#3
A więc kaseta i łańcuch kupiona z tej aukcji , korba z tego co pamiętam, to Alivio tak jak napisałeś. Teraz tylko pytanie co można zamiast niej tam włożyć , bo ona już prawie nie posiada uzębienia :mrgreen:

#4
sobek4 pisze:A Teraz tylko pytanie co można zamiast niej tam włożyć , bo ona już prawie nie posiada uzębienia :mrgreen:
To tychyba nie widziałeś prawdziwie zajechanych korb ... włożyć można wszystko co chcesz.
Jeśli ci zależy na zgodności z epoką to Corrado wystawia na forum XT i LX w bardzo dobrych stanach.
Nie wiem tylko czy długości drążków 170 będą ci pasować.
Na twoim miejscu ja bym pchał lepsze części niż były w tym rowerze oryginalnie bo obecnie ich ceny są przystępne.

#5
Mi nie chodzi żeby pakować w niego oryginały , to ma działać , tyle lat nie robiłem przy nim nic , Wymieniłem opony i klocki hamulcowe. A że już prawie się nie da na nim jeździć to trzeba wymienić. Kasetę i łańcuch już kupiłem , korbę przydało by się też wymienić.

#6
sobek4 pisze:Mi nie chodzi żeby pakować w niego oryginały , to ma działać , tyle lat nie robiłem przy nim nic , Wymieniłem opony i klocki hamulcowe. A że już prawie się nie da na nim jeździć to trzeba wymienić. Kasetę i łańcuch już kupiłem , korbę przydało by się też wymienić.
Ja ci radzę kupić korbę z epoki bo jest o wiele wytrzymalsza od tego nowego gówna.
Zapłacisz 200 zł za korbę LX w super stanie i będziesz miał ją na kilka ładnych kaset i łańcuchów zanim się skończy.
Popytaj ludzi z forum na pewno ktoś coś ma.

#7
A czy czasem w tej mojej nie da rady wymienić samych blatów? No i pytanie czy jest tu na forum grupa Giełda? Bo nie widzę nic takiego bo może udało by mi się wyrwać jakiś osprzęt do mojego gianta. Tak jak mówisz , lepiej kupić coś starszego bo jest wytrzymalsze jak te nowe wytwory.

#8
sobek4 pisze:A czy czasem w tej mojej nie da rady wymienić samych blatów? No i pytanie czy jest tu na forum grupa Giełda? Bo nie widzę nic takiego bo może udało by mi się wyrwać jakiś osprzęt do mojego gianta. Tak jak mówisz , lepiej kupić coś starszego bo jest wytrzymalsze jak te nowe wytwory.
W tej Twojej nie wymienisz blatów, są zespolone, odkręca się je tylko od korby i to na tyle.

Odpowiedziałem Ci na wiadomość.
Lodzermensch

#10
sobek4 pisze:A więc kaseta i łańcuch wymieniona. Koszt nie duży , teraz trzeba polować na korbę i będzie pełen sukces. Jeszcze wymiana opon i będzie klasa.
Tylko przypadkiem na tym nie jeździj bo stara korba zajedzie ci łańcuch.
O jakim polowaniu mowa skoro tu na forum albo na OLX korby w super stanie są dostępne od ręki ?

#12
sobek4 pisze:Piszę o polowaniu bo nie bardzo mam czas na szukanie ofert. Łańcuch nie problem , można kupić następny. A jeździć się chce. :mrgreen:
Znalezienie tej korby zajęło by ci może 30 minut ...

#14
sobek4 pisze:Tak tylko kwestia techniczna , kompletnie nie mam [pojęcia czego mam szukać , wymienić nie ma problemu ale co mam szukać i kupić to już inna bajka.
https://www.olx.pl/oferta/korba-deore-l ... 1d61854d95

Wygląda zdrowo.

https://www.olx.pl/oferta/korba-xt-fc-m ... 57d7d468c2

Ciekawe koronki

https://www.olx.pl/oferta/korba-schiman ... d494cfd566

Do wyboru do koloru!
Dochodzi jeszcze kwestia suportu czy twój będzie pasował.
Sam musisz ruszyć głową.

#16
sobek4 pisze:Dziękuję za linki.
Sądzę że ten LX z pierwszego linku najlepiej by ci pasował zarówno rocznikiem jak i stanem.
Ale nie mogę tego wiedzieć na 100%.
Jeśli byś ją kupił to wypadało by dokręcić profilaktycznie pająk z koronkami specjalnym kluczem do suportów.
Ważne żeby koronki nie miały bicia na boki bo że wyglądają ładnie to nie wszystko.