#34
No migam sie bo coś obiecałem a nic sensownego znaleźć nie moge. Zębatek od cholery ale nic co by zapewniało spokój sumienia. Jutro miałem być w moim źródle sprzętu i poszukać, nie sądziłem że będę aż tak rozliczany z czasu poświęcanego na przysługę. Moja wina, trzeba było napisać że nie jutro tylko kilka dni. Będę na emeryturze to może łatwiej bedzie dotrzymywać słowa jak chodzi o czas.

Ode mnie koniec.
Pozdrawiam

#35
Kura - wystarczyło napisać dwa słowa - poczekaj- lub- nie wiem jeszcze-poczekaj.- czekałem ale olewka .Ok- cofam słowa - ale już nie szukaj i więcej nie obiecuj.
Szacun za ,, Moja wina,,- lubię honorowych Ludzi. :-) po tygodniu odeszla mi chuć na zębatkę-jak nie, to na siłę i tak nic z tego, nawet po czasie ,,jak by dała za darmo to i tak bym nie wziął bo już nie rajcuje-a byłem w stanie zapłacićić -każde pieniądze,, :mrgreen:

Pozdrawiam

#37
Lukanio pisze:Ja jezdziłem na KMC X8 nierdzewce i bardzo ładnie pracował w sumie cicho. Zmieniłem dla tego bo mnie wkurza Shimano z łańcuchami które rdzewieją...
To zacznij konserwować sprzęt prawidłowo i nic nie będzie rdzewiało, a nie po jeździe w wodzie ciep rower w piwnice i niech stoi :lol:
www.velotech.pl

#38
Piotr pisze:
Lukanio pisze:Ja jezdziłem na KMC X8 nierdzewce i bardzo ładnie pracował w sumie cicho. Zmieniłem dla tego bo mnie wkurza Shimano z łańcuchami które rdzewieją...
To zacznij konserwować sprzęt prawidłowo i nic nie będzie rdzewiało, a nie po jeździe w wodzie ciep rower w piwnice i niech stoi :lol:
Wiesz co rower trzymam w ciepłym pokoju z grzejniczkami i nawet jak przetrę szmatką. to gdzie woda zostanie rdzewieje

#39
Lukanio pisze: Wiesz co rower trzymam w ciepłym pokoju z grzejniczkami i nawet jak przetrę szmatką. to gdzie woda zostanie rdzewieje
GRZEJNICZKI to zdecydowanie za mało ... powinieneś mieć GRZEJNIKI :lol:
To samo jeśli chodzi o SZMATKĘ , nie da rady musisz nabyć SZMATĘ :mrgreen:
Z tego co pamiętam to IG90 od Shimano nie rdzewiał 8-)
Ale weź tu teraz dorwij taki łańcuch w stanie nowym :roll:

#40
Wiesz . . . . .łańcuch oprócz grzejniczkowania i szmatkowania trzeba naoliwić.
Profesjoinalnie to robi się po każdej jeździe.

A jak sie pojawi nalot rdzawy, to można łańcuch potraktować szczotką drucianą i naoliwić, zwłaszcza użytkowany zimą.

Amen.
www.velotech.pl