#48
kolejna odsłona pozakatalogowa:
Scott Comp CTS, rocznik 92 - prawdopodobnie starszy brat katalogowego Unitracka CTS wyposażony w lepszy osprzęt (DX zamiast LXa)
zdjęcie z Retrobike.co.uk
Scott Comp CTS, rocznik 92 - prawdopodobnie starszy brat katalogowego Unitracka CTS wyposażony w lepszy osprzęt (DX zamiast LXa)
zdjęcie z Retrobike.co.uk
#49
kolejne odkrycia dzięki eBayowi:
Scott Teton 93 (nie widać osprzętu, ale w 89 to był najniższy model)
Jest także aukcja na której człowiek (za chorą kasę) wystawia "duży" katalog Scotta 93, wersję chyba na rynek USA Co ciekawe są w niej rowery, których w niemieckim katalogu jaki skanowałem, nie ma - np wklejony gdzieś wyżej Superslope (w niemieckim katalogu występuje jako Sports Woman), jest też model juniorski Team Jr
http://www.ebay.co.uk/itm/Old-School-Sc ... 43ac27181f
Scott Teton 93 (nie widać osprzętu, ale w 89 to był najniższy model)
Jest także aukcja na której człowiek (za chorą kasę) wystawia "duży" katalog Scotta 93, wersję chyba na rynek USA Co ciekawe są w niej rowery, których w niemieckim katalogu jaki skanowałem, nie ma - np wklejony gdzieś wyżej Superslope (w niemieckim katalogu występuje jako Sports Woman), jest też model juniorski Team Jr
http://www.ebay.co.uk/itm/Old-School-Sc ... 43ac27181f
#51
dzisiejszy dzień dostarcza ciekawych odkryć:
Scott MTN Express - rocznikowo malowanie 90, osprzęt jednak wcześniejszy
foto z aukcji Allegro
Scott MTN Express - rocznikowo malowanie 90, osprzęt jednak wcześniejszy
foto z aukcji Allegro
#53
2 znaleziska z aukcji ebay
Scott Pro, rocznik prawdopodobnie 90, zaskoczeniemsą rury Ishiwata!
Scott Limited, rocznik 90
Scott Pro, rocznik prawdopodobnie 90, zaskoczeniemsą rury Ishiwata!
Scott Limited, rocznik 90
#55
zaanonsowany w "obserwowanych aukcjach" Scott Ultimate (fotki z aukcji allegro)
logotyp na główce ramy jak z roku 91, grafika na dolnej rurze jak z rocznika 91 lub 92 (ciężko ocenić ze zdjęcia, są podobne) naklejka z informacją o rurach jak w rocznikach 92, 93, konstrukcja jak Unitrack DH 93 i Unitrack FS-R 94....
Dziwny ten rower.... rocznik 92 powinien mieć inne prowadzenie linek, rocznik 93 i 94 mial taką ramę w ofercie, ale pod inną nazwą, osprzęt natomiast wskazuje na 94... tylko skąd stare grafiki na główce i dolnej rurze?
logotyp na główce ramy jak z roku 91, grafika na dolnej rurze jak z rocznika 91 lub 92 (ciężko ocenić ze zdjęcia, są podobne) naklejka z informacją o rurach jak w rocznikach 92, 93, konstrukcja jak Unitrack DH 93 i Unitrack FS-R 94....
Dziwny ten rower.... rocznik 92 powinien mieć inne prowadzenie linek, rocznik 93 i 94 mial taką ramę w ofercie, ale pod inną nazwą, osprzęt natomiast wskazuje na 94... tylko skąd stare grafiki na główce i dolnej rurze?
#57
wkrótce bede chyba miał okazje przeserwisować i pomacać tego scotta ultimate ,ze zdjęć powyższych
jakby co moge porobić foty i napisać relacje :)
jakby co moge porobić foty i napisać relacje :)
#58
wrzuć, pewnie
a tu
Windriver - graficzniemi nie znany więc niewykluczone że rocznik 87!Pełne XT M730
byłby to najstarszy Scott jakiego widziałem
foto aukcja allegro
a tu
Windriver - graficzniemi nie znany więc niewykluczone że rocznik 87!Pełne XT M730
byłby to najstarszy Scott jakiego widziałem
foto aukcja allegro
#61
Dzięki linkowi Cardamona :
"pojedyńczy" Scott Pro Only /125 egz (foto z Allegro.pl)
i tandem z tą samą grafiką /również sygnatura 125egz (foto ebay.de)
"pojedyńczy" Scott Pro Only /125 egz (foto z Allegro.pl)
i tandem z tą samą grafiką /również sygnatura 125egz (foto ebay.de)
#62
Na twoim miejscu już bym pertraktował nt ceny "pojedynczego" egzemplarza.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#64
Tak żeby nie śmiecić w aukcjach:
Pro Only to zawsze była seria oparta na wysokich bądź najwyższych modelach - w pojedynku Easton jest na miejscu jak najbardziej, do podwójniaka są natomiast dedykowane mocniejsze tandemowe rury
Nie bardzo w sumie byłby sens ujednolicenia tego - tandem byłby za słaby, a solista za klockowaty
nie, w sumie niemekp pisze:A nie jest dla Ciebie zastanawiająca różnica zastosowanych rur?
Pro Only to zawsze była seria oparta na wysokich bądź najwyższych modelach - w pojedynku Easton jest na miejscu jak najbardziej, do podwójniaka są natomiast dedykowane mocniejsze tandemowe rury
Nie bardzo w sumie byłby sens ujednolicenia tego - tandem byłby za słaby, a solista za klockowaty
#68
Magiku
Super Limited tu był, jest nawet dość dokladnie opisany
TeamRacing 91, bardzo ladny
Super Evo '91 - nie o to tu chodzi, pobazgrać można wszystko i nic dziwnego że nie ma tego w katalogu
Super Evo 92 - j.w.
Team '90
Funk z malowaniu Kleina z naklejką Scotta - no comment (chociaż widziałem tak pomalowane ProEvo - ale i tak patrz kilka linii wyżej - nie o to w tym wątkuchodzi)
Superlite '90 - jest w katalogu
Po zdjęciu trudno stwierdzić czy to Scott
A skoro już tu jestem:
Windriver '93
Boulder '88 w kolorze różowym
Super Limited tu był, jest nawet dość dokladnie opisany
TeamRacing 91, bardzo ladny
Super Evo '91 - nie o to tu chodzi, pobazgrać można wszystko i nic dziwnego że nie ma tego w katalogu
Super Evo 92 - j.w.
Team '90
Funk z malowaniu Kleina z naklejką Scotta - no comment (chociaż widziałem tak pomalowane ProEvo - ale i tak patrz kilka linii wyżej - nie o to w tym wątkuchodzi)
Superlite '90 - jest w katalogu
Po zdjęciu trudno stwierdzić czy to Scott
A skoro już tu jestem:
Windriver '93
Boulder '88 w kolorze różowym
#69
Funk’s signature creation was a mountain-bike frame that was tig-welded from over-sized Easton aluminum tubing. At a time when most of the industry still built with steel in narrow tube-diameters, the Funk frame had monstrous 2-inch diameter tubing to create a much stiffer and lighter platform. The bike had elevated chainstays and a shorter rear-end for more tire clearance, and a sharper, more nimble ride. This style of bike, and the performance it provided fast became all-the-rage: during its heyday in the early-’90s, Funk Cycles was hand-building over 100 frames per month. The bikes were primarily for sale in Europe (under the Scott brand) and to the high-end crowd in the USA. Funk was also a frame sponsor to a handful of small domestic teams, including Mojo Wheels.
To jest na stronie funkcycles.com obok zdjęcia które wkleiłem.Jeżeli to jest nieprawda to kto zaprojektował super evo i gdzie były produkowane ( ciekawe jest gdzie wszystkie Scotty były spawane)?Reszta się zgadza.
To jest na stronie funkcycles.com obok zdjęcia które wkleiłem.Jeżeli to jest nieprawda to kto zaprojektował super evo i gdzie były produkowane ( ciekawe jest gdzie wszystkie Scotty były spawane)?Reszta się zgadza.
#71
Nie wiem czy to prawda czy nie co wkleiłeś Magiku, nie spotkałem się z tym do tej pory
Super Evo i Pro Evo różnią się od Funka, to raz Dwa, wtedy była mode na estaye, więc specjalnie projaktować ich nikt pewnie nie musiał - nakreślili ramę co się w trend wpisywała i wio! Zarówno Super jak i Pro były spawane na Tajwanie
Super Evo i Pro Evo różnią się od Funka, to raz Dwa, wtedy była mode na estaye, więc specjalnie projaktować ich nikt pewnie nie musiał - nakreślili ramę co się w trend wpisywała i wio! Zarówno Super jak i Pro były spawane na Tajwanie
#73
Fake
Obydwa "Made in China"
Obydwa "Made in China"
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990