Trek 950

#1
Przesyłam zdjęcia rowerka za którego powoli się zabieram. Wykorzystam bazę (rama) i parę komponentów by złożyć z niego wyprawowy rower. Z części już na pewno wiem że wymienię korbę (lub same zębatki), kasetę, cantilevery na fałki a co tym idzie klamkomanetki (myślę o jakiś thumbach). Myślę żeby zmienić też obręcze na SunRims Rhyno Lite bo nie wiem jak te matrixy mają się do wytrzymałości.

http://img251.imageshack.us/g/img0545z.jpg/

jak oceniacie ten rowerek? Muszę się wam przyznać iż przekonała mnie mufowana rama no i rozmiar (16.5 cala) który jest akurat na moją dziewczynę.
life is just a dream, pain is an illusion.

#4
wojennymistrz pisze:jak te matrixy mają się do wytrzymałości
zależy co kto lubi - jedni kochają obręcze sztywne którym nawet pęknięcie szprychy nie przeszkadza (za to jak już się scentrują to umarł w butach), drudzy wolą podciągać raz na czas obręcz miękką, ale taką z której nawet ósemkę da się wyprowadzić
Matrixy należą raczej do tych drugich

Co do samego roweru - dobrej klasy sprzęt, osprzętowo wygląda na rok 1992 Jeśli nie musisz nie zmieniaj kasety - współczesne są wyraźnie mniej trwałe niż te z tamtych czasów
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#5
Ładny jest . A to Ty kupiłeś tego treka. Ja się nad ni m zastanawiałem, ale widać zbyt długo. :-)
Peugeot PFN10 z 1979?, Rocky Mountain Blizzard, ORANGE P7 - 1998 - dawniej :)

#6
od pewnego czasu szukałem czegoś małego na cr-mo ramie. Wcześniej był taki Corratec ale za długo się przymierzałem. W sumie nie jest prosto znaleźć coś teraz dobrego stalowego. Swego czasu zastanawiałem się nad twoim P7 i już go miałem kupować, bo chyba był na allegro nieprawdaż?
life is just a dream, pain is an illusion.

#7
ladny stan.

sprzedalem kiedys w krakowie ten sam model, ale rozmiar pod 20" (nie pamietam). Waga oscylowala w granicach 2,45kg - niby truetemper OX II, ale mufy robia swoje :/

za to Twoj widac w dobrym stanie lakierowym. I wiekszosc czesci orginalna (np. siodlo i ten smieszny bajer do gornego ciagu przerzutki przystosowanej pod dolny)

jak mam mlaskac - to kiedys fajnie byloby faktycznie zalozyc inne manetki/klamki
Obrazek

#8
wojennymistrz > To tak jak ja(też szukam :-D :) ). Właśnie trek ma mały rozmiar ramy i stan chyba też więcej niż dobry.
Orange P7 stoi jeszcze u mnie :) i pewnie bym go zostawił ale rozmiarowo za duży. Kumpel się napalił (zaczyna jeździć) i w sobotę chyba sfinalizujemy transakcje.
Zobaczymy co będzie :mrgreen: . Jakby co to w marcu miałem go wystawić ponownie.



zimny > Faktycznie sporo wyszło na wadze.
A co do wagi ram "stalowych" to ciężko coś znaleźć poniżej 2,1kg. Różnie to bywa z tym na jakich rurkach(stopach) są budowane w stosunku do wagi ramy(nie zawsze "lepszy stop to niższa waga ramy"). W Orange rozmiar 21 waga według producenta niecałe 2,2kg. i faktycznie lekki jest ten rower. Natomiast mam rowerk na Reynolds 853 (rozmiarowo mniejszy) a rama cięższa (~2300 lub 2400)
Peugeot PFN10 z 1979?, Rocky Mountain Blizzard, ORANGE P7 - 1998 - dawniej :)

#9
no niby tak Acid:) - ale zalezy tez od innych czynnikow (epoka produkcji, zastosowanie...)
lepiej zdradz co to za rama na tym reynoldsie;)

(ps. DiamondBack Axis od Yvesa ktorego kiedys nabylem wazyl niecale 2100g przy duuuzym rozmiarze ~20,5")
Obrazek

#10
Zimny > Masz rację.
Rama(rower) to kanadyjska "Zamieć" . Rower retro to niestety nie jest, ale model(ogólnie) świętuje swoje 25 lecie :-) . Co do wagi to sam nie ważyłem, ale według wszelkich źródeł to jest to trochę więcej niż katalogowe 4.4lb(2kg). Kompletna masa roweru to 12,5 kg. Chyba już wyrosłem z liczenia każdego grama :).
Peugeot PFN10 z 1979?, Rocky Mountain Blizzard, ORANGE P7 - 1998 - dawniej :)

#11
acid1234 pisze:Chyba już wyrosłem z liczenia każdego grama :).
sam zaczynasz;) nie mam wyboru - musze Cie wywolac do odpowiedzi;P

Ja tam akurat sobie lubie wazyc, juz sie nie moge doczekac jak wyrwe zapieczona sztyce z oczekujacej ramki i wreszcie bede mogl zapytac wyroczni... "ILE" ;)
Obrazek