#16
to fakt, z cienkimi sztycami jest problem Nawet "głupie" Shimano ma tę bolączkę
A rower śliczny - stan jak spod igły!
Kiera mówisz Rad... wiesz, szczerze to ona mi tu nawet wizualnie nie pasuje (bez urazy) Fajnie IMO zagrała by za to jakaś fajna czarna stalówka - na jakich rurach jest rama? można by kombinować z doborem producenta pod rurki ramy
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#18
Mam jeszcze" szampańskie" klamki XC Pro może te ewentualnie, ale wydaje mi się że to kwestia klocków.

Co do kierownicy to najlepiej jak by była True Temper bo takową miał Fat, co ciekawe jest ona z alu. Ba nawet mam oryginalną TT z logo FAT i była zamontowana na chwilę w tym rowerze. Ale szybko ją zdjąłem. Jakiś idiota uciął ją do niecałych 50cm, płakać mi się chce jak na nią patrzę :evil: Nie da się na niej wygodnie i bezpiecznie jeździć.
Powoli coś znajdę ale nie upieram się koniecznie przy TT bo są niezwykle rzadkie a kierownica TT z logiem FAT poszła ostatnio za ponad 100 dolców, skórka nie warta wyprawki. Raczej jakiś Answer Taper Lite czy Tioga, zobaczę co tam mi wpadnie.

Na razie taka bo obiecałem sobie że w tym miesiącu koniec z wydatkami na rowery chociaż nie wiem jaka okazja by była i chociaż bym nawet dętkę musiał kupić. Rower miał starszy pan, i muszę przyznać że kiera cholernie wygodna i w sumie nie byle co bo Nitto, ale to prawda- nie wygląda. Szkoda że nie widzieliście siodła z którym rower przyszedł, wielkie jak tyłek J.LO i chyba najbrzydsze jakie widziałem, siodełko oczywiście :mrgreen:

#19
Co do kierownic, pisałem w innym Twoim wątku o zamawianiu kierownicy a'la Nitto. Pan Rychtarski będzie mógł taką zrobić - ale dopiero za dwa miesiące jak dostanie jakąś tam maszynę. Panowie K. i O. się nie podejmują. Pytałem o 1 1/8. ale okazuje się że ja też będę zainteresowany 1". Może by tak dwie sztuki?
Może ktoś jeszcze?

#22
Odgrzewam stary temat bo sprawa jest taka, źle mi się jeździ na tym rowerze, jest za ciężki w tej konfiguracji i za długi. Suntour LTD jest jak jest jak dzień i noc w porównaniu z XC PRO microdrive. Rower prowadzi się jak wóz drabiniasty i podejrzewam że jest to suma komponentów, wagi i wielkości ramy. Wystawiłem na sprzedaż ale nikt go nie chce, przynajmniej nie za te pieniądze które bym chciał więc spróbuję dać mu drugą szansę bo jakoś nie spieszno mi się go pozbyć.

A teraz uwaga, wrażliwi retrobikerzy powinni w tym momencie przestać czytać ten post bo wstępny plan jest mianowicie taki: singlespeed i kierownica, mustache bar lub baranek albo coś giętego w tył w stylu wyprawówki/tourera w każdym razie. Jeszcze nie wiem czy klamki od szosy czy górala, zależy od opcji kierownicy.
Dyskusja/opinie/porady poproszę.
Ostatnio zmieniony 2012-06-26, 12:34 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.

#24
Przepraszam, źle mnie odebrałeś a ja niezbyt jasno się wyraźiłem. Zdecydowałem że go na chwilę obecną zatrzymam, wycofałem już ofertę na jednym z innych forów, jeśli ponownie zmienię zdanie to dam znać w dziale sprzedaż/wyślę PM. Rama rozmiar L 59cm góra pod siodłem chyba 18.5 cala nie wyoki specjalnie, niższy niż mój Wicked, właściwie mój rozmiar tylko ten długi mostek...

#25
pierwsze co mi do glowy przechodzi to bajerancki komjuter, choc znajac charakter szkockiej aury - szkoda by bylo takiego okazu.

wiec chcac go zachowac w niezlym stanie polecilbym przebudowe na tourera / rando; z normalnym napedem, za to dlugosc mostka zredukowalaby wracajaca w strone ridera kierownica. Moze midge od on-one i klameczki z pancerzami wychodzacymi gora (na zewnatrz); mozesz w sumie zapuscic zurawia za thumbami command (choc rewelacji w precyzji jakiejs nie ma); w pl dostepne sa tez bardzo tanio gripy TT od srama (po 35 u jasia luisa?) w opisie jest cos o wspolpracy z suntourem.
Obrazek

#26
Tak sobie właśnie kombinuję bo pogodziłem się że w terenie nim furory nie zrobię i raczej przerobię na coś do szutrowych ścieżek na weekendy.

Właśnie patrzyłem na modele on one, kierownica Mary wygląda interesująco. Midge też git, tylko wtedy muszę jakieś szosowe klamki wyczaić.
Pomyślałem o singlu bo nie mam w chwili obecnej żadnego a z wielką sympatą wspominam właśnie jeden bieg. .
Chociaż manetki na końcach kiery to ciekawa propozycja.
Mam też krótszy, calowy mostek o dużym wzniosie, pokombinuję i zobaczę co z tego wyniknie.

#29
Jest postęp :-)
Poszedłem za radą szanownego kolegi Zimnego i kupiłem kierę Midge prosto ze strony On One bo i cena była w deseczkę, 15 pandów z przesyłką. Wyrzuciłem zbędne biegi, Monster otrzymał lekkie koła po Ti-facie, który to teraz toczy się na Crossmaxach.
Chińczyk WeiHeng wskazał 10.33 kg. Może szału nie ma ale rower i tak zgubił około 2.5 kg.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-07-08, 12:22 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.

#30
Odchudziłem go gdzie się dało:

Obrazek


Ważący tonę stalowy zacisk zastąpiłem tytanową śrubką:

Obrazek


Niestety, pomimo prób z różnymi zębatkami od 12 zębów do 16 nie odało obejść się bez napinacza nad czym boleję. Aktualna i najbardziej optymalna zębatka to 15. Minimalistyczne zaciski 45 gram para:
Obrazek


Ciężki ale za to o odpowiednim wzniosie i długości mostek Sakae z fikuśną rolką:

Obrazek


Całkiem fajne klamki z jebaja za 2 funty z przesyłką :mrgreen:

Obrazek


Oraz całość i efekt końcowy. Na razie na cieńkich laczkach ale w planie jakieś lekkie 1.95 offroadowe opony.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

#35
Radziej pisze:no to ja już nie wiem jakby go można było bardziej spaskudzić
przemalowac na Kellysa ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#36
zimny pisze:jeszcze tylko rili fat tajers;)
Żeby był ruch w interesie. Dowaliłem mu na przód oponę 2.3 Spec Control, S-Works 2.0 tył, z większą mógłby być problem. Z przodu amortyzacja lepsza niż z fajką Flexsystem :-D


Obrazek

#37
sknerus !!!!!!!!

ida swieta ...przezutki bys potworowi sprawil :evil: :evil:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#38
Już miał i się z nimi nie sprawdził. Mam w kartonie pełną grupę suntoura i oryginalne koła do niego ale póki co tak zostanie bo jeździ jak marzenie w takiej konfiguracji. Uwielbiam go teraz i raczej zostanie w rodzinie Fatów ;-)

#42
kurcze -niby nic ,ale podoba mi się -ramka/wideł są naprawdę urokliwe ,w wersji singlowej nic tego uroku mi nie zasłania ..
Kiera też fajna ,sam może w końcu kiedyś się w taką zaopatrzę .

>>Jak działa ta lampka ,ze zdjęcia 3xcree ? Bo właśnie nie dalej niż wczoraj oglądałem ten wynalazek gdzieś w necie .. nie oczekuje cudów o3wiście za ten piniądz ,ale w lesie da się jechać z umiarkowaną prędkością ?
Chętnie bym to potestował :)

#44
rurokura pisze:
>>Jak działa ta lampka ,ze zdjęcia 3xcree ? Bo właśnie nie dalej niż wczoraj oglądałem ten wynalazek gdzieś w necie .. nie oczekuje cudów o3wiście za ten piniądz ,ale w lesie da się jechać z umiarkowaną prędkością ?
Chętnie bym to potestował :)
Lampka to MagicShine MJ-872 z czterema ledami. Najlepsze co możesz dostać za te pieniądze. Tam też są ledy cree z serii XP-G. Niby "tylko" 1600 lumenów ale jak ustawisz na maxa to w lesie jest jasno jakby w dzień więc chyba nie oszukują. Starcza na 2 godziny. Na drodze lepiej nie używać na maxymalnym bo oślepisz każdego z naprzeciwka, ja używam najsłabszego z 4 poziomów jasności jak na asfalcie śmigam i jest ok. Nie wiem na jakie światło konkretnie patrzyłeś ale jak cree to powinieneś być zadowolony.
mekp pisze:Jedyne co razi to łańcuch jak w ukainie mojego sąsiada... Może chociaż półogniwo?
Próbowałem z półogniwem, za ciasno. Trochę musiałbym nad tym posiedzieć, może zębatka 16 i półogniwo. Nieco luźny ale na razie ani razu nie spadł ani nie przeskoczył. Jestem w trakcie poszukiwań jakiegoś bajeranckiego i cichego napinacza bo Gusset balcheor to porażka.
Ostatnio zmieniony 2012-12-14, 16:07 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.
cron