#16
jacob pisze:Fajny rower na dziurawe polskie drogi!
taaa szczegolnie ze fullem chyba nigdy nie jeździles ;) na dizurawe asfalty, szersza opona do ht, a nie full i to jeszcze jednozawiasowy :), a xc zapewne by tu zabanglal, niekoniecznie xc 700, 500 tez jak najbardziej
Ostatnio zmieniony 2013-11-28, 12:13 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#20
ANDRIUBIKER pisze:
jacob pisze:Fajny rower na dziurawe polskie drogi!
taaa szczegolnie ze fullem chyba nigdy nie jeździles ;) na dizurawe asfalty, szersza opona do ht, a nie full i to jeszcze jednozawiasowy :), a xc zapewne by tu zabanglal, niekoniecznie xc 700, 500 tez jak najbardziej
a jeździłem jeździłem, od czasu kiedy pisałem wątek z moimi pytaniami odnośnie fulla - udało mi się 3 razy pożyczyć fulla i trochę poszaleć :-) Fajne ale nie dla mnie raczej, jeśli chodzi o góry to złożę coś z magiem z przedu i z amortyzowaną sztycą ale to dopiero jak dni będą dłuższe. Albo przełaj mnie tak zahartuje, że nie będzie mi przeszkadzać brak amortyzacji w górach w Cilo

#21
full fullowi nierowny ;)... odbiegamy od tematu, z tej ramy ani szosowiec , ani pseudo niewiadomo co, klasa ramka, i powinien byc klasycznie zmontowany zgodnie z jego przeznaczeniem, jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego, wiec ciezko miec rower powiedzmy zjazdowy, zeby sluzyl na asfalt itd, takie hybrydy nie udaja sie absolutnie,
cron