piasty Coda 900 - DT made ? - serwis

#1
Jakiś roczek temu było wspólne zamówienie z ebaya na piasty Coda 900 Disc na 4 śruby, czy ktoś już je rozbierał ? Cypis mówił, że wszystkie przednie miały taka przypadłośc, że stary smar wysechł i czuć to było na łożyskach. Jeżeli ktoś rozbierał przednią chociaż żeby wymienic smar/lub łożystka to proszę o krótką istrtukcję :)

#2
A tam nie są przypadkiem maszynowe bo u mnie są.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#4
halo ,jeśli działa to jak w dt ,to ściągnął bym te korki z zewnątrz -chyba ,że ich w tym modelu nie ma i widać łożystka >tu masz 2 opcje -podważasz scyzorykiem gumy -i pakujesz nowy smar ,albo wybijasz razem z ośką wpierw 1no łożysko ,później 2gie(odwróconą ośką) i je wymieniasz >mam nadzieje ,że nie obraziłem Cię ;-)

#6
szczerze -jak oglądałem foto tych piast -to na upartego można nawet nie ruszać tych korków ,tylko podważać gumki ..

p.s. korki są albo blokowane imbusem albo pewniej "na wcisk" z takim frezem na ośce -najlepiej chwycić kombinerami przez jakąś szmatkę/gumę i oprzeć się o korpus piasty ,żeby dźwignia jakotaka była i powinno puścić(o3wiście przy założeniu ,że tam są patenty rodem z dt -a podejrzewam ,że tak właśnie jest)

#8
nie no tyl sie rozbiera dosc prosto;

ja bym tam nie kombinowal - pojezdzij lepiej smar sie rozgrzeje porzadnie i powinien odzyskac wlasciwosci; u mnie tez troche "przeskakuje" w tyle nie bylo takiej niespodzianki
Obrazek
cron