Sierżant ma 1 1/8, ale on ma ramę 2 lata młodszą
żeby nie było - bo nie każdy może wie o czym mowa: Breezer Sierżanta
#17
Był na allegro jakiś czas temu taki mały Bontrager cały na m950 Bomberem i tez miał główkę calową a haki łudząco podobne do tych z Breezerka
Lodzermensch
#18
Bo Keith do ostatniego tchu się opierał pompowaniu główek - z technicznego punktu widzenia ładowanie coraz większych łożysk ma taki sam sens, jak inwestowanie w superdrogie kable do audio.
No ale wiecie, marketing...
No ale wiecie, marketing...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#19
a co powiesz w takim razie na inna sprawe - mianowicie na osrednice rury glowki (ktora jak wiemy nie jest taka sama jak srednica misek sterowych), oraz na zwiekszana srednice rury sterowej. Nie jest to bezposredni czynnik podnoszacy sztywnosc, gdyz powszechnie uznaje sie, iz rosnie ona wraz ze wzrostem wysokosci samej glowki. Za to przeklada sie na sterownosc roweru (co odczujemy w sumie dopiero przy duzej predkosci, albo w trudniejszych zakretach)... nie mowie juz o swietnym wygladzie grubszych frontow roweru...aldek pisze:- z technicznego punktu widzenia ładowanie coraz większych łożysk ma taki sam sens, jak inwestowanie w superdrogie kable do audio.
No ale wiecie, marketing...
(zreszta mozemy watek kontynuowac w tym starym temacie o roznych srednicach sterowek: http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php? ... t=ster%F3w )
#20
Zawsze chciałem mieć takiego Breezera. Albo Ritchey-a, jakość zbliżona... Piękny, wieka szkoda z tym wgnieceniem na górze
#21
A propos wgniotek- tak, wiem że był temat gdzie sprawa była gruntownie omawiana.
Pokazywałem zdjęcia ramy znajomemu kolarzowi i serwisantowi z dużym doświadczeniem, poza tym że cmokał z zachwytu rzucił propozycję naprawy wgniotek, w ten sam sposób w jaki naprawia się progi w samochodach; mianowicie przyspawują w środek wgniecenia drut i wyciągają wgniecenie. Może to jest metoda? Ponoć blacha karoseryjna za gruba też wcale nie jest, ale ja się nie znam.
Pokazywałem zdjęcia ramy znajomemu kolarzowi i serwisantowi z dużym doświadczeniem, poza tym że cmokał z zachwytu rzucił propozycję naprawy wgniotek, w ten sam sposób w jaki naprawia się progi w samochodach; mianowicie przyspawują w środek wgniecenia drut i wyciągają wgniecenie. Może to jest metoda? Ponoć blacha karoseryjna za gruba też wcale nie jest, ale ja się nie znam.
#23
No to stało się, Breezer skończony.Na których gumach lepiej wygląda?
Fotki tutaj: https://picasaweb.google.com/1025051144 ... rLightning
Fotki tutaj: https://picasaweb.google.com/1025051144 ... rLightning
Lodzermensch
#25
Wiedziałem że się o koła przyczepisz:).Nie wiem ile waży bo nie miałem gdzie tego zrobić,muszę jechać do Aldka na wieś tam się najlepiej waży komisyjnie:)
Lodzermensch
#27
dobre! przecież rowery corriego nie do tego są tylko do pozowania do zdjęć :)jonder pisze:Wyszedł bardzo ładnie
jeździłeś już?
fajny, fajny! zabójcza geometria i jasne oponki rulez! pancerze to nie wiem do końca...hmm...
EDIT: czaje teraz, pod kolor czcionki oraz opon są te kable
Ostatnio zmieniony 2011-11-19, 13:27 przez YvesMoi, łącznie zmieniany 1 raz.
#28
Mam takiego kaca że ledwo fotki zrobiłem:).Zresztą tak jak pisał Yves, widział mnie ktoś na rowerze?No może poza zlotem i paroma wyjątkami:)
Lodzermensch
#30
ekstra, nic dodac nic ujac... (no moze za wyjatkiem zlotego maga i srebrnych korb ritcheya ;) vred'y piekne, musiales miec farta ze dorwales te gumy;)
#32
pisałem na PW piszę publicznie
Rower śliczny i o dziwo nie na miśkach mi się bardziej podoba a złoty Mag bez gum zdecydowanie nadałby jeszcze większej agresywności
Rower śliczny i o dziwo nie na miśkach mi się bardziej podoba a złoty Mag bez gum zdecydowanie nadałby jeszcze większej agresywności
#33
No Mag tam był jak go kupiłem i to w dodatku wersja SL jak twierdzi nasz Doktor Resor:) ale nie miał naklejek i jest już w kolekcji u Grześka:)
Lodzermensch
#36
A skąd wiesz?Bo ja jeszcze na niej nie siedziałem ale może mnie kiedyś mierzyłeś:)Piotr pisze:jak widać a widać ramka za mała
Lodzermensch
#37
Rowerek jak marzenie. Pewnie w okolicach tych 10 kilo wyjdzie. Faktycznie - aż żal do niego zakładać widła. Nawet ten Mag Sl będzie te 300-400gram ciążyć.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#38
telepatycznie po swiatlowodzie badz z uzyciem fal radiowych, amencorrado1111 pisze:ale może mnie kiedyś mierzyłeś:)
#41
A to jakaś zasada jest że musi być równo?Poza tym teraz aż z ciekawości na niego wsiadłem i jest ok tak jak na fotach.Piotr , może w serwisie otwórz mały kiosk jasnowidza?:)
Lodzermensch