#64
No więc pewien progress jest, poskręcałem, co miałem, do kupy, i wygląda to tak:

Obrazek


Obręcz ritchey ocr, opona wredencośtam ultralajt, kaseta jakiś sram, oraz kołowrót 737:

Obrazek


i kokpit, posłuchałem ojca dyrektora, jest koresram, jakkolwiek by to brzmiało :-D . Przytuliłem tu plastyklamki 7.0, ale z tych lepszych, mianowicie mające regulację modulacji pokrętasem:

Obrazek


Do kompletu brakuje już tylko przedniego koła (to tutaj zabrałem z speca córki). Więc jak kto ma jakiś mavic, araya, w dobrym stanie, i na zbyciu, to bym kupił. Sama obręcz też może być.

I jeszcze jedno: nie wiecie, skąd można wytrzasnąć okładziny na te gripszifty? Bo te wyślizgane są nieco...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#65
Okładziny chyba u Niemiaszka są,nie wiem tylko czy 6.0 ma wymienne , X-raye miały na bank a te to nie wiem.
Ostatnio zmieniony 2011-02-13, 14:05 przez corrado, łącznie zmieniany 1 raz.
Lodzermensch

#67
6.0 i 600 tez miały wymienne - tak jak każde Grip Shifty.
Nie miały tylko skośnego kołnierza, tak jak X-Ray - tylko dość cienki kawałek gumy z podłużnymi karbami wewnątrz. Przypominał trochę grubszą dętkę. Ciężko będzie dostać, ale gdzieś chyba mam 400 albo MRXy - powinny pasować.
http://www.mountain-bikes.shop-1st.biz/ ... srt-1.html

Edyta:
Sory Aldek za powtarzanie się - nie zauważyłem Twojego posta. Ale w sumie to niech to zostanie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#69
Mój ulubiony, LX z gumamy na błoto.
Jedyna przerzutka, która wytrzymuje u mnie ciężki sezon codziennej jazdy jesień-zima w błocku, śniegu i zamieci. Dziwne, że tych gum już nie dodają, pewnie dlatego, żeby ludziska wymieniali przerzutkę co sezon :-)
Ale wyrzutów sumienia nie mam, ten projekt ma być takim mostem nad wiekami, rama 97, amor 2004, to i przerzuta z tych lat ujdzie.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#71
Mi się w tej gumie naciąganej na baryłkę właśnie strasznie syf odkładał i szybko się jej pozbyłem na korzyść kółeczka Avida.
Chyba, że mówisz o tym uszczelnieniu przy wyjściu linki do pantografu? To jest dobry patent.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#72
O jednym, i o drugim. Ale rzeczywiście, chyba ten maleńki kondonek zapobiegający wchodzeniu brudu już w przerzutce ma kluczowe znaczenie.
Co do syfu w gumie z tyłu, to jakoś nie stwierdziłem bardzo tego, może miałeś cieńszy pancerz, i był luz? Tam ten wewnętrzny kołnierz dość ściśle przylega, w dodatku dość daleko od właściwej baryłki.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#74
Grillon srillon, plastik sramtastik, tararam!

Oto jest. Major przyjechał, poszły piwa, i żeśmy poskręcali. O, taki nam wyszedł, skubaniec:

Obrazek


Kwarcówka w całej okazałości: czyli korba kwarc, fd kwarc, i rd kwarc takoż:

Obrazek


Widok na przód, czyli kore amore i sram tararam:

Obrazek


Tequesta i Montare na skraju przepaści:

Obrazek


No i rewers, na tle cokolwiek industrialnym:

Obrazek



Dobra, dzieci.
Kwarcówka ta niechybnie będzie zmierzać w kierunku roweru bezszimanowego, w zasadzie by to osiągnąć trza wywalić piasty (tył przeplecione będzie na piastę od Toma, przód dostanie całe koło Toma do kompletu, czyli rock comp). Zwracam uwagę szanownej publiczności, że z tyłu będziemy mieli pełne ocr podówczas :-D
Trza będzie też kopsnąć nowe, nie shimanowe jakieś linki. Ale tu pomysłu nie mam.
No i na przód pójdą neosy śmosy gripshifty od Yvesa, gdy poczta raczy je wreszcie dostarczyć.

A, i jeszcze jedno: Kwarcóweczka ta waży 12,5 kg.
Z ponad dwukilowym amorem o rurze aż w chmurze (to przez Majora, bo Major był pilotem oblatywaczem tego cuda, a że chłop jest z metra cięty, więc obciąć nie można było) i pedałami 670 g, to całkiem miła waga.

Aha, i jeszcze jedno. Po jeździe Major chciał tę kwarcówkę ode mnie koniecznie kupować :-D
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/