#31
Właśnie nie wiem dokładnie nie jestem pewny 100% nasmarowałem od nowa wianki wsio nawet śrubki w mostku,rure sterową styk mostka z kierownica i dalej ... Gdy uginam trzymając za mostek mniej trzeszczy ale gdy za rogi czy kierownice bardziej

#32
Lukanio pisze:Właśnie nie wiem dokładnie nie jestem pewny 100% nasmarowałem od nowa wianki wsio nawet śrubki w mostku,rure sterową styk mostka z kierownica i dalej ... Gdy uginam trzymając za mostek mniej trzeszczy ale gdy za rogi czy kierownice bardziej
Może trzeszczą MISKI sterów w ramie ?
Sprawdź czy ona tam jest cała ... bo wiadomo jak to z wyklejankami.
Zobacz czy nie są luźne ... możesz je profilaktycznie wybić i zobaczyć czy ciasno wchodzą - wbić na smar.
Gdy wchodzą zbyt lekko to tylko smar + puszka :-/
Jeśli nie masz jakiejś dziwnej redukcji na sterówce to raczej mostek odpada.
Mi trzeszczy ale mam przejściówkę do mostka od rury sterowej i wiem że to na pewno to gówno.

#33
hit00r II pisze:
Lukanio pisze:Właśnie nie wiem dokładnie nie jestem pewny 100% nasmarowałem od nowa wianki wsio nawet śrubki w mostku,rure sterową styk mostka z kierownica i dalej ... Gdy uginam trzymając za mostek mniej trzeszczy ale gdy za rogi czy kierownice bardziej
Może trzeszczą MISKI sterów w ramie ?
Sprawdź czy ona tam jest cała ... bo wiadomo jak to z wyklejankami.
Zobacz czy nie są luźne ... możesz je profilaktycznie wybić i zobaczyć czy ciasno wchodzą - wbić na smar.
Gdy wchodzą zbyt lekko to tylko smar + puszka :-/
Jeśli nie masz jakiejś dziwnej redukcji na sterówce to raczej mostek odpada.
Mi trzeszczy ale mam przejściówkę do mostka od rury sterowej i wiem że to na pewno to gówno.
Zrobiło mi się to po zmianie mostka i kapsla... Chyba bo nie pamiętam czy trzeszczało coś. Powiedz mi jak wybić te miski boję się żeby nie rozwalić nic bo to karbon w końcu...prasę do sterów mam ale nie wiem jak wybić.

FOCKER a tobie trzeszczało coś przy sterach ? [/b]

#34
Lukanio pisze: Zrobiło mi się to po zmianie mostka i kapsla... Chyba bo nie pamiętam czy trzeszczało coś. Powiedz mi jak wybić te miski boję się żeby nie rozwalić nic bo to karbon w końcu...prasę do sterów mam ale nie wiem jak wybić.
Albo specjalnym przyrządem do wybijania misek , którego nie masz albo śrubokręt do bicia i młotek.
Mufa nie jest karbonowa tylko z Alu.
Spryskaj sobie to jakimś WD 40 z obydwu stron żeby lżej zeszły.
Jeśli będą ciężkie do wybicia znaczy że raczej nie miski trzeszczą ale później jak wbijesz na smar to będzie o jedna rzecz mniej do brania pod uwagę :-)

#35
hit00r II pisze:
Lukanio pisze: Zrobiło mi się to po zmianie mostka i kapsla... Chyba bo nie pamiętam czy trzeszczało coś. Powiedz mi jak wybić te miski boję się żeby nie rozwalić nic bo to karbon w końcu...prasę do sterów mam ale nie wiem jak wybić.
Albo specjalnym przyrządem do wybijania misek , którego nie masz albo śrubokręt do bicia i młotek.
Mufa nie jest karbonowa tylko z Alu.
Spryskaj sobie to jakimś WD 40 z obydwu stron żeby lżej zeszły.
Jeśli będą ciężkie do wybicia znaczy że raczej nie miski trzeszczą ale później jak wbijesz na smar to będzie o jedna rzecz mniej do brania pod uwagę :-)

Dzięki ;-) zrobię tak ale i tak mam zamiar kupić jakieś nowe dobre stery

#39
Dzisiaj znowu wszystko przepatrzyłem nawet w sprawie pęknięć i nic nie zobaczyłem... Znowu wszystko przesmarowałem i nic. Chyba wymiana sterów to załatwi bo nie mam tyle cierpliwości i spokoju by jezdzić z trzeszczącym rowerem :-|

#41
No i drogą kupna wszedłem dziś w posiadanie właśnie tego Endorphin'a
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=7078 i szkoda zakładać nowy temat

rama w stylu Kirk Revolution, więc musi się podobać...
będę chciał lekko zmienić kokpit, koła z piastami XT do kompletu, no i amortyzator... na niebieski, czarny... optycznie pod kolory ramy
macie jakiś pomysł jaki amor mógłby się nadawać ?
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >

#49
skolioza pisze:Hitek, nie wygląda to wcale dobrze...
A co ty tam godosz ... widziałem w katalogu jak jakiś pros miał wsadzonego Pace'a i było cacy :lol:
Ty tam się znasz na udzielaniu sakramentów a nie na sprzęcie z epoki ;-)
A ENDORFINY SĄ CI OBCE BO NIGDY ŻADNEJ NIE WIDZIAŁEŚ ;-) :-> :-) :-P ;-) ;-) ;-)

#53
skolioza pisze:Dobra dobra, Ty masz pejsa z hamulcami z przodu - to się nie liczy :-P
Wpadłeś jak śliwka w kompot :-P
Właśnie o tym modelu PACE'a myślałem :-)

#55
rama Endorphinki ma jakąś szmatke, która ma chronić przed otarciem ramy przez łańcuch
wymyśliłem, że zrobię osłonę z włókna szklanego i czarnej żywicy epoksydowej
wyszło i waży 7g, można dociąć nozyczkami, wkleję na cienką taśmę dwustronną lub na jakąś masę poliuretanową

specjalnie zostawiłem strukturę tkaniny i teraz kwestia malować, czy nie malować...
gdyby ktoś, coś, to jeszcze nie złożyłem roweru więc mogę odwzorować ponownie kształt

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-10-16, 09:32 przez Cezary Czapski, łącznie zmieniany 2 razy.
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >

#60
teraz jak się zalogowałem, to zdjęcia sam widzę
chodzi o link do zdjęcia otwartego z konta - kiedy otworzę je w nowej karcie i wpiszę ten link powinno się wyświetlać - nawet jak nie będę zalogowany

do poprzedniego posta dodałem fotę z nowym linkiem i jak jestem zalogowany do googla to widzę 3 zdjęcia, a jak nie jestem, to tylko jedno

osłona ramy
Obrazek


Obrazek
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >