętą lekką rurką 22.2mm.
Będę demontować to się dowiem co i jak. Bo właśnie w Scotcie Comp Racing chciałem włożyć GS + Magury, ale poległem.
#1007
Jeden człek na brytyjskim forumie przepchnął Xraya przez AT4 pro - tu masz raptem AT2, więc buła z masełem
#1008
Sprawa rozwiązana. Główna część gripa zostala przecieta w połowie, ale i tak całość trzeba rozłożyć na najmniejsze (4) części i zmontować dopiero na prostym odcinku kiery. Takim sposobem nie widze problemu zalozyc to nawet na AT4 Pro ;)
#1009
Zdjęć dobrych nie miał, ale czy przez przezroczystą obudowę Xraya nie byłoby sznita widać? czy chowa się to pod gumą?
#1010
Wg mnie to jedyna opcja, żeby to na taką kierownicę założyć. Na łukach jest tak ciasno, że nawet ten obcięty grip w połowie nie wejdzie z założoną aluminiową klamrą. To też trzeba zdemontować. Dopiero każdy element z osobna przechodzi, choć główna część i tak ciężko.
X-ray jest zasadniczo zbudowany tak samo jak ten SRT600. Nawet jakby X-ray miał przezroczystą gumę (są takie) to element na który zakłada się gumę jest czarny, ewentualnie biały.
X-ray jest zasadniczo zbudowany tak samo jak ten SRT600. Nawet jakby X-ray miał przezroczystą gumę (są takie) to element na który zakłada się gumę jest czarny, ewentualnie biały.
#1011
do kierownic szosowych i zagiętych była specjalna wersja gripów, widziałem to raz w życiu fizycznie .
#1013
Bezczelnie zerżnięte z Mombata bez podania źródła. Do tego przy tłumaczeniu i dodawaniu dziwnych dygresji od siebie powychodziły jakieś bzdury. Np na Mombacie jest jasno napisane, że Mag20 miał regulację tłumienia - tutaj autor "dodał coś o siebie" i wyszło, że to "topowy" Mag30 miał regulację tłumienia. W innym miejscu pojawia się Quadra SL "w pełni wykonana z aluminium". dalej coś o pierwszej Judy z 1995 r. "opartej na kąpieli olejowej" itp itd. Wszędzie, gdzie autor dodawał coś od siebie do tekstu Mombata wyszedł stek bzdur. Najlepszy jest tekst - moje archiwum okazuje się zbyt ubogie, by odtworzyć dokładną historie każdej z <marek>. Smutne to trochę.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#1015
Nie czytałem - ale układ artykułu + grafiki (w większości) od razu wywołały skojarzenie z Mombatem...
#1016
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#1017
Jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości co do wyboru opon
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/pro ... ips-309215
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/pro ... ips-309215
#1018
A była już jakaś grupowa petycja do michelin żeby zaczęli znowu robić zielone opony? Przydałoby się tak zrobić naprawdę...
#1019
noale tam piszom, że jakiś duńczyk nakleił żabobieżnik miszlę na dugasta, także triumf niepełny
a poza tym petycje to sobie możeta pisać, a Tom megabajty przywrócił sam. Na razie tylko do cx, ale tu przeca mowa o cx.
https://ritcheylogic.com/wcs-megabite-700x38-tire
a wiency tu: http://www.cxmagazine.com/tire-spotligh ... ount-cross
a poza tym petycje to sobie możeta pisać, a Tom megabajty przywrócił sam. Na razie tylko do cx, ale tu przeca mowa o cx.
https://ritcheylogic.com/wcs-megabite-700x38-tire
a wiency tu: http://www.cxmagazine.com/tire-spotligh ... ount-cross
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#1020
@Aldek - czyli wziął z Miszlę co najlepsze i za co ludzie to pokochali - to co trzyma trakcję
No bo boki, przynajmniej w MTB, to nie ma co się czarować zielone Wildgrippery miały delikatne Zwłaszcza te cieliste
No bo boki, przynajmniej w MTB, to nie ma co się czarować zielone Wildgrippery miały delikatne Zwłaszcza te cieliste
#1021
noale ja się bardzo nawet nie czepiam, bo do tych obręczy to by się przecież starych miszlę nawet nie dało, podejrzewam, jakaś kombinacja być musiała
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#1023
Szczerze to nie znam chyba stuffu rowerowego (ba nawet żadnych innych produktów) z kraju kangurów i bumerangów a tu proszę - trafiły mi się obręcze Velocity Aeroheat MTB z lat '90 - made in Australia.
#1024
Kojarzę tę firmę. Oni nie robią obecnie szerokich i bardzo lekkich wydmuszkowych obręczy do XC? Kiedyś na takie coś trafiłem jak szukałem do endurówki czegoś szerszego...
#1025
Robię porządki w albumach ze zdjęciami i trafiłem na zdjęcia bardzo ciekawej maszyny
Brigestrone Grantech czyli 28 calowy składak :) . Rower bardzo lekki , bardzo ładnie wykonany. Wystarczyło poluzować dwie dźwignie i rower spakowany. Do dziś żałuje , że go sprzedałem , ale niestety nie nadawał się na polskie drogi. Tylne widełki mieściły cieniutką oponę szosową więc jazda po mieście ( kostka czy chodniki) była mordęgą .
Foto po złożeniu
Brigestrone Grantech czyli 28 calowy składak :) . Rower bardzo lekki , bardzo ładnie wykonany. Wystarczyło poluzować dwie dźwignie i rower spakowany. Do dziś żałuje , że go sprzedałem , ale niestety nie nadawał się na polskie drogi. Tylne widełki mieściły cieniutką oponę szosową więc jazda po mieście ( kostka czy chodniki) była mordęgą .
Foto po złożeniu
#1027
widzielismy widzielismy i w pierwszej chwili myslalem ze wskrzesza legende ...ktora bedzie konkurowac z nowym FOXem 32 SC (1360 g) ale niestety bedzie to "srednia polka" w kolekji RS
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#1029
Cenowo zapowiada się nieźle. Zwłaszcza że na allegro będzie taniej niż z oficjalnej dystrybucji. Chyba zaczekam na niego :)
#1030
Tak sobie myślę, że mogą opracować SLkę, i wtedy może byłaby segment wyżejmarcin74 pisze:widzielismy widzielismy i w pierwszej chwili myslalem ze wskrzesza legende ...ktora bedzie konkurowac z nowym FOXem 32 SC (1360 g) ale niestety bedzie to "srednia polka" w kolekji RS
#1031
No niezły dziwoląg. Dużo manetek, tarczówka od Brembo, widelec kosmos:
https://www.oldschoolracing.ch/mountain ... -hightech/
https://www.oldschoolracing.ch/mountain ... -hightech/
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#1032
wpływ dodatku grafenu wg opisuveng pisze:Grafen w oponach
http://www.bikeradar.com/road/news/arti ... nge-45251/
Wersja G+ wykorzystuje nowatorską technologie polegająca na połączeniu gumy z grafenem. Zastosowanie grafenu pozwala na stworzenie "inteligentnej" opony, która zmienia swoją twardość w zależności od warunków pogodowych oraz w momencie gdy koło hamuje lub przyspiesza. Dodatkowo grafen zapewnia większą wytrzymałość opony na przebicia.
cena domieszki to +150zł na oponę
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >
#1033
http://allegro.pl/elite-eroica-koszyk-n ... 81169.html
Nie miałem pojęcia, że ktoś takie coś jeszcze produkuje.
Nazwa jednak wszystko wyjaśnia
Nie miałem pojęcia, że ktoś takie coś jeszcze produkuje.
Nazwa jednak wszystko wyjaśnia
#1034
E skolioza
wywalam, nie ten dział
wywalam, nie ten dział
Ostatnio zmieniony 2017-06-29, 20:15 przez Kapitan_krk, łącznie zmieniany 1 raz.