#91
Założyłem dwustronne SPD. Jednostronne średnio sprawdziły się na zawodach. Jak złaziłem z roweru, za dużo czasu traciłem, żeby się znowu wpiąć.
Ten wynalazek ma juz ponad 30 lat ;)
ale dobrze ze odkryles jego zalety :)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#92
marcin74 pisze:
Założyłem dwustronne SPD. Jednostronne średnio sprawdziły się na zawodach. Jak złaziłem z roweru, za dużo czasu traciłem, żeby się znowu wpiąć.
Ten wynalazek ma juz ponad 30 lat ;)
ale dobrze ze odkryles jego zalety :)
:mrgreen:
Lodzermensch

#93
marcin74 pisze:
Założyłem dwustronne SPD. Jednostronne średnio sprawdziły się na zawodach. Jak złaziłem z roweru, za dużo czasu traciłem, żeby się znowu wpiąć.
Ten wynalazek ma juz ponad 30 lat ;)
ale dobrze ze odkryles jego zalety :)
Czytaj ze zrozumieniem. Nie odkryłem tego wczoraj.
W SPD jeżdżę o trzech lat. Do tej pory miałem pedały gdzie tylko z jednej strony był blok. Takie mi wystarczały bo w zimę jeżdżę w zwykłych butach. Teraz kupiłem dwustronne SPD. Miałem takie przez chwilę w szosówce, ale sprzedałem je i kupiłem SPD SL.
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939

#94
Bart pisze:[
Czytaj ze zrozumieniem. Nie odkryłem tego wczoraj.
A kiedy odkryłeś taśmę montażową do obklejania CAŁEGO roweru ?
Możesz mi wyjaśnić po cholerę to robisz ?
Wygląda paskudnie a ten rower za kilka lat i tak będzie warty symboliczną kwotę.
Korba oklejona ale napis Deore ... DUMNIE się świeci.
Przecież oklejenie roweru w tak debilny sposób podnosi jego masę ...
Zrozumiał bym jeszcze gdybyś zastosował taśmę ala karbon żeby się "lansować" ala karbonowym rowerem :mrgreen:

#95
Bart pisze:Czytaj ze zrozumieniem
Dokladnie tak robie :idea:
I dlatego pisze o 30 letnim wynalazku ......bo wlasnie wtedy shimano wypuscilo pierwsze (dwustronne) SPD ;)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#96
hit00r II pisze:A kiedy odkryłeś taśmę montażową do obklejania CAŁEGO roweru ?
Kolega tak od zawsze robił i każdy jego rower przed sprzedażą wyglądał jak nowy ;)

Ps. Nie jest całe oklejony. Ślepy jesteś ?
hit00r II pisze:Możesz mi wyjaśnić po cholerę to robisz ?
Żeby bez stresu ładować się w krzaczory :mrgreen:
hit00r II pisze:Korba oklejona ale napis Deore ... DUMNIE się świeci.
Korba jest zabezpieczona tylko od wycierania przez buty.
hit00r II pisze:Przecież oklejenie roweru w tak debilny sposób podnosi jego masę ...
Myślę, że przy jego masie pół kilo w tą czy w tamtą nie zrobi różnicy :mrgreen:
hit00r II pisze:Zrozumiał bym jeszcze gdybyś zastosował taśmę ala karbon żeby się "lansować" ala karbonowym rowerem :mrgreen:
Tego taką taśmą okleję :-P
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939
Załączniki
3b5edf474950a20bbc2433f522a8.jpg

#100
skoro o zabezpieczeniach rozmawiacie, to taśma słabo chroni lakier przed kamieniami

Obrazek


te są jeszcze warte uwagi

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


do zrobienia we własnym zakresie nawet na dzień przez zawodami
i mucha nie siada 8-)

ewentualnie żagielek pod nazwą "osłona przeciwdeszczow"

Obrazek


i prawie pełna osłona napędu

Obrazek

Obrazek


i kokpitu sterującego

Obrazek


lub na same klamki, żeby się nie powycierały - oklejone taśmą mogą się jednak lepić

Obrazek


i jeszcze osłona goleni amortyzatora - bez klejenia - na rzepy

Obrazek
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >

#101
Sęk w tym że te wszystkie zabezpieczenia wyglądają jak GÓWNO.
Gruba przezroczysta taśma wystarczająco zabezpiecza.
Rower i tak wiecznie żyć nie będzie :-|

#104
Bart pisze: W tym roku zapowiada się podobnie, a nawet trudniej. Znowu napęd 1x będzie górą.
Skoro dasz radę na jednym blacie to o jakiej trudności tutaj mowa!?
To jest śmiech na sali a nie trudność.
Trudno jest wtedy kiedy 2 blaty z przodu nie wystarczają 8-)
Zaliczył byś podjazd na Petrovkę to byś wywalił do śmieci cały ten śmieszny system z jedną zębatką.

http://www.genetyk.com/podjazdy/petrovka1.html

A można go sobie jeszcze bardziej utrudnić dojeżdżając bokiem terenem a nie asfaltem 8-)
Cały podjazd bez uśliźnięcia i podparcia pokonają tylko najlepsi fizycznie i technicznie aczkolwiek sądzę że rowerem do XC jest to absolutnie niewykonalne!

#107
Adamello pisze:
hit00r II pisze:Cały podjazd bez uśliźnięcia i podparcia pokonają tylko najlepsi fizycznie i technicznie aczkolwiek sądzę że rowerem do XC jest to absolutnie niewykonalne!
Wniosek z tego taki, że rowerem zjazdowym PODJEDZIE się lepiej niż do XC? Czy ja źle to rozumiem.
A masz jakieś doświadczenie?
Lodzermensch

#108
Na szosie podjeżdżają ta górkę...
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#109
Adamello pisze: Wniosek z tego taki, że rowerem zjazdowym PODJEDZIE się lepiej niż do XC? Czy ja źle to rozumiem.
O rowerze do DH można zapomnieć.
Prędzej enduro a najlepiej Trail , koniecznie z regulowaną sztycą.
A dla czego ?
Na ostatnim kilometrze nie dość że nadal jest stromo to droga zamienia się w szlak usłany głazami ... tak głazami i po tak męczącym podjeździe wjechanie tego jest arcy trudne jeśli nie masz fulla ze sporym skokiem i regulowaną sztycą.
Jeśli mamy mokro to nawet powyższymi typami rowerów jest nikła szansa bo o uślizg opony nadzwyczaj łatwo.
Ja tu już chyba zamieszczałem w zeszłym roku foty z tego podjazdu ...

#111
hit00r II pisze:Adamello napisał/a:

Wniosek z tego taki, że rowerem zjazdowym PODJEDZIE się lepiej niż do XC? Czy ja źle to rozumiem.

O rowerze do DH można zapomnieć.
Prędzej enduro a najlepiej Trail , koniecznie z regulowaną sztycą.
A dla czego ?
Hit.....Ty tak na powaznie ?!?
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#113
marcin74 pisze: Hit.....Ty tak na powaznie ?!?
Jak najbardziej na poważnie.
Musiał byś pojechać ten podjazd to byś zrozumiał dlaczego tak a nie inaczej 8-)

#115
hit00r II pisze:
marcin74 pisze: Hit.....Ty tak na powaznie ?!?
Jak najbardziej na poważnie.
Musiał byś pojechać ten podjazd to byś zrozumiał dlaczego tak a nie inaczej 8-)
sprobuje jeszcze raz ...naprawde myslales ze Adamello czekal na odpowiedz ???
wkreca Cie a ty dalej brniesz z tymi swoimi teoriami :lol: :lol: :lol:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#116
marcin74 pisze: sprobuje jeszcze raz ...naprawde myslales ze Adamello czekal na odpowiedz ???
wkreca Cie a ty dalej brniesz z tymi swoimi teoriami :lol: :lol: :lol:
Paskudny dowcipniś 8-)
Ale może moja opinia o tym podjeździe komuś się przyda i będzie wiedział co go czeka :lol:

#117
Panowie jak tak czytam te wasze wątki z odpowiedziami, zamiast normalnie napisać " takie osłonki będą kiepsko sie sprawować" to od razu grubym tonem odpowiadacie. Co do osłon na ramę chodzi mi o folię przylepną to ja używam do swojego roweru i sprawuje się mega na kamieniach i kamyczkach a mianowicie używam tej do oklejania kabin ciężarówek, jest to gruba bezbarwna folia gdzie nie widać że rower jest oklejony a mamy kozacką ochronę. Jak znajdę gdzie to kupiłem to podlinkuję można to kupić na metry ;-)
cron