#256
Moim zdaniem wyszedł PRZEPIĘKNIE :!:
Z tym że ja bym jednak dołożył jeszcze coś żółtego bo sama korba trochę wali po oczach :mrgreen:
Ogólnie ode mnie masz + 10 punktów do lansu.
Zrób lepsze foto bo tu nie widać kolorów a to mocno irytuje i psuje efekt :-/

#257
90s_fan pisze:Widzę, że długo to trwało ale efekt końcowy super.
Podobnie jak Ty cierpię na brak źródeł i często poluje tylko na najbardziej znanych portalach, dlatego tak się to wlecze.

Dzięki za dobre słowo Hitcior, zrobie lepsze foty jak założe stery i hamulce. Zrobie przede wszystkim na dworze żebyło lepiej widać. Mam tylko telefon do robienia zdjęć więc wiesz jak to wychodzi w sztucznym świetle :-)
Ostatnio zmieniony 2018-02-03, 15:32 przez Skeevo, łącznie zmieniany 1 raz.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#258
Ważny jest efekt, a taki tu został osiągnięty.

Ja teraz trochę odpuściłem polskie portale, próbuję się dogadać na retrobike.co.uk, oferty muszę przyznać konkretne ale ceny też i to jest ból :mrgreen:
Mogę kupić to co chcę ale na pewno okazja to nie będzie.
Z drugiej strony ludzie latami polują na wymarzone rowery a ja chciałbym już, natychmiast.
Wheeler Cross Line 3000 `93 -RESPAWNED
Alpinestars Cro-Mega LX `92 -IN PROGRESS
Breezer Thunder `92 -RESPAWNED
DB Axis `91 -IN PROGRESS

#262
90s_fan pisze:Z drugiej strony ludzie latami polują na wymarzone rowery a ja chciałbym już, natychmiast.
Sęk właśnie w tym żeby wiedzieć na co się chce polować a nie kupować wszystko jak leci. Kasy tylko wydasz i tyle a późiej jak zaczniesz sprzedawać niepotrzebne rzeczy to złapiesz się za głowę jak sobie uświadomisz ile kasy poszło w plecy :-)
Qsik pisze:Spec mi sie bardzo podoba ale ta Kona miażdży system. Ja bym troche zaszalał z zielonymi miśkami i chwytami - rasta byłoby fajne :)
Zakładałem Miśki z brązowymi bokami i wygląda kozacko z ceramikami ale zielonych ni ma na stanie niestety :-(

cardamon nie jest źle, całego czerwonego siodła bym nie założył ale to ma czarne wstawki, które dobrze tonują tę czerwień.
Snack pisze:Klasycznie, bez wariactw i to mi odpowiada. Generalnie styl w którym budujesz wszystkie rowery mi odpowiada ;-) korbę bym założył czarną ale to szczegół..
Dzięki Snacku! :-) Korbka wiesz jak jest... narazie musi tutaj zostać bo czarna wylądowała w Specu a ta żółta jak przymierzałem to kompletnie do Speca nie pasowała. A może by pod te korby wrzucić żółte kable??
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#264
Żeby ta żółta korba pasowała to amortyzator żółty musiałby też wpaść. W tej chwili rzeczywiście razi, ale z drugiej strony gdybyś założył czarną to ten rower byłby już ostatecznie ukończony i musiałbyś zacząć składać kolejny sprzęt :mrgreen:

#267
YvesMoi pisze:korba i tak nie pasuje, nie jest z oryginału bo tam był rozstaw micro a Ty masz compact :P
Korba jest jak w katalogu Kony z 1999 roku, rozstaw 110, tarcze 46/34/24, mocowanie na kwadrat. Pasuje, pasuje. Zerknij do katalogu, link poniżej.

http://www.retrobike.co.uk/gallery2/v/M ... _.pdf.html

Obrazek


P.S. Tak wyglądała jak nabyłem ją od mekp-a.

Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#270
Yves czyli w katalogu jest widoczna wersja pod 94/58? Po czym to poznałeś? Jeżeli tak to może na rynek europejski wychodziły w nieco innej konfiguracji (Kona sprowadzona ze Szwajcarii) albo ktoś przede mną powymieniał podzespoły hmm? W mojej jest zmieniarka z długim wózkiem a w katalogu chyba ze średnim no i moje siodło SDG też nie jest modelem Bel Air Titanium jak w katalogu.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#271
daje sobie rękę obciąć, że na zdjęciach w katalogach (kona 1999, rowery świata 1999) poza STAB wszędzie sa korby 94/58
owszem dziwne, że takie duż etarcze są zatosowane do micro, ale race face wtedy miał baaardzo szeroką gamę rozmiarówek i parametrów.
skąd wiem że taki rozstaw? widze to gołym okiem, na prawdę nie wiem jak nieczytene zdjęcie by musiało być, żebym pomylił te rozstawy w rf turbine,,,
dałem też zapytanie na rertobike co uk :oops:

PS, zajefane tematy:
http://www.retrobike.co.uk/forum/viewto ... =7&t=74449
http://www.retrobike.co.uk/forum/viewto ... =7&t=13951
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#272
Wierzę, wierzę i nie mam na celu podważania Twojej wiedzy, zwłaszcza jeżeli chodzi o korby tylko się zastanawiam nad historią swojej Kony no i ogólnie nad tym czy aby na Nasz europejski rynek nie montowali czegoś innego niż w katalogu z USA/Kanady.

Swoją drogą zazdroszczę posiadania gazet Rowery Świata bo mi do tej pory nie udało się zdobyć ani jednego egzemplarza z epoki :-(
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#273
Z tymi wersjami katalogowymi, a tym co się kupuje może być sporo drobnych różnic. Już na samym etapie montażu zdarzają się różnice (sprzedawałem kiedyś nowe treki i przykładowo jedna sztuka tego samego modelu - miała RD M960, a inna RD952. A oba były świeżo wyjęte z pudła). Zdarzały się pozakatalogowe malowania dostępne w bardzo małej ilości (i to nie żadne limited edition).
Poza tym sami sprzedawcy na poziomie sklepu dokonują czasem przeróbek w myśl zasady "nasz klient, nasz pan". Albo coś akurat potrzeba, a nie ma na półce, to wyjmuje się z roweru, a w zamian wsadza lepszy/gorszy model. I nie jest to tylko polska rzeczywistość, ale na zachodzie też tak się robi.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#274
Skeevo pisze: Swoją drogą zazdroszczę posiadania gazet Rowery Świata bo mi do tej pory nie udało się zdobyć ani jednego egzemplarza z epoki :-(
mam wszystkie numery począwszy od 93 do 99

#275
Adamello pisze:Z tymi wersjami katalogowymi, a tym co się kupuje może być sporo drobnych różnic. Już na samym etapie montażu zdarzają się różnice (sprzedawałem kiedyś nowe treki i przykładowo jedna sztuka tego samego modelu - miała RD M960, a inna RD952. A oba były świeżo wyjęte z pudła). Zdarzały się pozakatalogowe malowania dostępne w bardzo małej ilości (i to nie żadne limited edition).
Poza tym sami sprzedawcy na poziomie sklepu dokonują czasem przeróbek w myśl zasady "nasz klient, nasz pan". Albo coś akurat potrzeba, a nie ma na półce, to wyjmuje się z roweru, a w zamian wsadza lepszy/gorszy model. I nie jest to tylko polska rzeczywistość, ale na zachodzie też tak się robi.
Czyli nie ma co się wgłębiać w szczegóły bo i tak prawdy się nie dowiemy nie znając dokładnej historii tego roweru. I tak go przerabiałem po swojemu i mocno teraz odstaje od katalogu. Katalogowa konfiguracja nie była wcale taka fajna bo już zmiksowana dosyć mocno, nawet piasty były różne.

czajnikmtb na prawdę zazdroszczę w pozytywnym tego słowa znaczeniu :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#277
Piotr pisze:zmień szybko korbę na czarną i rogi, wywal to kółko od przerzutki i będzie cacy.
Korba zostaje, rogów w sumie już nie ma a kółko przerzutki jest oryginalne od szaraka :-) Avida Rollamajig miałeś na myśl? :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#278
taak, to niepotrzebny gadżet, z którego leczyli sie ludzie po jazdach po lasach w błocie , czego z niego nei wyciągali . . . .igliwie, ślimaki . . . .

Miałem taką kule z Marzocchi Z2, krótki epizod, odsprzedałem koledze później i jak każda Kona z wyższej grupy był to przecinak, Misiek był Dealerem Kony w Krakowie, to cały Team się w nie ubrał, dobra firma .
www.velotech.pl

#279
Osobiście nie zauważyłem różnicy w jeździe z kółeczkiem czy bez ale niektórzy mówią że poprawia pracę. Będę prawdopodobnie zmieniał tylną przerzutkę na szaraka ze średnim wózkiem to wtedy zdejmę.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#280
Ja sienie czepiam broń Boże, niektórzy zakładają różne wynalazki, były też takie kółka do V-breków, ale ja zawsze byłem wyznawcą minimalizacji, im mniej dupereli dodatkowych tym większa pewność że nam się coś nie spier....i w trasie.
W jednym z roczników XTR był w wersji z kółeczkiem, była tam też odwrotna sprężyna i miało to wszystko poprawiać . . .i jakoś szybko to wycofano.
Z moich obserwacji forum ludzi jeżdżących tak naprawdę w ciężkich warunkach jest do policzenia chyba na jednej ręce.
Wystarczy ze patyk wpadnie na szybkim zjeździe.
www.velotech.pl

#281
Przy bardziej pokićkanym przebiegu linki jak np w Endorfinie kółko Avida jest wręcz nieodzowne (nb było montowane fabrycznie) - inaczej długo się nie idzie cieszyć precyzją w błocie
Co do kółek to zwolenników tylu co przeciwników - jedni wolą full uszczelnione zestawy, inni bardziej otwarte ale ze zniwelowanymi największymi zagięciami (vide kółko Avida)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#284
ok, moja nie miała i śmigało . .. .a pancerz . . .sztywny Shimano doskonale spełniał swoją powinność, tam jest wygięcie statyczne i kółko nic z tym nie ma wspólnego, ono miało likwidować zagięcie i prowadzenie pancerza końcowego.
www.velotech.pl

#285
Jeździłem Endorfiną wiele lat. Ten cholerny pancerz w S unieruchamiał przerzutkę po każdym deszczu. Dopiero kółko + pełny pancerz na odcinku od górnej rury do przerzutki pozwoliły na redukcję oporu tak, że dało się na tym jeździć. Taka prawda. I żadne gore-srore czy inne hiper pancerze nie pomagały.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron