#17
Z moich doświadczeń wynika że na Rigidy stare wchodzą opony leciutko, a na Mavici stare pieruńsko ciężko. To chyba w większym stopniu od obręczy niż opon zależy.
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#20
ja mam w ostrym na tyle jakiegoś weinmanna turystycznego i też jest mega oporny.z kolei na przelecenie czeka 390gramowy mavic 190ne który zdaje się nie sprawiać żadnych problemów.

#21
Dzisiaj skończyłem korbę, 600-tka + blat stalowy RSX 42T:

Obrazek


Jeszcze tylko hamulce i klamki, ewentualnie tylko przedni. I nie wiem czy dać białe chwyty (bo mam) i białe siodło, czy brązowe chwyty (te co są) i siodełko brązowe lub czarne, ew. tak jak jest.

Obrazek
allegro
rowerki

#28
Obserwuje temat i jestem cały czas zapatrzony. Świetna ROBOTA i sprzęt.
Ja mojego Rometa (nie ostre) chce sprowadzić do Arrow Shimano (tyło już jest) korba pozostaje oryginalna rometowska....chociaż mam fazę (jak nie inaczej) na Suntoura Superb ;]

Aaaa i lakier...widzę ten niebieski jeszcze ....eszzzz jest piękny ;]



Wojtek
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie

#30
ktoś chce korbe superba .to mam namiary na sklepiszcz obok mnie -chop ma nową 3 rzędową

roverek ok ,chociaż te długaśne tylne widły studzą mój zapał do ochów i achów
stalowy blacik -zacne posunięcie
że singiel -jeszcze lepiej
ja bym zamontował brooksa jakiegoś przyciętego +brązowa owijka (albo obszycie takim serdaczkiem ze skóry)

a z opon -to bym nie cudował z kolorami i niewiadomo jakimi bokami
i zakupił klasyczne i sprawdzone poczciwe niedrogie vittorie zafiro 700x28c (są tylko całe czarne)

swoją drogą proponowana opona z duro za 129zł to jakiś żart ,albo pomyłka :)
pro race zajebiste ,ale nie na miasto ...

#31
Ten prześwit tylnego koła też studzi mój zapał, ale co zrobić :) trochę ciężko znaleźć ramkę w rozmiarze 52. Do tego okazało się, że rozmiar wybity na rurze (520) to rozmiar C-C nietety czyli wychodzi 53,5 do końca rury.

A tymczasem rowerek już jeździ.

Obrazek


Obrazek


Hamulec Suntour Radius, klamka Suntour (dzięki Yves :)). Pewnie założę prawą zamiast lewej dla pewniejszego hamowania. Siodełko Ritchey Vector Wing.
allegro
rowerki

#32
tyl - mogla byc dedykowana pod kola 630mm

jesli chodzi o tyl kup bolt-on, skroc lancuch (pewnie trzeba bedzie zmienic zebatke tyl) i skrec na skrajnym polozeniu, oponka powinna sie zblizyc do podsiodlowki, tylko trzeba chwile pobawic sie lancuchami (moze bardziej rozciagniety lepiej styknie) ew. zebatka .

(jesliby np udalo sie napiac na za malej (za ciezkiej) koronce to pojezdzij az do rozciagniecia lancucha i wsadz wieksza taka jaka Ci bedzie bardziej pasowac (lzejsza)
Obrazek

#33
Zaciski już mam, przełożenie zostaje 42/18. Łańcuch już trochę rozciągnięty i nowy pewnie wiele nie zmieni.

Jeździ się spoko, opony gładko się toczą, może kiera trochę za nisko. Jakby ktoś miał podobny stalowy mostek z mniejszym kątem to chętnie odkupię.
allegro
rowerki

#40
hej,mam pytane rower bardzo ladny.. widzialem go juz gdzies w anonsach.

1
jaki dokladnie zacisk miales w tylnej piascie ? czy kolo nie przesuwalo sie w widelkach?
ja przy piascie mtb mavic, standardowym samozamykaczu i adapterze mialem czasami problem i kolo sie przemieszczalo w skosnych hakach :( jako ze samozamykacze z racji rozwiazania nie przeznaczone sa do mocnego sciskania dalem sobie z kolami mtb i poziomymi/skosnymi hakami spokoj

2
ile placiles za lakier proszek metalik i gdzie zlecales? przygotowanie do lakierowania kto robil?

#41
Na początku miałem rometowskie zaciski i koło się jednak trochę luzowało. Przy zaciskach bolt on było ok.

Ten metaliczny proszek super wyszedł, ładna cienka warstwa i nawet nie musiałem polerować żeby błyszczał. Chyba niecałe 100 zł płaciłem razem z piaskowaniem. Ogólnie trzeba liczyć podwójnie jak za malowanie zwykłym proszkiem bo dwie warstwy kładą. Oddawałem do Wittchena w Poznaniu.
allegro
rowerki

#42
kuba84 pisze:Na początku miałem rometowskie zaciski i koło się jednak trochę luzowało. Przy zaciskach bolt on było ok.

Ten metaliczny proszek super wyszedł, ładna cienka warstwa i nawet nie musiałem polerować żeby błyszczał. Chyba niecałe 100 zł płaciłem razem z piaskowaniem. Ogólnie trzeba liczyć podwójnie jak za malowanie zwykłym proszkiem bo dwie warstwy kładą. Oddawałem do Wittchena w Poznaniu.

Jeśli mogę swoje 3 grosze wtrącić malowanie warto zrobić profesjonalnie. Swego czasu malowałem z puszki i wydałem na to tyle ile można wydać na proszkowe malowanie. Ja swoją przełajówkę malowałem proszkowo w Poznaniu w BikeBarku. Zadowolony jestem i z jakości i ceny. A co do zacisków. Zastosowałem jak pisze Kuba zaciski bolt on bo szybko zamykacze nie dawały rady po prostu koło przekrzywiało się. Wina leży właśnie po skośnych hakach i nic nie poradzisz.
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
cron