#17
Kolejna sprawa z brejkami - co, jeśli luzu nie ma, ale za to się nie chcą obracać?
rozebrałem, wyczyściłem i nasmarowałem wszystko. Dalej to samo.

generalnie to ten wkład (tam gdzie pivot idzie) z ząbkami po obu stronach ma jakieś olbrzymie opory do przekręcania się w którąkolwiek stronę - efekt jest taki, że na rowerze jak się przykręci hamulce i naciśnie klamkę, to tylko jedno ramię pracuje.

Brać się za pilnik?
Obrazek

Scott Superamerican 1994
Alpinestars Cro-Mega DX 1991[/b]
Alpinestars Al-Mega 1991

#20
to cos tam wlazlo, przyrdzewialo, rozmontuj to raz jeszcze i sprawdz czy na piwocie nie ma jakiejs zadry, sklepania tulejki itd

#23
jeszcze kwestia w ktorym miejscu jest opor, czy na glownym piwocie , czy na mocowaniu pantografy, bo jak na tym gornym ogniwie, to np mozliwe ze zamocno wkreciles srubke na imbus, co trzyma calosc, albo os gornego ogniwa zamontowales tyl na przod, no w tym typie V-ek jest sporo mozliwosci, gdzie zle cos mozna zmontowac

#25
no dolne sie rozklada wraz z gornym, inaczej nie zdejmiesz, i nie ma tam nic co moze blokowac, jesli tulejka nie jest owalna, sklepana itd, musi tez byc podkladka koniecznie miedzy ramieniem , a tym co trzyma sprezyne
cron