#5
Tu masz jeden:
http://www.otelo.com.pl/pl/produkty/klu ... 8-skg.html
Tylko nie wiem jak ze średnicą pinów.
Ja używam też kluczy do zawleczek Segera - dają radę. Tylko trzeba znaleźć takie, które mają wystarczający rozstaw do ogarnięcia otworów w dolnej nakrętce Headshoka.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#10
Panowie mam problem ponieważ potrzebuję klucza do Headshoka powietrznego, lecz nie wiem czy się zabierać sam do tego czy ktoś z was miał już sporo doświadczenia z nimi kto mógłby mi pomóc ?

#11
Klucz mogę Ci podesłać, ale za przesyłkę zapłacisz niewiele mniej, co za sam klucz:
http://www.bitul.pl/Sklep/Produkty/141- ... e-Headshok
Do tego jeszcze będziesz potrzebował klucza kołkowego, opisanego powyżej.
W razie czego - służę pomocą w rozbieraniu. Jaki dokładnie masz model widelca? Chcesz tylko zrobić tłumik czy potrzeba też demontować łożyska?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#12
Cały przegląd ogarnąć,9 ale chyba wyślę do serwisu bo nie bardzo mi się uda dostać uszczelki i w razie w. będą wiedzieć coś jeszcze bo ja nie wiedziałbym czego brakuje po pracy itp. itd.
A co najlepsze sprzedający powiedział że Headshock jest sprawny a chodzi kiepsko...
Model:Headshok P-Bone M, 2.4"
Miała blokada działać a nie działa(nie blokuje na stałę tylko chodzi troche) Sprzedający odpowiedział na to: Jeśli chodzi zaś o blokadę to jest tyle że stlumiona i wtedy headshok jest twardszy. Poprzedni właściciel tak zrobił i ja też jestem zwolennikiem tego niż całkowitej blokady.(czyli że możliwe że było coś na własną rękę przerabiane?)
Jeżeli masz dostęp focker do części i rozbierałeś już nie jeden to mógłbym ci zaufać i dogadalibyśmy się bo kiepsko trafiłem jak zawsze. :-/

#13
P-Bone M był oryginalnie spreżynowo-elastomerowy - nie było w niem powietrza ani nawet tłumika olejowego. Pewnie poprzedni właściciel przeszczepił tłumik w całości.
Zasadniczo blokada powinna blokować na beton. Przeróbka tłumika ma jednak swoje zalety - bo jazda na zablokowanym amorze bez modyfikacji w terenie kończy się zwykle wywaleniem uszczelek olejowych. Zasadniczo jednak amor powinien blokować na beton.

Ja sam nie za bardzo mam czas, żeby się zająć tym serwisem - a pitolenia z łożyskami jest dość dużo. Co więcej - samo smarowanie nic nie da, jeśli na bieżniach są wżery. Można bieżnie odwrócić stronami - pytanie tylko, czy już wcześniej ktoś tego nie zrobił? Jak jest z płynnością pracy amora?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#14
Może wina tchwi w tym że moja pompka nie ogarnia i nie ma chyba jakiegoś zaworka który trzyma powietrze gdy wykrecam wężyk bo ucieka podczas wykręcania bo bez powietrza nie chodzi tak płynnie, lecz mi się zdaje że powinien bo w końcu sa tam łożyska igiełkowe a bierznie sprawdzałem są w dobrym stanie. Jakiś pomysł na pompkę ? bo moja zawsze się sprawdzała czy w damperach czy w przednich

#15
Górnych bieżni nie sprawdzisz bez rozebrania widelca - a to one najczęściej są zniszczone. Podobnie dolne na powierzchni styku z łożyskami.
Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby jakaś pompka nie chciała napompować Headshoka. Jaki masz model? Ja mam RS i wszystko jest pięknie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#16
Spod tego czarnego lakieru wydobywa się czerwony lakier, Focker jak myślisz który to rocznik po kolorze ? :->
Jednak po napompowaniu nie chodzi gładko tylko bardzo agresywnie

#21
Trochę mało widać, ale wydaje mi się, że to nie jest P-Bone tylko Fatty. Zrób może trochę więcej fotek lepszej jakości.
Co do pracy - na pewno zapowietrzony jest tłumik. Dlatego też blokada nie trzyma na kamień. To słychać po syczeniu podczas uginania.
Co do łożysk - powinny one chodzić płynnie jak masełko. Najlepiej jednak wykręcić tłumik i sprawdzić pracę w ręce bez niego. Lekkie pochrobywanie jeszcze jest do zniesienia, ale przycinanie się podczas pracy to już kiepska sprawa. Z filmu niestety nie jestem w stanie tego określić - tym bardziej, że pewnie najbardziej i tak hałasuje zapowietrzony tłumik.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#22
focker pisze:Trochę mało widać, ale wydaje mi się, że to nie jest P-Bone tylko Fatty. Zrób może trochę więcej fotek lepszej jakości.
Co do pracy - na pewno zapowietrzony jest tłumik. Dlatego też blokada nie trzyma na kamień. To słychać po syczeniu podczas uginania.
Co do łożysk - powinny one chodzić płynnie jak masełko. Najlepiej jednak wykręcić tłumik i sprawdzić pracę w ręce bez niego. Lekkie pochrobywanie jeszcze jest do zniesienia, ale przycinanie się podczas pracy to już kiepska sprawa. Z filmu niestety nie jestem w stanie tego określić - tym bardziej, że pewnie najbardziej i tak hałasuje zapowietrzony tłumik.
Oke zrobię zdjęcia co do tłumnika to mógłbym w jakiś sposób w domu go odpowietrzyć ?

#23
No przede wszystkim musisz mieć klucze - ten z mojego linka do wykręcenia tłumika i kołkowy do jego rozkręcenia (od biedy szczypce do segerów powinny wystarczyć, ale ja jednak polecam normalny klucz). No i trzeba będzie wymienić oringi. W Łodzi jest specjalistyczny sklep tylko z uszczelkami- tam zawsze znajdują odpowiednie oringi jak się przyniesie stare razem z elementami, w których były osadzone. Musisz takiego sklepu poszukać u siebie. Sam odpowietrzanie nie jest trudne, ale tu trzeba najpierw ustalić rodzaj tłumika.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#25
Ten tłumik wygląda jak wersji Ultra DLR (80mm) - tylko przejściach. To jednak dopiero 2005 rok z tego co kojarzę.
http://biketrip.spb.ru/cannondale-super ... r-service/
Ostatnio zmieniony 2017-01-02, 23:56 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#26
Kurcze to jednak widocznie sam nie dam rady tego zrobić...Tylko rura sterowa inna u mnie bo ma na środku wypukły pierścien i dolne łożysko nie może przejść przez nie a tutaj nornalnie proste bo zostało w głowce ramy. Mówisz że niezły z niego kundel ?

#29
Bardziej mi chodziło o to miejsce, gdzie się mocuje pokrętło.
Ale skoro już pokazałeś tak - to masz niefajną rysę na gładzi roboczej. Może powodować wycieki i kaleczyć oring. Warto ją wygładzić drobnym papierem ściernym.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron