No to znają nieliczni raczej, była raz sobie taka firma i robiła ciekawe ramki z zaokrąglonymi tylnymi widełkami.
Mam jeden model z tej firmy na kompletnym STX-sie ale bez kół, hm dołoże koła i jak czas pozwoli to cykne zdjecia, myśle że jakby nie było to mały rarytasik to jest, zwłaszcza że na całkiem sprawnym jeszcze amorku firmy TANGE.
#2
tange Struts? chyba tylko przez 2 czy 3 lata je robili....
znajomy miał kiedyś Hoogera na 200GS, na tamte czasy to był prawdziwy wypas....
znajomy miał kiedyś Hoogera na 200GS, na tamte czasy to był prawdziwy wypas....
#5
Odżwieże temat.
Dzisiaj przemontowałem szpeja z Wheelera do ramki HB i staram się podpasować do tej maszyny.
Ma ona całkiem inne kąty rury podsiodłowej niż W no i tutaj problem z mostekiem był.
Z tego powodu wytargałem stary widelec Spineera na aheda i dałen mostek na ten system.
Pozostałe szpeja z W są założone.
Jazda, hm 300 m nic nie daje, zobacze jak w terenie zachowuje sie ten dziwny tył zaokraglony.
Z oględzin wysnioskowałem że można załozyć do niego widelec sztywny "suspension ready " i także powinno być dobrze z kątem głównki i może złagodzi kąt podsiodłowej troche, ale to próby na pózniej.
Nie wiem czmu ramka bardzo mi się kojarzy ze Scott-ami z lat 90-tych, Comp i Team, zwłaszcza przedni trókąt.
Dzisiaj przemontowałem szpeja z Wheelera do ramki HB i staram się podpasować do tej maszyny.
Ma ona całkiem inne kąty rury podsiodłowej niż W no i tutaj problem z mostekiem był.
Z tego powodu wytargałem stary widelec Spineera na aheda i dałen mostek na ten system.
Pozostałe szpeja z W są założone.
Jazda, hm 300 m nic nie daje, zobacze jak w terenie zachowuje sie ten dziwny tył zaokraglony.
Z oględzin wysnioskowałem że można załozyć do niego widelec sztywny "suspension ready " i także powinno być dobrze z kątem głównki i może złagodzi kąt podsiodłowej troche, ale to próby na pózniej.
Nie wiem czmu ramka bardzo mi się kojarzy ze Scott-ami z lat 90-tych, Comp i Team, zwłaszcza przedni trókąt.