Spod tego czarnego lakieru wydobywa się czerwony lakier, Focker jak myślisz który to rocznik po kolorze ?
Jednak po napompowaniu nie chodzi gładko tylko bardzo agresywnie
#17
Jak czerwony to pewnie 1998. Pytanie tylko z którego roku jest tłumik?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#18
No to ładnie się zaczyna dla mnie widzę, ciężko coś się dowiedzieć od sprzedającego...
Mój tłumnik posiada taki trzpień z gwintem na końcu od strony pokrętła
http://fstatic1.mtb-news.de/img/photos/ ... Bild19.png
Poniżej nagrałem jego pracę na odblokowanym i zablokowanym
https://www.youtube.com/watch?v=Z7nZuL9 ... e=youtu.be
Mój tłumnik posiada taki trzpień z gwintem na końcu od strony pokrętła
http://fstatic1.mtb-news.de/img/photos/ ... Bild19.png
Poniżej nagrałem jego pracę na odblokowanym i zablokowanym
https://www.youtube.com/watch?v=Z7nZuL9 ... e=youtu.be
Ostatnio zmieniony 2017-01-02, 22:03 przez Lukanio, łącznie zmieniany 1 raz.
#19
Taki trzpień jak w którym z pokazanych tłumików?
Link do filmu nie działa
Link do filmu nie działa
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#21
Trochę mało widać, ale wydaje mi się, że to nie jest P-Bone tylko Fatty. Zrób może trochę więcej fotek lepszej jakości.
Co do pracy - na pewno zapowietrzony jest tłumik. Dlatego też blokada nie trzyma na kamień. To słychać po syczeniu podczas uginania.
Co do łożysk - powinny one chodzić płynnie jak masełko. Najlepiej jednak wykręcić tłumik i sprawdzić pracę w ręce bez niego. Lekkie pochrobywanie jeszcze jest do zniesienia, ale przycinanie się podczas pracy to już kiepska sprawa. Z filmu niestety nie jestem w stanie tego określić - tym bardziej, że pewnie najbardziej i tak hałasuje zapowietrzony tłumik.
Co do pracy - na pewno zapowietrzony jest tłumik. Dlatego też blokada nie trzyma na kamień. To słychać po syczeniu podczas uginania.
Co do łożysk - powinny one chodzić płynnie jak masełko. Najlepiej jednak wykręcić tłumik i sprawdzić pracę w ręce bez niego. Lekkie pochrobywanie jeszcze jest do zniesienia, ale przycinanie się podczas pracy to już kiepska sprawa. Z filmu niestety nie jestem w stanie tego określić - tym bardziej, że pewnie najbardziej i tak hałasuje zapowietrzony tłumik.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#22
Oke zrobię zdjęcia co do tłumnika to mógłbym w jakiś sposób w domu go odpowietrzyć ?focker pisze:Trochę mało widać, ale wydaje mi się, że to nie jest P-Bone tylko Fatty. Zrób może trochę więcej fotek lepszej jakości.
Co do pracy - na pewno zapowietrzony jest tłumik. Dlatego też blokada nie trzyma na kamień. To słychać po syczeniu podczas uginania.
Co do łożysk - powinny one chodzić płynnie jak masełko. Najlepiej jednak wykręcić tłumik i sprawdzić pracę w ręce bez niego. Lekkie pochrobywanie jeszcze jest do zniesienia, ale przycinanie się podczas pracy to już kiepska sprawa. Z filmu niestety nie jestem w stanie tego określić - tym bardziej, że pewnie najbardziej i tak hałasuje zapowietrzony tłumik.
#23
No przede wszystkim musisz mieć klucze - ten z mojego linka do wykręcenia tłumika i kołkowy do jego rozkręcenia (od biedy szczypce do segerów powinny wystarczyć, ale ja jednak polecam normalny klucz). No i trzeba będzie wymienić oringi. W Łodzi jest specjalistyczny sklep tylko z uszczelkami- tam zawsze znajdują odpowiednie oringi jak się przyniesie stare razem z elementami, w których były osadzone. Musisz takiego sklepu poszukać u siebie. Sam odpowietrzanie nie jest trudne, ale tu trzeba najpierw ustalić rodzaj tłumika.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#24
https://plus.google.com/u/0/photos/1162 ... qoWbgdGjbg ogólnie też nie pasuje mi jak jest ten korek z pokrętłem moim zdaniem brakuje chyba jednej podkladki, niezle pomodzone
#25
Ten tłumik wygląda jak wersji Ultra DLR (80mm) - tylko przejściach. To jednak dopiero 2005 rok z tego co kojarzę.
http://biketrip.spb.ru/cannondale-super ... r-service/
http://biketrip.spb.ru/cannondale-super ... r-service/
Ostatnio zmieniony 2017-01-02, 23:56 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#26
Kurcze to jednak widocznie sam nie dam rady tego zrobić...Tylko rura sterowa inna u mnie bo ma na środku wypukły pierścien i dolne łożysko nie może przejść przez nie a tutaj nornalnie proste bo zostało w głowce ramy. Mówisz że niezły z niego kundel ?
#27
Spróbuj jeszcze zdjąć pokrętło i zrobić zdjęcie temu co pod nim.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#29
Bardziej mi chodziło o to miejsce, gdzie się mocuje pokrętło.
Ale skoro już pokazałeś tak - to masz niefajną rysę na gładzi roboczej. Może powodować wycieki i kaleczyć oring. Warto ją wygładzić drobnym papierem ściernym.
Ale skoro już pokazałeś tak - to masz niefajną rysę na gładzi roboczej. Może powodować wycieki i kaleczyć oring. Warto ją wygładzić drobnym papierem ściernym.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#30
https://plus.google.com/u/0/photos/phot ... 0?icm=true Wiesz co ja go jednak wyślę do tego serwisu bo nie będę na nim jezdził, a włożyłem do niego części żeby wizualnie sobie wyobrazić jak będzie wyglądać .