Proszę bardzo, sesja w lesie:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 4077/Stump#
Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie. Właściwie to była moja pierwsza prawdziwa jazda na nim. Pierwsze wrażenia tuż po ruszeniu pozytywne, sztywna ramka, hamulce działają jak brzytwy, amorek bardzo ładnie pracował, tylko ten mostek za długi. Gripy sachsa mnie zaskoczyły, nie sądziłem, że będą tak fajnie przerzucały. Po jakimś czasie amor chyba zamarzł, strasznie go zamuliło. Całość jednak trochę cięższa niż myślałem, szczególnie tyłek Speca.
#47
no proszę, jaki ładny Spec... szczególnie korba ;) Jak długi sport dałeś?
Sprobuj może zmienić opony na czarne, lub czarne z czerwonym bokiem, miśki kurde nie pasują.
Sprobuj może zmienić opony na czarne, lub czarne z czerwonym bokiem, miśki kurde nie pasują.
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#48
No wiem że nie pasują, jeszcze nie zmieniłem, bo w sumie nie wiem za bardzo na jakie, a na tych mi się dobrze śmiga. Suport 113mm.
#49
ładny, na prawdę!
jak to kiedyś napisałem - z brzydkiego kaczątka w łabędzia!
a miśki jakbyś wywalał to napisz pod którym śmietnikiem się ustawić
jak to kiedyś napisałem - z brzydkiego kaczątka w łabędzia!
a miśki jakbyś wywalał to napisz pod którym śmietnikiem się ustawić
#50
Proponuję, byś założył do Speca najlepsze opony do retro bajka. Onza Porcupine.
Może Skolioza Ci kupi i się wymienicie? ;)
Może Skolioza Ci kupi i się wymienicie? ;)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#51
hehe porki są tylko mega drogie... a najlepsze są oczywiście miszeliny
a poważnie - krem pasowałby tu dokładnie tak jak zieleń, czyli ni z gruchy ni z pietruchy Nie mam nic przeciwko zielonym miśkom, bo wg mnie pasują wszędzie ale skoro pojawiły się głosy ze nie, to lepiej chyba poszukać czegoś pod kolor (Mythosy na przykład, była też jakaś wersja semi slicka z czerwonym bokiem IRC, ale to nie jest moja mocna strona więc modelem nie strzelę)
a poważnie - krem pasowałby tu dokładnie tak jak zieleń, czyli ni z gruchy ni z pietruchy Nie mam nic przeciwko zielonym miśkom, bo wg mnie pasują wszędzie ale skoro pojawiły się głosy ze nie, to lepiej chyba poszukać czegoś pod kolor (Mythosy na przykład, była też jakaś wersja semi slicka z czerwonym bokiem IRC, ale to nie jest moja mocna strona więc modelem nie strzelę)
#52
wszystko co dobre, jest drogie. Porki są jedyne w swoim rodzaju.... kiedyś Gusta takie dostanie....
Dla mnie w Specu zagrają albo ładne czarne opony, albo jakieś z czerwonym bokiem....
Dla mnie w Specu zagrają albo ładne czarne opony, albo jakieś z czerwonym bokiem....
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#53
Mam jednego mythosa z czerwonym bokiem i ta czerwień mi jakoś nie pasuje do niego, jest taka wyblakła. Bardziej jak ciemna pomarańcz:
http://allegro.pl/opona-irc-mythos-xc-r ... 49077.html
Chyba będzie coś czarnego, może na próbę założę Conti explorer. Z racing ralphem i nobby nicem ładnie wyglądał, one chyba pasują do każdego roweru, ale to za nowe :)
http://allegro.pl/opona-irc-mythos-xc-r ... 49077.html
Chyba będzie coś czarnego, może na próbę założę Conti explorer. Z racing ralphem i nobby nicem ładnie wyglądał, one chyba pasują do każdego roweru, ale to za nowe :)
#54
http://allegro.pl/opona-irc-mythos-xc-r ... 49077.html
Adam ma komplety P+T takie jak mam w Specu i cena też jest dobra, wystarczy napisać że z forum się jest i jest zniżka jeszcze:)
Adam ma komplety P+T takie jak mam w Specu i cena też jest dobra, wystarczy napisać że z forum się jest i jest zniżka jeszcze:)
Lodzermensch
#55
Mostek za długi i:
1. Nie czujesz roweru?
czy
2. Niewygodna pozycja?
Bardzo wysoko to siodło wypuściłeś - do zdjęcia? Czy duży chłopiec jesteś? (Od pierwszej fotki to aż mnie wszystko boli...)
1. Nie czujesz roweru?
czy
2. Niewygodna pozycja?
Bardzo wysoko to siodło wypuściłeś - do zdjęcia? Czy duży chłopiec jesteś? (Od pierwszej fotki to aż mnie wszystko boli...)
#57
opony srednio pasują, zresztą już zajechane jak koń po westernie. lepiej by wyglądały jakies czarne, co nie znaczy, że te nie sa fajne. po prostu nie pasują tutaj.
kokpit jakiś taki biedny jest z ta szmatą owiniętą wokół kierownicy (co to wogóle jest ta kiera?).
na plus korba, sztyca, kolorki, koła ładne i ogólnie wesoły wygląd. jest kilka smaczków :) ale na jeden już długo czekamy - stery
kokpit jakiś taki biedny jest z ta szmatą owiniętą wokół kierownicy (co to wogóle jest ta kiera?).
na plus korba, sztyca, kolorki, koła ładne i ogólnie wesoły wygląd. jest kilka smaczków :) ale na jeden już długo czekamy - stery
#58
Z tego co wiem to gdy siedze na rowerze i spojrzę na kierownicę to powinna być w osi przedniego koła (zasłaniać piastę), a teraz jest dalej za osią. Poza tym czuję się taki bardziej wyciągnięty. Nie mam jak sprawdzić go na zjazdach, bo się regeneruję po złamaniu nogi.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Yves tutaj fota kiery:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 0105305042
Nie wiem co to, jakiś stary carbon "peerless" prawdopodobnie kiedyś była cała czerwona i miała logo firmy, ale się nie zachowało.
Jak wyżej pisałem:
"Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie."
Sam nie mam jak ich zmienić.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Yves tutaj fota kiery:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 0105305042
Nie wiem co to, jakiś stary carbon "peerless" prawdopodobnie kiedyś była cała czerwona i miała logo firmy, ale się nie zachowało.
Jak wyżej pisałem:
"Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie."
Sam nie mam jak ich zmienić.
#59
Zasada o której wspominasz tyczy się rowerów szosowych, w mtb raczej nie ma zastosowania. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby skorzystanie z kalkulatora CC i pomiarzenie roweru. Na pierwszy rzut oka masz za małą ramę co skutkuje zbyt dużą różnicą między siodłem a kierownica.nergamel pisze:Z tego co wiem to gdy siedze na rowerze i spojrzę na kierownicę to powinna być w osi przedniego koła (zasłaniać piastę), a teraz jest dalej za osią. Poza tym czuję się taki bardziej wyciągnięty. Nie mam jak sprawdzić go na zjazdach, bo się regeneruję po złamaniu nogi.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#60
W szosie się nie mogę połapać, bo nie wiem w którym chwycie mam patrzeć :)
Od środka suportu do prętów siodełka potrzebuję 80-81cm przy wzroście 187cm, od podłogi do krocza mam jakieś 94-95cm więc sporo jak na ten wzrost, co oznacza krótki tułów. Kalkulatory każą mi jeździć na 23" z rurą górną od 17".
Zdaje się, że różnica jest tylko optyczna, bo liczy się wysokość główki ramy a nie rury podsiodłowej (jeśli chodzi o różnicę siodło/kiera)
Od środka suportu do prętów siodełka potrzebuję 80-81cm przy wzroście 187cm, od podłogi do krocza mam jakieś 94-95cm więc sporo jak na ten wzrost, co oznacza krótki tułów. Kalkulatory każą mi jeździć na 23" z rurą górną od 17".
Zdaje się, że różnica jest tylko optyczna, bo liczy się wysokość główki ramy a nie rury podsiodłowej (jeśli chodzi o różnicę siodło/kiera)
#61
W szosowym rowerze patrzymy na piaste w gornym chwycie.
Różnicę siodło/kiera obliczamy odkładając prostą równoległa do podłoża, przechodzącą przez środek kierownicy. Odległość między tą prostą a górą nosa siodła to właśnie siodło/kiera. W moim przypadku ta odległość uscyluje w okolicach 5cm.
Różnicę siodło/kiera obliczamy odkładając prostą równoległa do podłoża, przechodzącą przez środek kierownicy. Odległość między tą prostą a górą nosa siodła to właśnie siodło/kiera. W moim przypadku ta odległość uscyluje w okolicach 5cm.
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#62
No niestety, kiera jak się okazuje ważyła 99gram, mostek 150g, opony poniżej 500g sztuka więc prawdopodobnie po zmianach będzie cięższy.
Przyszedł czas na długo wyczekiwane stery:
Zdjęcia w plenerze dopiero jak będę miał mostek, kierę, oponki.
Przyszedł czas na długo wyczekiwane stery:
Zdjęcia w plenerze dopiero jak będę miał mostek, kierę, oponki.
#64
o! jejku juz sie nie mogę doczekać jak to będzie wyglądać
żebrałem o te stery, ale nie odpuściłeś. teraz widzę dlaczego
PS
waga kierownicy powalająca jaka długość jej?
żebrałem o te stery, ale nie odpuściłeś. teraz widzę dlaczego
PS
waga kierownicy powalająca jaka długość jej?
#65
Długość 580mm. Znalazłem o niej więcej info, to jest Avalon thermoplastic peerless 120, taka jak ta:
http://www.ebay.com/itm/Avalon-Thermopl ... 35b8e7f05e
http://www.ebay.com/itm/Avalon-Thermopl ... 35b8e7f05e
#66
oooo w mordę! to jest tak kultowa i niespotykana firma, że szok! AVALON Performance robiła słynne korby Starlite
gratuluję kierki, szkoda że taka dojechana!
gratuluję kierki, szkoda że taka dojechana!
#68
a co to za imprezka
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#70
nergamel, Ty nas tutaj nie ściemniaj tylko daj foto jakies jak z tymi sterami się całośc prezentuje ładnie czy nie....bo zalegasz jakąś sesję zdjeciową a nie tam z filmowcami pitolenie ;)
#71
Nie wiem jeszcze który odcinek. Pies panienkę pogryzie, zero złamań, za to ponakręcali sporo zjazdów i kąpiel błotną :D
YvesMoi, dotarła ta kiera amoeby dzisiaj, ta co to mi ją pod nos podsunąłeś, więc do pełni szczęścia brakuje mi tylko czarnego/czerwonego mostka. Jak słońce wreszcie wyjdzie, to się na nim znowu do lasu wybiorę na focenie. A podczas filmowania wszystko mi pozaklejali, nawet SPEC eSkę na dziobie, więc do zdjęć się nie nadawał.
YvesMoi, dotarła ta kiera amoeby dzisiaj, ta co to mi ją pod nos podsunąłeś, więc do pełni szczęścia brakuje mi tylko czarnego/czerwonego mostka. Jak słońce wreszcie wyjdzie, to się na nim znowu do lasu wybiorę na focenie. A podczas filmowania wszystko mi pozaklejali, nawet SPEC eSkę na dziobie, więc do zdjęć się nie nadawał.
#72
Proszę są trzy nowe foty, z mostkiem 3T, który niestety nie pasuje mi tu i poszukiwania nadal trwają. Kiera chwilowo 3T pepper, a będzie amoeba żółta. Oponki zmieniłem na Conti Escape, całkiem przyjemnie się na nich jeździ w terenie.
Słońce nie dopisało, następne foty z jakimś innym mostkiem, jak mi wykręcą śruby z nogi. Nie ufajcie Ti, bo pęka :(
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 4077/Stump
Słońce nie dopisało, następne foty z jakimś innym mostkiem, jak mi wykręcą śruby z nogi. Nie ufajcie Ti, bo pęka :(
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 4077/Stump
#74
Mostek 110mm :) Gruby strasznie, nic mi tam nie pasuje. Musi być chudy i ładnie powycinany, następny w kolejce syntace f99, ale jest chyba trochę za nowoczesny.
#75
Syntace jednak nie przymierzam. Dorwałem dwa RejsFejsy i prawdopodobnie długość zadecyduje, jak oba objeżdżę.
Nowe szpeja (poza czerwonymi mostkami) żółty top cap i żółta kiera.
Nowe szpeja (poza czerwonymi mostkami) żółty top cap i żółta kiera.