#16
Spod tego czarnego lakieru wydobywa się czerwony lakier, Focker jak myślisz który to rocznik po kolorze ? :->
Jednak po napompowaniu nie chodzi gładko tylko bardzo agresywnie

#21
Trochę mało widać, ale wydaje mi się, że to nie jest P-Bone tylko Fatty. Zrób może trochę więcej fotek lepszej jakości.
Co do pracy - na pewno zapowietrzony jest tłumik. Dlatego też blokada nie trzyma na kamień. To słychać po syczeniu podczas uginania.
Co do łożysk - powinny one chodzić płynnie jak masełko. Najlepiej jednak wykręcić tłumik i sprawdzić pracę w ręce bez niego. Lekkie pochrobywanie jeszcze jest do zniesienia, ale przycinanie się podczas pracy to już kiepska sprawa. Z filmu niestety nie jestem w stanie tego określić - tym bardziej, że pewnie najbardziej i tak hałasuje zapowietrzony tłumik.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#22
focker pisze:Trochę mało widać, ale wydaje mi się, że to nie jest P-Bone tylko Fatty. Zrób może trochę więcej fotek lepszej jakości.
Co do pracy - na pewno zapowietrzony jest tłumik. Dlatego też blokada nie trzyma na kamień. To słychać po syczeniu podczas uginania.
Co do łożysk - powinny one chodzić płynnie jak masełko. Najlepiej jednak wykręcić tłumik i sprawdzić pracę w ręce bez niego. Lekkie pochrobywanie jeszcze jest do zniesienia, ale przycinanie się podczas pracy to już kiepska sprawa. Z filmu niestety nie jestem w stanie tego określić - tym bardziej, że pewnie najbardziej i tak hałasuje zapowietrzony tłumik.
Oke zrobię zdjęcia co do tłumnika to mógłbym w jakiś sposób w domu go odpowietrzyć ?

#23
No przede wszystkim musisz mieć klucze - ten z mojego linka do wykręcenia tłumika i kołkowy do jego rozkręcenia (od biedy szczypce do segerów powinny wystarczyć, ale ja jednak polecam normalny klucz). No i trzeba będzie wymienić oringi. W Łodzi jest specjalistyczny sklep tylko z uszczelkami- tam zawsze znajdują odpowiednie oringi jak się przyniesie stare razem z elementami, w których były osadzone. Musisz takiego sklepu poszukać u siebie. Sam odpowietrzanie nie jest trudne, ale tu trzeba najpierw ustalić rodzaj tłumika.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#25
Ten tłumik wygląda jak wersji Ultra DLR (80mm) - tylko przejściach. To jednak dopiero 2005 rok z tego co kojarzę.
http://biketrip.spb.ru/cannondale-super ... r-service/
Ostatnio zmieniony 2017-01-02, 23:56 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#26
Kurcze to jednak widocznie sam nie dam rady tego zrobić...Tylko rura sterowa inna u mnie bo ma na środku wypukły pierścien i dolne łożysko nie może przejść przez nie a tutaj nornalnie proste bo zostało w głowce ramy. Mówisz że niezły z niego kundel ?

#29
Bardziej mi chodziło o to miejsce, gdzie się mocuje pokrętło.
Ale skoro już pokazałeś tak - to masz niefajną rysę na gładzi roboczej. Może powodować wycieki i kaleczyć oring. Warto ją wygładzić drobnym papierem ściernym.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron