#16
skolioza pisze:tutaj akurat pewnie ze względu na możliwość montowania rogów (chwyt zakończony trzeba było ciąć) - ale do prostej kiery fajna sprawa takie zakończone fabrycznie
Kurcze, to jest jak dla mnie mega kultowe i ponadczasowe rozwiązanie. Myślę, że nawet podeszło by pod wiele współczesnych maszyn.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#17
Dzisiejszy eksperyment z cienkimi oponami w natłoku popołudniowej nudy :-) Efekt widoczny na zdjęciu:

[center]
Obrazek
[/center]

Oczywiście opony to taki mały wybryk i nie zostaną tutaj na stale, żeby nie było :-)
Poza tym w Wheelerz-e małe zmiany w postaci wymienionej sztycy, korby. Sztyca Wheeler z zielonym nadrukiem, pod to zielone nakrętki na wentyle. Z zieleni dojdą jeszcze gumy na klamki od smolara i wsio z tym kolorem.
Dzięki naszemu koledze corrado1111 doszedł koszyk na bidon Elite Ciussi z charakterystycznymi guzikami oraz korba Sugino Impel została zastąpiona LX-em widocznym na zdjęciu.
Niebawem zostanie założony fajny wspornik cro-mo w czarnym kolorze i zerowym kącie. Canty STX RC zostaną zastąpione czarnym LX-em od Skoliozy.
W planach są jeszcze inne opony (nie wiem co się trafi) oraz klamko manetki LX-a no i może jeszcze jakaś kiera jak coś wpadnie ciekawego w łapy.
Dzisiaj nie miałem przy sobie aparatu więc cyknąłem jedno zdjęcie poglądowe z telefonu. Dam cynka jak pojawi się wiecej, dokładniejszych zdjęć.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#18
corrado1111 pisze:Kurcze, niby nic takiego en rower a jest tak samo jak z moim 6900.Jakiś taki ładny i zgrabny , te ramy super im wyszły.
Pełna zgoda. Wydaje mi się że marka mocno niedoceniona. Fajny śmigacz wyszedł 8-) Kroby LX i Flite, niby drobne zmiany a jaka różnica w wyglądzie. Popieram zmianę na STI LX, gripshifty nie są moim ulubionym elementem.

#19
Radziej pisze:
corrado1111 pisze:Kurcze, niby nic takiego en rower a jest tak samo jak z moim 6900.Jakiś taki ładny i zgrabny , te ramy super im wyszły.
Pełna zgoda. Wydaje mi się że marka mocno niedoceniona. Fajny śmigacz wyszedł 8-) Kroby LX i Flite, niby drobne zmiany a jaka różnica w wyglądzie. Popieram zmianę na STI LX, gripshifty nie są moim ulubionym elementem.
Kraby się mówi nie kroby tak po wiejsku:)
Gdzie leży Krym?Na ciostku:):)
Lodzermensch

#21
Super Skeevo, że tak dopieszczasz ten rower i szukasz rozwiązania idealnego. Bardzo to popieram. Ładna korba - miałem taką :-) do srebrnej korby obowiązkowo musi być przynajmniej 1 czarny blat ;-)

Rower jest super.

Edit.
Właśnie zwrócułem uwagę, że cały kokpit masz Ritcheya. Fajne elementy. Ale może faktycznie warto poeksperymentować z innymi, ale te złe nie są.

#22
jacob pisze:Super Skeevo, że tak dopieszczasz ten rower i szukasz rozwiązania idealnego. Bardzo to popieram. Ładna korba - miałem taką :-) do srebrnej korby obowiązkowo musi być przynajmniej 1 czarny blat ;-)

Rower jest super.

Edit.
Właśnie zwrócułem uwagę, że cały kokpit masz Ritcheya. Fajne elementy. Ale może faktycznie warto poeksperymentować z innymi, ale te złe nie są.
cały czas szukam złotego środka więc jest szansa że znajdę :-)

Gdzieś za miesiąc jak już będę miał więcej wolnego czasu rowerek idzie do totalnej rozbiórki i konserwacji. Póki co nie brałem się za to bo w zasadzie od kupna niewiele na nim jeździłem. Zrobi się generalne smarowanie wszędzie gdzie trzeba i złoży się go na nowo. Do tego czasu może trochę nowego szpeja się pojawi i będzie można dalej prowadzić prace badawcze :-) Na razie laboratorium mam nieco ubogie :-)

Radziej te Gripy to lecą od razu jak tylko dostanę LX-y. Generalnie rowerek przejdzie skromne zmiany aby nie przekombinować estetycznie. Jak już będzie wszystko zrobione na tip top wtedy zamieszczę więcej zdjęć.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#23
Panowie mam do Was pytanie. Noszę się z zamiarem wymiany sterów w Wheelerze ale nie wiem co by tutaj spasowało. Chciałbym aby nie było epokowego odstępstwa i zastanawiam się nad tym czy szukać srebrnych czy czarnych. Doradzicie coś? Obecnie są zwykłe Dia Compe.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#24
Dia Compy są ok, naprawdę przyzwoity headset i pasuje tutaj jak żaden inny chociaż do najładniejszych nie należy. W końcu a-head to ich patent. Były także montowane jako OEM w niejednych rowerach klasę wyższych bo na początku było tylko Dia Compe. Ewentualnie jeśli chcesz podrasować brykę to mam tyko jedną odpowiedź - King. Wszystko inne będzie tutaj zamianą siekierki na kijek.

#27
Te stery XT do mnie przemawiają, tyle że nie wiem skąd ja je wezmę razem z tym konwerterem :-/
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#29
mekp pisze:Witam.

Ja chciałem taki element dorobić tylko nie wiem jak to bedzie z kosztami wyglądać...

Stery XT jakby co też mam :D

pozdrawiam
xMekpx
Możesz podesłać foto wraz z innymi szczegółami na PM-a? :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#30
stery to małe piwo, gorzej z konwerterem...
na mtb-kult.de był ale na 1" - wiec niewiele da.... (bo w sumie kształtu na podstawie foto nie odwzorujesz,,)
zobaczę jeszcze na moje ryczeje wcs - wyglądają podobnie, więc może by dekiel siadł na łożysko (byłoby z czego wzór zrobić gdyby tak było)
No i Panowie - jakbyście sie dogadali i Mekp pozbywałby się sterów XT do konwersji na ahead to ja chętnie przygarnę nakrętkę która nachodzi na łożysko (tą dolną) - mam takie stery w zasadzie nowe ale gwint na owej jest dziwnie łytki i na większości widelców nie trzyma (trzymał się tylko na P2, ale ono miało dorabiany gwint, więc pewnie był nieco "grubszy")
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#32
Hejka! Wheeler przeszedł drobne zmiany.
Sztywny widelec został zastąpiony amortyzowanym. Zmienił się również kokpit, doszedł wspornik Shoguna wraz z kierownicą, chwyty Ritchey-a od Jacoba oraz najważniejsze czyli klamkomanetki Deore LX ST-M565 w stanie niemalże idealnym.
Miłym zaskoczeniem była kierownica Shoguna, która została od nowości wyposażona w zatyczki. Bardzo mnie to ucieszyło ponieważ brakuje mi jednej zatyczki w chwytach Ritcheya.
W przyszłości w planach są jeszcze koła na czarnych obręczach i jak Bóg da to klamkomanetki ST-M566 czyli takie jak XT 737 tyle że w czarnej obudowie. SCR musi być! :-) Jeżeli chodzi o hamulce to doszły jeszcze czarne LX-y, które zastąpiły Canti STX RC. Generalnie rower jest dążeniem do całej grupy Deore LX i w zasadzie wszystko już jest co trzeba.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-05-25, 22:30 przez Skeevo, łącznie zmieniany 2 razy.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#33
mi sie Wheeler´y zawsze podobaly :roll:
z magiem mu do twarzy,czarny Lx tez klasyka gatunku.... tylko ten Shogun...hmm sam nie wiem :?:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#34
Estetycznie Shogun ładnie pasuje moim zdaniem. Nie wiem jak to się ma do rocznika całej reszty... ale Shogun jest na pewno młodzieniaszkiem przy reszcie. Na razie nic innego nie przyszło mi do głowy ani się nie trafiło więc póki co musi tak zostać. Chociaż mnie tam się podoba. :-)
Strasznie mnie wpieniają te podkładki pod i na wsporniku bo są grubsze i to kiczowato wygląda... Jak jakiś grzyb atomowy :evil: . Niestety nie miałem nic innego :oops:
Ostatnio zmieniony 2013-05-25, 22:31 przez Skeevo, łącznie zmieniany 1 raz.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#36
Dzięki za radę mekp.
Nie wiem czy będzie mi się chciało chodzić i błagać o jakie kol wiek przysługi czy zlecać nawet za kasę takie "małe" usługi bo coś ostatnio widzę, że ludziom nie za bardzo chce się pracować mimo przedłużającej się zimy i bidy w portfelach (no albo od nadmiaru). Popracować to by popracowali ale przy robotach gdzie można dużo wziąć niskim nakładem pracy. Już mam coś dosyć tych moich pseudo zakładów usługowych czy małych sklepików rowerowych, w których byle pytanie lub zlecenie drobnej usługi stanowi gigantyczny problem mimo braku klientów. To już jest dla mnie trochę żenujące.
No to się wyżaliłem i pokazuję foty zrobione za dnia:

https://lh4.googleusercontent.com/-tYev ... 40/035.JPG

https://lh5.googleusercontent.com/-SsjX ... 40/041.JPG

Miłej nocki!
Ostatnio zmieniony 2013-04-04, 07:42 przez Skeevo, łącznie zmieniany 1 raz.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#38
hehe beda tyrane beda :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#41
Wszystko gra, nic nie trzeszczy. Jestem bardzo zadowolony.
Miałem podobny problem jakiś czas temu we współczesnym rowerze, nic na to niestety nie poradziłem. Kolega zalecił aby delikatnie przesmarował w miejscu gdzie łączy się kiera ze wspornikiem ale to nie pomogło więc wymieniłem na inne. Nie dało się tak jeździć. Niby wszystko sprawnie ale ten dźwięk był nie do wytrzymania.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#44
kuba84 pisze:A mostek nie zostawia śladów/wyżłobień na kierownicy? Bo chyba mocowanie nie jest frezowane?
Szczerze Ci powiem że nie wiem, bo nie rozkręcałem kiery od momentu 1-szego założenia. Podejdę jutro do garażu i zerknę jak to wygląda, ewentualnie cyknę Ci foto po rozkręceniu abyś sam mógł zobaczyć.

Dzięki Wojtas! Pedrylki są jakie są, chciałbym LX-y z koszyczkiem w bdb stanie ale coś nie mogę trafić.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#45
Skeevo pisze:Estetycznie Shogun ładnie pasuje moim zdaniem. Nie wiem jak to się ma do rocznika całej reszty... ale Shogun jest na pewno młodzieniaszkiem przy reszcie. Na razie nic innego nie przyszło mi do głowy ani się nie trafiło więc póki co musi tak zostać. Chociaż mnie tam się podoba. :-)
Strasznie mnie wpieniają te podkładki pod i na wsporniku bo są grubsze i to kiczowato wygląda... Jak jakiś grzyb atomowy :evil: . Niestety nie miałem nic innego :oops:
Shogun jak najbardziej pasuje, miałem kiedyś wheelera 8880 z serii competition line z tego samego rocznika co twój i był on wyposażony w mostek z-trax wheeler cr-mo, łudząco podobny do tego shoguna, można powiedzieć, że trafiłeś:)

Gdybś chciał to mam katalog wheelera z tego rocznika, jest tam pełna konfiguracja fabryczna twojego modelu gdybyś chciał to służę info.

PS. Rower Świetny!!