#46
Proszę bardzo, sesja w lesie:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 4077/Stump#

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie. Właściwie to była moja pierwsza prawdziwa jazda na nim. Pierwsze wrażenia tuż po ruszeniu pozytywne, sztywna ramka, hamulce działają jak brzytwy, amorek bardzo ładnie pracował, tylko ten mostek za długi. Gripy sachsa mnie zaskoczyły, nie sądziłem, że będą tak fajnie przerzucały. Po jakimś czasie amor chyba zamarzł, strasznie go zamuliło. Całość jednak trochę cięższa niż myślałem, szczególnie tyłek Speca.

#47
no proszę, jaki ładny Spec... szczególnie korba ;) Jak długi sport dałeś?

Sprobuj może zmienić opony na czarne, lub czarne z czerwonym bokiem, miśki kurde nie pasują.
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#50
Proponuję, byś założył do Speca najlepsze opony do retro bajka. Onza Porcupine.

Może Skolioza Ci kupi i się wymienicie? ;)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#51
hehe porki są tylko mega drogie... a najlepsze są oczywiście miszeliny :-P

a poważnie - krem pasowałby tu dokładnie tak jak zieleń, czyli ni z gruchy ni z pietruchy Nie mam nic przeciwko zielonym miśkom, bo wg mnie pasują wszędzie ;-) ale skoro pojawiły się głosy ze nie, to lepiej chyba poszukać czegoś pod kolor (Mythosy na przykład, była też jakaś wersja semi slicka z czerwonym bokiem IRC, ale to nie jest moja mocna strona więc modelem nie strzelę)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#52
wszystko co dobre, jest drogie. Porki są jedyne w swoim rodzaju.... kiedyś Gusta takie dostanie....

Dla mnie w Specu zagrają albo ładne czarne opony, albo jakieś z czerwonym bokiem....
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#55
Mostek za długi i:

1. Nie czujesz roweru?
czy
2. Niewygodna pozycja?
Bardzo wysoko to siodło wypuściłeś - do zdjęcia? Czy duży chłopiec jesteś? (Od pierwszej fotki to aż mnie wszystko boli...)

#57
opony srednio pasują, zresztą już zajechane jak koń po westernie. lepiej by wyglądały jakies czarne, co nie znaczy, że te nie sa fajne. po prostu nie pasują tutaj.
kokpit jakiś taki biedny jest z ta szmatą owiniętą wokół kierownicy (co to wogóle jest ta kiera?).
na plus korba, sztyca, kolorki, koła ładne i ogólnie wesoły wygląd. jest kilka smaczków :) ale na jeden już długo czekamy - stery
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#58
Z tego co wiem to gdy siedze na rowerze i spojrzę na kierownicę to powinna być w osi przedniego koła (zasłaniać piastę), a teraz jest dalej za osią. Poza tym czuję się taki bardziej wyciągnięty. Nie mam jak sprawdzić go na zjazdach, bo się regeneruję po złamaniu nogi.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Yves tutaj fota kiery:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 0105305042
Nie wiem co to, jakiś stary carbon "peerless" prawdopodobnie kiedyś była cała czerwona i miała logo firmy, ale się nie zachowało.
Jak wyżej pisałem:
"Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie."
Sam nie mam jak ich zmienić.

#59
nergamel pisze:Z tego co wiem to gdy siedze na rowerze i spojrzę na kierownicę to powinna być w osi przedniego koła (zasłaniać piastę), a teraz jest dalej za osią. Poza tym czuję się taki bardziej wyciągnięty. Nie mam jak sprawdzić go na zjazdach, bo się regeneruję po złamaniu nogi.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Zasada o której wspominasz tyczy się rowerów szosowych, w mtb raczej nie ma zastosowania. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby skorzystanie z kalkulatora CC i pomiarzenie roweru. Na pierwszy rzut oka masz za małą ramę co skutkuje zbyt dużą różnicą między siodłem a kierownica.
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#60
W szosie się nie mogę połapać, bo nie wiem w którym chwycie mam patrzeć :)
Od środka suportu do prętów siodełka potrzebuję 80-81cm przy wzroście 187cm, od podłogi do krocza mam jakieś 94-95cm więc sporo jak na ten wzrost, co oznacza krótki tułów. Kalkulatory każą mi jeździć na 23" z rurą górną od 17".
Zdaje się, że różnica jest tylko optyczna, bo liczy się wysokość główki ramy a nie rury podsiodłowej (jeśli chodzi o różnicę siodło/kiera)

#61
W szosowym rowerze patrzymy na piaste w gornym chwycie.

Różnicę siodło/kiera obliczamy odkładając prostą równoległa do podłoża, przechodzącą przez środek kierownicy. Odległość między tą prostą a górą nosa siodła to właśnie siodło/kiera. W moim przypadku ta odległość uscyluje w okolicach 5cm.
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#62
No niestety, kiera jak się okazuje ważyła 99gram, mostek 150g, opony poniżej 500g sztuka więc prawdopodobnie po zmianach będzie cięższy.

Przyszedł czas na długo wyczekiwane stery:
Obrazek


Zdjęcia w plenerze dopiero jak będę miał mostek, kierę, oponki.

#68
a co to za imprezka :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#71
Nie wiem jeszcze który odcinek. Pies panienkę pogryzie, zero złamań, za to ponakręcali sporo zjazdów i kąpiel błotną :D
YvesMoi, dotarła ta kiera amoeby dzisiaj, ta co to mi ją pod nos podsunąłeś, więc do pełni szczęścia brakuje mi tylko czarnego/czerwonego mostka. Jak słońce wreszcie wyjdzie, to się na nim znowu do lasu wybiorę na focenie. A podczas filmowania wszystko mi pozaklejali, nawet SPEC eSkę na dziobie, więc do zdjęć się nie nadawał.

#75
Syntace jednak nie przymierzam. Dorwałem dwa RejsFejsy i prawdopodobnie długość zadecyduje, jak oba objeżdżę.
Nowe szpeja (poza czerwonymi mostkami) żółty top cap i żółta kiera.
Obrazek

Obrazek
cron