Focker mam pytanie otóż czy ukręcenie końcówki regulatora powoduje jakieś poważne zmiany działaniu w regulacji?focker pisze:
Odkręcanie kapsli to czynność, przy której najczęściej niszczy się regulator tłumienia - po złym odkręceniu regulacja kręci się dookoła, zamiast zatrzymywać się po jednym pełnym obrocie. Wynika to z oberwania końcówki regulatora tłumienia, jeśli nie zachowamy ostrożności. A więc zwróćcie uwagę na to, żeby regulacja tłumienia się nie kręciła, ale pozostawała w tej samej pozycji przy odkręcaniu. Jeśli przy odkręcaniu będzie się kręcić razem z korkiem, to po rozkręceniu na minimum regulator dojdzie do granicy, po przekroczeniu której się ukręci.
Mam właśnie taki przypadek i zastanawiam się nad sensem naprawy bo regulacja dalej działa poprawnie - według mnie. Mimo, iż korki kręcą się w lewą stronę w nieskończoność regulacja działa. Jeśli mogę wiedzieć, który jest to dokładnie element na schemacie w manualu str 6.
http://www.retrobike.co.uk/gallery2/d/4 ... ction4.pdf