#16
YvesMoi pisze:czy rzeczywiście pomimo, że asfalt, 8 atmosfer, alu ramka to czy będzie dawać po łapach?
nie będzie, chyba że na jakichś bruczkach.
na prostej szosie to raczej spoko, chyba że pozycja będzie za bardzo ręce obciążała, ale raczej nie ma opcji - na dodatek jeszcze nowa owijka jest, to amortyzuje i w ogóle...
też mam alu widelec, nic mi się z łapkami nie dzieje :-D
Obrazek

Scott Superamerican 1994
Alpinestars Cro-Mega DX 1991[/b]
Alpinestars Al-Mega 1991

#17
z ta sztyca to jest tak, ze zalezy jaka masz wizje na build-up; pure vintage, cos modernistycznego albo zwyczajnie - mix;

widelec na szczescie jest podginany wiec moze cos tam z-amortyzuje;
dlonie ukladasz w inny sposob niz na flacie, co cale szczescie nie meczy samych nadgarstkow;
jak pewnie rozkminiles temat - mozna kupic owijki zelowe, albo np plugi bar-endowe, rozpraszajace.
(inna sprawa jak sztywna rama + krotka, sztywna i jeszcze 0-offset sztyca potrafia wygniesc tylek, kregoslup, plecy...)

ze 100psi wypada nabic; wiec moze zaopatrz sie od razu w dluuuga pompke, co by po drodze nie opasc z sil w wypadku awarii i koniecznosci dmuchania;)

na pl drogi warto miec balona - ze 25-28mm i jezdzi sie inaczej, do tego stopnia, ze mozna zapuscic sie czasem na szuter (zalezy jeszcze jak sztywnie masz zaplecione kola)

przecietna, nieprzecietna - i tak sie kiedys znudzi;)
Obrazek

#19
YvesMoi pisze:sztyca use tutaj pasuje jak świni siodło.
Powiedział co wiedział - ten co wepchał turbinę do kolarzówy i dał nalepki z santy .. :-P

Podejrzewam ,że ta rama nie jest demonem sztywności -więc zasadniczo pozostaje dobrać wygodne siodło.
Owijka daje bardzo dużo w stosunku do gołej kiery ,oponki 25c i wygładzi Ci kazdą drogę

#20
Z moich doświadczeń wynika, że przy oponie 23c z przodu i 8 barach czuć nawet te dziury, których nie widać. Jakby było bardzo źle, to można zapolować na starego węglowego Looka z calową sterówką, myślę że tu zagra ;] Swoją drogą to dość długi czas jeździłem po mieście na 23c i ciśnieniami 4-5 bar (brak pompki dobrej), było ciut wolniej, ale po ponownym napompowaniu na 8 różnica była ogromna. Do jazdy samotnej a nie na wyścigi na pewno ładowałbym minimalne dopuszczalne dla opony ciśnienie, to i tak będzie kamol ;]

Sam odkurzę swoją szoskę za niedługo, do Bydzi niedaleko, można się w połowie drogi spotkać kiedyś, zwłaszcza że chciałbym 600 w tym roku zaatakować ;D
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#22
podejrzewam ,że wybór sztyc na 25mm będzie baardzo ogranicz0ny ,o dura ace prawdopodobnie można zapomnieć -zresztą i tak większość była długości 250mm i raczej nie więcej

Co się tyczy opon -każdy ma inaczej -ale chyba nie ma co dramatyzować .. na codzień przez kilka lat po mieście uzywałem opon 23c i było dobrze(krawężniki ,dziury ,schody itd) -nie ma co przesadzać .. da się i nie jest tak strasznie ..co nie zmienia faktu ,że milej bedzie na oponie 24/25 c ..
ale -nie ma lekko ,cięzko to dostać w wersji zwijanej (piotra o duro może warto wypytać -tanio i lekko)
Bardziej istotna jest owijka ,siodło. Wracając do opon jeśli 23 ..to zainwestowałbym w jakieś zwijane ,lekkie ,z konkret oplotem -to się realnie czuje -gdy rower przyśpiesza

p.s. stary węglowy look z calową sterówką -ciekawe gdzie to dostać? jeszcze w życiu na żywo ne widziałem (ale może źle patrzyłem) :-)

#23
Mnie się trafił z całą ramą, ale są starsze jeszcze chyba ;] Jak będzie czysty to pokażę cały rower ;]


Obrazek
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#24
sztycę miałem za wysoko trochę, na razie metoda prób i błędów żeby dopasować sobie geo i do tego na klin jest zacisk łooo matko jak to potem poluzować i obniżyć :roll: a na rurce zostaje ślad od zaciskania :evil:
oponki mam 25c, nowa miekka owijka i dośc twarde siodło :/ ale pasuej ładnie tylko szkoda że taka deska ten flite :/
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#30
:mrgreen:
pedzie z 2007 nieistniejącego już teamu włosko-dojczland, ważne że pod kolor
Obrazek


korbka i rd, dość współczesne (jak na 6speed) ale to nic w porównaniu z virtual pivot point :) lepsza by była 7400
Obrazek

#31
dla niektórych profanacja i zło, ale dla mnie zabawa i wygoda przede wszystkim.
ma być szybko, ergonomicznie i bezawaryjnie.
* kompaktowa kiera syntace z małym dropem bez zbędnych profili, wąsko - tak jak lubię na miasto i alleycaty :evil:
* klamki profilowane, z systemem zwajniąjącym dzwignie i popuszczającym linkę więc można szybko wyjąc koło.
*nowa owijka, tak samo jak ostatnio easton korkowa, gruba i miękka. poprzednia się rozdarła o....o zgrozo....o otwierane przed moim nosem drzwi w korku ulicznym a ja pędziłem na łeb na szyję. chwilę szybciej by się uchyliły i moja śliczna buzia wylądowała by na rancie drzwi. skończyło się na huku, głośnym "kur..." i rozdartej owijce. "PASAŻEROWIE PATRZCIE W LUSTERKA ROWERZYŚCI SĄ WSZĘDZIE"
*korba dura ace z nowymi blatami w tym mniejszy 39 więc o 3 mniej = wszystko podjechane i +10 do accelerate
*siodło gelowe w kolorze
*pedały. jezuś jakie to fajne te pedały i jak mocno trzymają. w kolorze ale sprzed 6 lat więc też daleko od retro.
* rd xtr m900 bo niestety dura ace nie dało rady z taką kasetą, tzn zbyt szeroka rozpiętość zebatek.

foti - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... 014_szoska

waga9kg

#33
flite popękał plastik na nosie od dołu gdzie trzyma pręty i się rozjechało wszystko. raczej już tylko na ścianę :/
ahhh i zapomniałem dodać, że oponki sa nowe duro poniżej 200g. każda, zwijana 700x23 a nie jak poprzednio 700x25 więc na lodowisko te łyżwy są.
i jakies lekkie tytanowe szpiki do kół z 50g komplecik

#34
no .. nawet fajnie wyszedł ten rower ,co tu dużo gadać ..nawet do nalepek się przyzwyczaiłem ;-)
Zawsze mieszałem wszystko tak -żeby było dobrze ,więc podzielam filozofię
Jak się sprawdzają te szpilki ? Groza je mocniej zacisnąć ?

p.s.Rajty piękne -wczoraj sobie kupiłem kiecę do kompletu ,więc czasem się możemy wymieniać ,jak będzie przyjęcie

#35
na pierwszym balu to się na bank wymienimy majtami :D
szpile miałem wcześniej w sztywnym cannonie i zero problemów, te przyciąłem i poszły na asfalt.
chodziłem też w szpilkach tune, tych starszych bez carbonowych dzwigni i również świetnie trzymały. ja się nie cackam od razu zaciskam na chama, jak ma jebnąć to jebnie w mig, więc jest ok.

#38
skolioza pisze:m900 do szosy? no weź.... duracza byś wsadził
Yves ma chyba wiadro tych m900 bo już z 10 to na allegro sprzedał a ciągle ma następne.
Lodzermensch

#41
duracz z krótkim wózkiem nie dał rady z tą kasetą, górne kółko chrobotało o zębatki. ale to raczej wina mocno podwiniętego wózka, albo zbyt mocno naciągniętej sprężyny w korpusie. zresztą teraz mi przypomniałeś że mam coś takiego i przy następnym majstrowaniu będzie używane

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-03-12, 16:06 przez YvesMoi, łącznie zmieniany 1 raz.

#43
YvesMoi pisze:duracz z krótkim wózkiem nie dał rady z tą kasetą, górne kółko chrobotało o zębatki. ale to raczej wina mocno podwiniętego wózka, albo zbyt mocno naciągniętej sprężyny w korpusie.
Możesz zapodać szczegóły?
Z jaką końfiguracja RD-7402 (?) dała radę, a z jaką już nie?
(teoretycznie ma pojemność 26, i maksymalną zębatkę z tyłu 26,
ciekaw jestem czy teoretyczne wartości dla RD-6400 (poj. 26, maks. 28) dają jakąś różnicę)
--
Cypis

#44
michur, pisałem na PM i weź mi tutaj nie rób targowiska, od tego są prywatne wiadomości, naucz się odpisywać.
Cypis, kaseta jest max 28T
RD-7402 max 26T/total26T
m900 max32T/total33T
RD m735 deore XT max28T/total 28T

wychodzi na to, że DA nie dało rady, a pozatym wózek jest mocniej naprężony do tyłu niż w xtr i górne kółeczko obcierało razem z łańcuchem o 3 największe zebatki. nawet nie próbowałem regulować bo zobaczyłem leżącego samotnie xtra i tak jakoś wyszło...

tutaj śmigałem 13-25/26 (?) i dało radę

Obrazek


DA ma to do siebie, że się korpus z wózkiem do góry winduje więc i kaseta musi być ciasna

Obrazek
Obrazek

#45
rurokura pisze:co tu dużo gadać ..nawet do nalepek się przyzwyczaiłem
a mnie nadal serce boli :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
cron