#229
cardamon pisze:KMC x8 GOLD podobno szybko sie rozciaga wiec pobędzie tu jedynie chwilę
wyciaga albo nie 8-)
ja w tamtym roku eksperymentowalem z KMC 9 sl silver.....powiem tak ....jeszcze nigdy nie widzialem tyle rdzy po jednym kilku godzinnym deszczowym wypadzie :shock: w zimowce stary cn 7701 po miesiacu jazdy wyglada lepiej niz nowizna kmc po 3 godzinach
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#230
Yves ostatnio wrzucił link allegro do sztycy Kore Elite, na którą gapiłem się nie wiedzieć czemu przez pare miesiecy, wiec wkońcu ją kupilem i godnie zastąpiła zniszczoną sztyce Kore I-beam, dzięki temu mogłem założyć wreszcie docelowe siodełko Fizika z żółtymi boczkami :)

na korbie zagościł masywny rockring Salsa 32t + zębatka RaceFace 32t, "stabilizator" łańcucha uprościłem jeszcze bardziej i teraz jest idealnie, wcześniej była zębatka 36T Specialites ale gieła sią łachudra jedna

w kolejce czekają również żólte pedały SPD, jeżdze na TIMEach wiec musze sie drugiej pary butów dorobić żeby je zamontować ;-)

jak sie odkuje finansowo po operacji kolana to zbieram na:
http://www.risseracing.com/gt.shtml 8-)

Obrazek


Obrazek


Obrazek

#232
były żołte SPD ala Tioga, myślałem oczywiście o Time'ach, nawet kupiłem takowe ale były dramatycznie zajechane ( 3,75zł zapłaciłem + przesyłka ;) ), jakbyś miał namiar na żółte pedzie Time w dobrym stanie to ja chetnie :)

#234
Że tak spytam, jak Bomber się sprawuje? Działa dobrze?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#236
http://tufotki.pl/bLEsJ

mialem dylemat czy dać Race Line D czy nowsze Race Line, ale rocznikowo i przeznaczeniem wygrała literka D, mostek z 50mm zmieniłem na drugi od góry 90mm bo rower trochę zbyt szalony był ;) no i bedzie 3x8 jak w oryginale a nie 1x8, wiec doszła manetka do kompletu, FD m739 od użytkownika Yasiuuu niedługo do mnie trafi, jeszcze tylko przepleść tylne koło i będzie wreszcie finał :-P ps. naklejki zwykłe z allegro są tymczasowo ale nie są złe 8-)
Ostatnio zmieniony 2014-03-23, 16:49 przez cardamon, łącznie zmieniany 1 raz.

#237
cardamon pisze:no i bedzie 3x8
kamien spadl mi z serca :-)
do tego przerzutki na polkach :-P :-P :-P :-P
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#240
udało mi się kupić w dość promocyjnej cenie nowy damper FOXa z Cannondale Jekyll'a, mocowanie po drobnych przeróbkach podejdzie do LTS'a, niestety nie mogłem ogarnać oryginalnej sprężyny 700-750lbs, na mnie to za mało i czasem damper dobijał :-|

o tak to będzie wyglądać:

Obrazek


Obrazek


:-D :-D :-D może nie będzie tak bujać jak na spreżynie

#241
Czy to TEN damper o którym myślę z tego portalu giełdowego?

;-)
klein attitude race 95', stevens 7.1.2.comp, stevens 4.1.2.sport, novara XT 92' cr-mo, kona kula 94', cannondale super v 700, specialized stumpjumper fs 94...gt ricochet, schwinn traveller..

#243
Bardzo się cieszę widząc takie rozwiązanie.
Walczę cały czas z Juchemem i damper jest jednym z elementów nie dających mi spokoju.

Dwa pytania:
- Jak się ma w praktyce połączenie innych charakterystyk przedniego i tylnego zawieszenia (olej sprężyna z przodu, olej-powietrze tył) ?
- Czy jest lepiej czy gorzej w takim połączeniu? Czy warto w to w chodzić?
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990

#244
popatrz sobioe na rowery fule jak są i były poskładane bo wg mnie nie ma to żadnego znaczenia , większosć damperów tył była powietrzna a z przodu dawali sprężyny w oleju typu RS czy Manitou itd

Charakterystyke pracy ustawia sie ....ustawieniami amorków
www.velotech.pl

#245
jak złoże i zrobie pare km to Ci napisze :D ale obawiam sie jednak że bedzie rozstrojone, lepiej byłoby powietrze - powietrze, niż sprezyna powietrze, jak sie ogarne to porobie fotki całości i opisze wrażenia, na razie czeka mnie wizyta u tokarza z mocowaniem tego Foxa 8-)

był jakiś bomber powietrzny ze skokiem 100-110mm ? :->

#246
Piotr pisze:Charakterystyke pracy ustawia sie ....ustawieniami amorków
niestety ten Fox "regulacjami" nie rozpieszcza, ale nie bede narzekał póki nie sprawdzę, może będzie dobrze jaki Piotr The Almighty pisze :mrgreen:

#248
X -FLY 2001 ,100mm ,ma 2 pozytywne komory -i chodzi to bardzo płynnie (praktycznie jak sprężyna) ,więc zostałbym jednak przy pomarańczowej zetce

Wcześniej z lat 98-00 .. nie mam pojęcia? Od biedy pewnie można okaleczyć pomarańczową z1kę i tylko zmienić jej korki ,tak żeby miały asystę powietrzną i wywalić z niej przynajmniej jedną sprężynę ..

#249
No i jak Cardamonie.
Udało się w końcu pojeździć? Pochwalisz się czy to działa?
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990

#250
niestety nie, dziś pobujałem się do biura ale na sprężynach nadal, szukam ogarniętego tokarza-frezera bo mój sie gdziesz przeniósł i straciłem kontakt, dam znać jak tylko zamontuje :-)

#251
cardamon pisze:niestety nie, dziś pobujałem się do biura ale na sprężynach nadal, szukam ogarniętego tokarza-frezera bo mój sie gdziesz przeniósł i straciłem kontakt, dam znać jak tylko zamontuje :-)
Mam ogarniętego tokarza/frezera. W razie czego to PM.
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990

#252
Obrazek


Obrazek


stwierdziłem że nie będe modyfikował samych piwotów w foxie tylko zmodyfikuje mocowanie, zresztą mój fox ma gwint znacznie niżej od tego ze zdjęcia i piwoty zupełnie nie trafiają w to owalne mocowanie :->

EDIT
tu dobrze widać, niektóre foxy mają grint na górze i pasują od razu a ten mój (jak ten trzymany w ręce na zdjęciu) niestety potrzebuje więcej uwagi :-/

Obrazek

#253
sensownie
i co dalej - na frezarkę?

(teoretyczna rozkmina - gdyby odwrócić do góry nogami cały link zawieszenia to obniżyłby się punkt mocowania dampera. Tylko czy zawieszenie będzie prawidłowo pracowało?)

#254
tak, na CNC mi to zrobią, własnie czekam na wycenę z trzech miejsc
Cinek pisze:(teoretyczna rozkmina - gdyby odwrócić do góry nogami cały link zawieszenia to obniżyłby się punkt mocowania dampera. Tylko czy zawieszenie będzie prawidłowo pracowało?)
bardzo fajnie kombinujesz 8-) tyle, że i tak musiałbym przerobić obejmę i piwoty + tą jajowatą wkładkę