#62
ano, jak sie nie myle to one glowny trojkat ramy mialy z tytanu, ale osprzetrowo staly na xt m737 i bardziej toporne byly wahacze niz w answerze, ale marin z answerem moocno wpolpracowal w tamtych latach, w tym moim rogi w kolorze purpury ktore fabrycznie byly w tym rpowerze, sa wlasnie produkcji marin

#65
te tulejki sa jak w FS , czyli wyciska sie je na prasie i tylko w jedna strone, wchodza na zasadzie sterowki w widelcach, maja taki micro wielowpust

#66
nieco dzis pogrzebalem, niestety do wymiany sa przewody w magurach, sa zakrotkie, ale kokpit juz kompletny...
Ostatnio zmieniony 2013-10-23, 16:04 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#68
nie wiem czy akurat cytrynowa magura pasuje do purpury i srebra ale to akurat nie mialo dla mnie znaczenia, wersja dh fabrycznie takie miala montowane, a ze ja linek nie znosze, to wybor byl oczywisty od samego poczatku, we wszystkich rowerach poza kuwą i K2 mam magury hs, badz hydrauliczne tarcze

#69
Sprzęcik na prawdę fajny. Jak go skończysz już na amen to weź mi zrób jakieś fajne fotki na powietrzu to wrzucę sobie go do galerii.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#70
on nie zobaczy nigdy powietrza buehhhe, joke ... niepredko to nastapi jednak, bo troche czesci brakuje, a za darmo ich nie chca dziady dawac ;),