#61
Leftiego niestety nie rozbierałem. To już nie moje czasy, a sam nigdy nie miałem. Mogę Ci podesłać ten mój klucz, to sobie sprawdzisz - ale pewnie trzeba będzie coś podpiłować lub średnica będzie inna.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#64
DOMAN pisze:A orientujesz się Focker czy do Lefty DLR z 2002 roku taki klucz podejdzie? Czy tam trzeba hdtl200?
Do wykręcenia tłumika z leftego potrzebujesz dwa klucze. Najważniejszy jest ten:
https://cyclinic.com.au/collections/for ... -tool-40mm
dajesz go po wykręceniu górnej części tłumika w modelach do ok 2001roku w połączeniu z tym kluczem górnym : ( 4 zęby szerokie)
http://www.cheapbikeparts360.com/produc ... -cap-tool/
natomiast nowsze modele, mają dolny klucz taki sam a górny pasuje od headshoka (4 zęby małe)
Pamiętam jak dawno dawno temu dorabiałem te klucze recznie. Wzór-rozstaw zębów odbijałem w modelinie/plastelinie, potem wg tego robiłem w mosiądzu. Po wykręciu dorobiłem już ładny klucz w stali.
Dolny klucz też robiłem na oko. Po wysunięciu tłumika można pobrać pewne wymiary, i w myśl fukcja określa formę, udało się to zrobić i klucz radośnie służy do dziś.
Obecnie zabiegi nie warte zachodu, ebay, klik i za tydzień masz nowe klucze idealnie pasujące.

#65
Uprzykrzali ludziom życie trzeba przyznać. Szczęście, że mój amortyzator działa, bardziej chodzi mi o to żeby mieć te narzędzia na stanie na wypadek gdyby przestał, a nie dopiero wtedy ich szukać.

#69
skolioza pisze:Zawsze mówiłem że zielone miśki to +10 do wyglądu w 99% rowerów :-)
ALE NIE W CZERWONYM CANNONDALE :!:
Piotruś ma rację że czerwone IRC albo Panaracery o wiele lepiej bytu zagrały 8-) .

#71
skolioza pisze:Ta... czerwona rama, do tego czerwone IRC i może jeszcze nieco czerwonej anody żeby się odcienie lepiej pogryzły?
Każdemu według woli, dla mnie czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
to że masz schiza na zielony kolor to niekoniecznie każdemu musi się to podobać, bo IRC pasowały właśnie idealnie, miały ciemno czerwone boki

https://www.olx.pl/oferta/cannondale-f9 ... w3ZSb.html


ewentualnie takie

https://www.bicyclebluebook.com/searchl ... odel=45305


edit o to właśnie mi chodziło, rower Thinkera

http://community.vintagecannondale.com/ ... inker.118/
www.velotech.pl

#73
Na zielonych miśkach wygląda ekstra jak dla mnie 8-)

Co prawda nie Cannondale ale zrobiłem kiedyś taki zabieg ze swoją Kulką... Czerwone IRC + czerwona Kulka. Można sobie spojrzeć jak to się ma kolorystycznie.

Obrazek


A tutaj dla porównania czerwień w połączeniu z klasycznym skinwallem, co też moim zdaniem wygląda zacnie. Zwłaszcza z obręczą ceramiczną w parze.

Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#74
Piotr pisze:to że masz schiza na zielony kolor to niekoniecznie każdemu musi się to podobać,
dokładnie, to z resztą napisałem w poście który zacytowałeś Dla przypomnienia:
Każdemu według woli,
czytaj: różne są gusta i każdy niech patrzy podług swojego
dla mnie
czytaj: w mojej opinii i podług mojego gustu - nikt się nie musi ze mną zgadzać, wyrażam tylko swoje zdanie
czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
czytaj: WYSZEDŁ ZAJEBIŚCIE NA TYCH GUMACH

:-P
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#77
skolioza pisze: czytaj: WYSZEDŁ ZAJEBIŚCIE NA TYCH GUMACH

:-P
Wyszedł jakby ktoś z bezguściem wstawił co miał w piwnicy na koła po prostu.

Te oponki doskonale pasują np do ramy tytanowej.

pedałki zrobię fotkę i Ci wkleje, miałem wstawiać pare szpejów na giełde, nie mam PW wyłączyłem
www.velotech.pl

#78
Piotr pisze:
skolioza pisze: czytaj: WYSZEDŁ ZAJEBIŚCIE NA TYCH GUMACH

:-P
Wyszedł jakby ktoś z bezguściem wstawił co miał w piwnicy na koła po prostu.
Jakbyś nie wyrwał mojego zdania z kontekstu wypowiedzi, to nawet pokusiłbym się o ripostę A skoro odnosisz się tylko do tego co ci wygodnie, to pozostaje mi napisać że ja już swoje zdanie wyraziłem
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#79
Cannona wyglada idealnie. Dzięki tym oponom zyskał nietuzinkowy charakter.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#80
Retromen pisze:Cannona wyglada idealnie. Dzięki tym oponom zyskał nietuzinkowy charakter.
Bez przesady ... kiedyś te opony nie były niczym szczególnym.
Chyba że odnosisz się do dzisiejszych czasów gdzie wszystko jest nijakie.

#81
hit00r II pisze:Bez przesady ... kiedyś te opony nie były niczym szczególnym.
chyba Ci się opony pomyliły - zielone miśki, zwłaszcza z beżowym bokiem były przedmiotem westchnień wielu - i ze względu na charakterystyczny i niepowtarzany wygląd i wysoką (nawet bardzo) cenę
Wystarczy popatrzeć po katalogach z końca lat 90 - tylko odpowiedniej klasy rowery były w nie wyposażane
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

Re:

#84
Skeevo pisze:
2018-09-01, 21:05
Na zielonych miśkach wygląda ekstra jak dla mnie 8-)

Co prawda nie Cannondale ale zrobiłem kiedyś taki zabieg ze swoją Kulką... Czerwone IRC + czerwona Kulka. Można sobie spojrzeć jak to się ma kolorystycznie.
Obrazek
A tutaj dla porównania czerwień w połączeniu z klasycznym skinwallem, co też moim zdaniem wygląda zacnie. Zwłaszcza z obręczą ceramiczną w parze.
Obrazek
To tez wyglada git, ale ta zielen dodaje jednak jakiegos polotu.