RetroMTB FORUM Dyskusyjne Strona Główna

     
     

Poprzedni temat «» Następny temat
Przełajówka 2 Danger - najszybsza w okolicy
Autor Wiadomość
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
  Wysłany: 2013-11-11, 09:12   Przełajówka 2 Danger - najszybsza w okolicy

Poniżej prezentacja mojej nowej zabaweczki, którą w końcu poskładałem do kupy.

Zacvzęło sie robić chgłodniej i na szoske sie nie chce wychodzić bo wieje zimnym, na mtb , bo kołą za małe i trzeba dużo kręcić , a poza tytm najważniejsze, z racji pracy typu dupopsiedzenie przez pare godzin w warsztacie , trzeba poruszać sie w całości .
No i oczywiscie prestiż .... bo ilu ma przełajki - to elita kolarska tylko.

Aby za dużo nie rozwodzić sie nad zaletami tego typu roweru nad innymi , co jest oczywiste w pewnym zakresie zastosowania przewchodze do konkretow czyli fotek.

Cały rower został złożony z komponnetów , które ze sobą dobrze współpracują, nie ma tu problemów z biegami, hamulcami, wielkością ramy itp .

Komponenty np - klamkomanetki - to nowy model z grupy Tourney Shimano 2(3)x7 wystarczajacy do jazdy terenowej - tu trzeba cisnać a nie wkółko strzelać biegami.

Mechanizm korbowy - najnowszy model na 20-14 Shimano z grupy Sora, zintegrowna oś , blaty 46/34 daje nam idealne przelożenia w połączniu z kasetą 11-28, choc z pewnych względów kasete zmienie na 11-32, potrzebuje miekszego przełozenia na błotniste i śliskie warunki , ale 11-28 i tak będe używal normalnie .

Przerzutki - tył stary dobry LX czarny , działą szybko i precyzyjnie, nie narzekam, przednia przerzutka to klasyk - STX ustawiona , wyregulowana jak szwajcarski zegarek.

Koła ...to są akurat kółka zrobione jak model TEAM z mojej kolekcji firmowej za wyjatkiem piast - zamontowane sa stare 105 , które posiadają dobre uszczelnienia na syf .

Oponki to retro Panaracery, doskonale sie spisuja prawie w każdym rodzaju terenu, sucho błoto, na razie są takie , nidługo coś przyjdzie innego, ale to już nowe modele bardziej agresywne.

Kokpit.... kierownica PRO LT Compact II, krótki wysięg klamek doskonale spełnia swoje zadanie, hamulce mam cały czas pod ręką ,
Wcześniej na poczatku była inna kierownica...za duży wysięg klamek, za wysoki drop, ogólnie jakoś mi nie pasowała, po zmianach - cudnie

Owijka antypoślizgowa, niedroga sprzedaje takie po ok 25 zł okazuje sie dobra - pewny chwyt.

Hamulce- rzecz ważna - to bardzo dobry model Tektro 740 , sprowadzałem z za granicy , do tego po pierwszej jeździe wymieniłem klocki na wkładki z oprawkami Baradine i hamulec jest super jak na jazde w terenie i używanie tylko górnego chwytu.

Mam v-ki na pólce , leżą, ale jakoś mi nie pasują , tak samo jak i klamki na kierownice dodatkowe wspomagające, też mi nie pasuje to do zastosowania ...... takie tam wynalazki dla turystów niedzielnych a nie dla twardzieli o mocnych paluchach ...

Czyli , rower złożony budżetowo - jak widać , w miare lekko, całość jest doskonale zgrana , nie zależało mi zbytnio na wyglądzie i dopasowaniu kolorków , ale samo tak wyszło .

Jazda.... rower jest szybki, geometria przełajowa daje mu dobrego kopa na podjazdach , dziwiłem sie czasem jak na 34/28 podjeżdżam szybciej i z mniejszym zmęczeniem niektóre podjazdy niż na młynku mtb .....czary.... nie to tylko fizyka.

Rower jest powtornie sztywny, twardy, czuć to czasem w rękach , czy pod tyłkiem, ale on ma służyć jako rower treningowy i przetyrania sie a nie do wygodnych przejażdzek w klasie turystycznej , w sumie w okolicach Krakowa są same lekkie tereny.

Ma on swoje pewne ograniczenia techniczne w stosunku do typowego mtb z amorami, ale przecież nie o to tu chodzi ......

Różne stadia budowy i dopasowania













a tak wygląda na razie ostatecznie z wczoraj rowerek w wersji Long Travel czyli na dłuższe jazdy

_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
jacob 

Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 2368
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-11-11, 21:11   

super :-)

ta czerwona owijka to po 25zł? :-)
 
 
skolioza 
Administrator
Ojciec Dyrektor :P


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 13383
Skąd: RetroMTB.pl
Wysłany: 2013-11-11, 21:35   

Retro pełną gębą :lol:
_________________
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
 
 
jacob 

Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 2368
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-11-11, 21:41   

oj tam. są retro opony. Z resztą retro to nie tylko retro to też społeczność. A część społeczności się unowocześniła. Ja też..
 
 
elziomallo 


Wiek: 26
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 1393
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 2013-11-11, 22:07   

Wszystko spoko, tylko przeczytaj jak się ten dział nazywa ;]
_________________
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

 
 
jacob 

Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 2368
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-11-11, 22:32   

no nazwa działu pasuje do pewnego stopnia. dobrze, że u mnie rama jest retro.. uf.

oo.. można to rozumieć również tak: retro szosa albo przełaj
 
 
skolioza 
Administrator
Ojciec Dyrektor :P


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 13383
Skąd: RetroMTB.pl
Wysłany: 2013-11-12, 08:24   

Nie filozuj :-P w ten sposób rozumując to można na prawdę wszystko przepchnąć w każdym dziale - i z forum tematycznego zrobi się misz-masz jakich pełno
EOT
_________________
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2013-11-12, 10:10   

nie ma działu o rowerach szosowych i przełajowych nie retro, wrzuciłem tam gdzie pasowała temnatyka samego roweru, bo mtb 2000+ to też nie jest

Poza tym , jest tam przerzutka tył :mrgreen: , przód :mrgreen: , oponki :lol: no i ja :roll: czyli wypas retro

Skolioza , może by tak do mtb 2000+ dołożyć w nazwie - szosa, przełaj , przerzucić temat i po kłopocie i wykasować te wypowiedzi , które nic nie wniosły od tematu.

W końcu sie troche napracowałem go robiąc ... :-P to tylko minuta roboty jak sie chce .
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
skolioza 
Administrator
Ojciec Dyrektor :P


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 13383
Skąd: RetroMTB.pl
Wysłany: 2013-11-12, 12:32   

niech zostanie gdzie jest
sztucznie tworzyć działów nie będziemy - w końcu i przełaj i 2000+ są tu przy okazji
_________________
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
 
 
FOBOS 


Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: Luków
Wysłany: 2014-05-03, 08:00   

Dobry wyjeb. (52 11) można się niezłe rozbujać, jeszcze jak by była prosta kiera i cyngle na kciuka :lol:
_________________
napalił się jak szczerbaty na suchary
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2014-05-03, 16:17   

a gdzie Ty tu masz 52 ?? nabijasz posty ??

To jest przełaj a nie szosa compact.

prosta kiera, cyngle ?? a może jeszcze błotniki i bagażnik
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
FOBOS 


Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: Luków
Wysłany: 2014-05-09, 14:27   

i lemondka 8-)
_________________
napalił się jak szczerbaty na suchary
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2014-06-02, 11:14   

jasne qrwa i kaczuszke do oddawania moczu i dodatkową końcówka do tankowania paliwa w czasie jazdy aby nie stawać ..... jak Air Force One .........

Przełajówka przegięła pałe na ostatnim maratonie , podjeżdza to co wychodzą na butach turysci , jechałem asekuracyjnie dla kumpla aby dał rade ukończyć ostatni swój maraton w karierze , więc miałem czas na zabawe , zwłaszcza że rower dostal najlepsze oponki jakie teraz są = WTB Crosswolf.... minimalistzycne opory toczenia , doskonałe trzymanie, sucho, błoto , szybkie , lekkie wąskie 32 C
a wkrotce rower dostanie pełne kóła tubelss i oponki w komplecie tej firmy .......zrobie fotki moze dzisiaj , rower już zdrowo styrany jest ale jeszcze cały.
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
rurokura 


Wiek: 97
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 788
Skąd: silesia
Wysłany: 2014-06-02, 13:11   

No właśnie sam się ostatnio zacząłem zastanawiać nad tubless w crossie .
Zwłaszcza z tyłu się ten patent przyda -daj znać jak się uda i jak się to sprawuje.
Osobiście na początek postanowiłem się trochę podenerwować robiąc ghetto tubless ,chociaz przy aktualnych cenach obręczy -pełny tubless jest już zupełnie w zasięgu ręki.
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2014-06-02, 22:19   

tanio raczej nie wychodzi bo felgi po 2 stówki są , opony do tego crosswolfy po 120 ... to już robi sie cena , felgi są pod szczękowe hample .
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template designed and created by Falcone
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13