RetroMTB FORUM Dyskusyjne Strona Główna

     
     

Poprzedni temat «» Następny temat
Przełajówka 2 Danger - najszybsza w okolicy
Autor Wiadomość
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2017-10-30, 21:10   

Nie mam rowków, pancerze idą z przodu owiązane taśmą a potem owijka.
Kierownica PRO Compact II typ.

Jakich linek ? bo przerzutkowe mają swoje regulatory w ramie, podobnie jak w szosówce.
Są dostępne regulatory z gwintem i wciskane.
Regulatorów do hamulcowych nie mam, ale można wstawić regulatory od przerzutkowych pośrednie w środku kabla, co pomoże na szybkie podregulowanie w trasie, jakby się starły mocniej klocki.
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2017-11-09, 08:19   

A zmieniłem, zmieniarke z tyłu na taką, ciekawe jak się będzie sprawować w terenie

_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
stephen 

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 278
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-09, 08:30   

Panie Piotrze,
na takie koła u Pana to wiela trzeba przyszykować?
Można prosić o pw?
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2017-11-09, 08:41   

nie mam PW ale napisze jak policze
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
focker 
Doktor resor


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 5635
Skąd: Pajęczno/Łódź
Wysłany: 2017-11-09, 10:53   

Piotr napisał/a:
A zmieniłem, zmieniarke z tyłu na taką, ciekawe jak się będzie sprawować w terenie

[url=https://s1.postimg.org/8c77su2ptr/WP_20171107_001.jpg]Obrazek[/url]


Fajnie chodzi, szczególnie w błocie. Uważaj jednak na patyki. Jak taki wlezie w przerzutkę, to najczęściej kończy się pęknięciem. Szczególnie, że masz wersję "sprzed liftu" - czyli bez wzmocnienia ostatniej części pantografu. Mam dwie takie pęknięte :)
_________________
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Wheeler E1 Titanium ; Breezer Lighting ; Endorfina ; Endorfina ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Jose .
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2017-11-14, 22:13   

Ładnie chodz , tzn lekko, zmiana biegów jest cicha i w miare szybka, choć wiadomo że przerzutki mtb-owskie troche są za wolne do klamek szosowych, tu potrzebna jest mocniejsza sprężyna zwrotna, ale pasuje mi lekkiea zmiana biegów na razie.

Na razie też odpukać, nigdy takowej nie pekłem, lata praktyki jazdy wyczulają na każdy szelest czy szmer patyków w napęd, może pożyje długo i szczęśliwie :lol:


Co do kół to są dwa komplety jakie używam, pierwszy jest na felgach DT460 jak tylko weszły do sprzedaży zaplecione w systemie 24/28 szprych, to koła szosowe/przełajowe , c=18mm, bardzo lekkie ok 1520-1600 g zależnie od wersji piasty tył ( 100 g różnicy od modelu ).
Drugie to system 20/24 h i felgi Alexrims 510 wyższe niż tamte, obydwa modele są w tublesie.

Cenowo tak z głowy, komplet zaczyna się od ok 700 do 1300 tak mniej więcej.
Konkretnie to już tylko na zapytanie pod konkrety i klienta.
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
stephen 

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 278
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-31, 07:53   

Panie Piotrze,
co Pan sądzi o kierownicach typu dirt drop bar w tego typu rowerach?
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2018-01-31, 10:29   

A powiedz mi dlaczego nie stosuje się w szosach, przełajkach kierownic prostych ?
Dlaczgo ostre koło wymaga bardzo wąskiej kiery nie tylko aby zmieścić się miedzy dwoma samochodami ?

Już odpowiadam, spróbuj szybko poderwać rower do góry i zobacz co robi kierownica, baranek jest zazwyczaj płaski z boku i nie dostaniemy kantem w ryj abo żebra.

Aczkolwiek stosowanie różnych elelementów nie jest zabronione.

Ostatnio w szosie troszkę poszli w kierunku właśnie rozszerzenia kierownicy na końcach, ale jest to uwarunkowane pozycją przy dłuższej jeździe i uwolnieniu przy podniesieniu się od styku rąk z górną powierzchnią - tzw łamacz naggarstków.
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
stephen 

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 278
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-31, 11:01   

Chodziło mi właśnie o tego typu kierownice z rozszerzanymi końcami, które teraz powszechnie są montowane w tzw. gravelach a kiedyś np . w bridgestone mb-1.
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 4844
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2018-01-31, 17:51   

ale gravel to nie przełaj i nie ten sam typ sportu, ja bym rozszerzonej nie zakładał na tryb zawody bo można by sobie krzywdę zrobić , ale Ty turystycznie pewnie tak , jak pisałem wyżej wszystko jest dobrze pomyślane już kiedyś, a co teraz ? jak komu pasuje . ja =swojej nie zmieniam mam Compact i tak zostanie .
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template designed and created by Falcone
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14