To nie jest kwestia dokręcania konusów, tylko naprężeń.
Aldek - jeśli zostawisz minimalny, ledwo wyczuwalny luz na konusach, to nawet niewielka siła na zacisku sprawi, ze ten luz się zniweluje po zamontowaniu koła. Ten luz to nikły ułamek milimetra na konusie, więc jest niwelowany naprężeniem samej osi, które i tak będzie występować nawet przy słabo zaciągniętym zacisku - bez ściskania osi w łuk.
Ja tam zostawiam ten mały luz, ale na pewno skręcenie na styk nie szkodzi kołu - margines skręcenia konusów jest relatywnie duży.
Tylko za mocne skręcenie konusów (jak fabryczne Shimano) może dość szybko wykończyć piastę.
#46
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .